1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA Football 2006

Discussie in 'Algemeen' gestart door xboxchoice, 22 mei 2005.

  1. xboxchoice

    xboxchoice Ghost Recon..!

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Juist laat ze de Kuip is nabouwen (Feyenoord!!:D)
     
  2. mars15

    mars15 Guest

    inderdaad de kuip is lauw :p
     
  3. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    Welke game wou je informatie over hebben? Uitmelk 2006? nog nix van gehord en dat wil ik graag zow houe maar er zullen vast mensen zijn die het wel leuk vinden daar twijfel ik niet aan maar veel plezier ermee:confused:
     
  4. tomdamasker

    tomdamasker wachten duurt lang

    Berichten:
    344
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben dan wel voor ajax, maar in de kuip heb je wel altijd een leuke sfeer. Beter dan in de Arena, bovendien is het natuurlijk ook een supermooi stadion
     
  5. jponline

    jponline Maxi!!!

    Berichten:
    426
    Leuk Bevonden:
    0
    jepz, cker weten het mooiste stadion van nederland, al ben ik ajax fan. bij pes is die ook zeer master 8) .
     
  6. xboxchoice

    xboxchoice Ghost Recon..!

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja de Kuip is de Mooiste !! En ik ben ook Feyenoord fan dus ja dan vind je de Kuip al mooi en ja het is gewoon een mooi stadion. Ik woon er héél dichtbij, ik kan er zo heen fietsen :p :p :D
     
  7. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Tip: koop PES4! Daar zit de Arena én De Kuip in! En het is nog 's een veel betere voetbalgame dan Fifa.
     
  8. Brolly

    Brolly Pr0 G4m3r

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    EA weer... lekker weer alles ophypen...
     
  9. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik denk nu toch wel dat de voetballievende xbw-ders wel weten dat ze fifa niet moeten kopen. Maar EA gaat altijd door op de mainstrain personen. Conclusie: Het zal wel WEER een bagger spel worden.
     
  10. Tha Clone

    Tha Clone Wat hij zei...

    Berichten:
    506
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond Fifa altijd wel een lache spelletje, maar waar ik een beetje ziek van wordt is dat mensen vaak zeggen van 'Koop Fifa niet, maar PES' of 'PES is veel beter dan Fifa', het probleem bij die mensen is dat ze (neem ik aan), niet weten dat PES echt voor de realisme fans is, en Fifa is meer Arcade (EA gaat vaak voor de mainstream gamers...).

    Ik vind Fifa en PES allebei goede spellen (hoewel EA idd maar doorgaat met uitmelken, maar zolang ze voor de arcade aanpak blijven gaan, blijf ik het leuke spellen vinden ::)). Maar waar Fifa op de mainstream gamer is gericht, is PES meer voor de 'hardcore voetbal-gamer' (of hoe je het wil noemen ;)) gericht.
     
  11. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Das niet helemaal waar. Want bij FIFA wordt je het toch makkelijker gemaakt omdat het zo herhalend is. Ik kan er echt geen plezier in beleven. En PES hoeft niet bepaald voor hardcore mensen te zijn. Zo is het nou ook weer niet.
     
  12. SW Rico

    SW Rico Gamer4live

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind Fifa veel beter dan PES, want zij willen tenminste de licenties kopen.
     
  13. Tha Clone

    Tha Clone Wat hij zei...

    Berichten:
    506
    Leuk Bevonden:
    0
    Mwa, Fifa is echt niet alleen maar herhalend hoor... Ik vind bv Fifa leuker om te spelen dan PES, omdat Fifa gewoon wat makkelijker te spelen is. Ik zeg niet dat PES moeilijk is, maar wil je er echt het uiterste uit halen, dan moet je toch echt intensief gaan spelen (iets wat ik overingens niet erg vind hoor :)). Fifa is meer een pick-up-and-play spel :)

    /EDIT: Mja, ik vind het wel fijn dat er licenties zijn, das toch wat makkelijker en leuker om te spelen, maar echt noodzakelijk vind ik het nou ook weer niet.
     
    Laatst bewerkt: 22 mei 2005
  14. SW Rico

    SW Rico Gamer4live

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    En het carriere systeem zit goed in elkaar.
     
  15. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik zou het liefst gewoon een mix van PES en FIFA zien:) Gameplay en uitgebreide Edit-modus van PES en graphics, licenties en de Careermodus van FIFA:)
     
  16. Tha Clone

    Tha Clone Wat hij zei...

    Berichten:
    506
    Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal gelijk, dat zou ik ook graag willen zien _O_

    Hmm, stel dat EA en Konami gaan samenwerken, zou wel een leuke mix worden dan :9
     
  17. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Kijk maar in de Green Mile. Daar heb ik een (lame) boxart gepost van mijn ultieme footie:)
     
  18. xboxchoice

    xboxchoice Ghost Recon..!

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    PES en FIFA zijn goede spellen maar ik vind dat EA echt wat nieuwe features in FIFA Football 2006 moet stoppen, dan wordt mss FIFA 2006 nog de beste maarja dan moeten ze de Game wel wat nieuwe en hadige dingen toevoegen...:p;);)
     
  19. BUZZA

    BUZZA dit is mijn internet

    Berichten:
    625
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij FiFa ben je na een tijdje ook niet meer blij als je scoort, want dan zit ie er weer op dezelfde manier in. Bij PES ben je altijd blij/opgelucht/tevreden.
     
  20. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Precies! Dat is bij mij het grootste kritiek punt bij de Fifa-reeks. Je kunt maar op een aantal verschillende manier scoren. Het is allemaal zo scripted.
    Grafisch gezien is Fifa top, maar als ze het eens wat minder scipted over lieten komen was het meteen een hele andere game.
     

Deel Deze Pagina