1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA Football 2006

Discussie in 'Algemeen' gestart door xboxchoice, 22 mei 2005.

  1. mars15

    mars15 Guest

  2. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    uhhm ik denk juist dat Fifa arcade is.. en Pes juist echte simulatie kijk bijvoorbeel enkel al naar de training van Pes. verder heb ik alleen de Demo gehad van fifa 06 maar ik vond het leuk (arcade achtig) spelen.gewoon echt slecht dat ze Frame drops er in hebben gezet en daar door is hij gewoon onmogelijk leuk speelbaar.

    o en dan dit nog je zegt zelf dat je pes pas 10x gespeeld hebt terwijl je zelf schrijft "Je hebt duidelijk het spel niet, of amper gespeeld. Om maar puntsgewijs je 'argumenten' te bekritiseren: " dus je spreekt je wel een beetje tegen!
     
    Laatst bewerkt: 4 okt 2005
  3. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.741
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Goede post verder maar dit stuk klopt volgens mij niet.

    PES is meer simulatie dan Fifa dus het moet eerder zijn:

    ik wil niet echt een simulatie spel, ik wil arcade en dus kom ik uit bij Fifa

    edit//wat appie ook zegt, ben weer eens veel te laat :mad:
     
    Laatst bewerkt: 4 okt 2005
  4. timmio

    timmio GOOAALLLL!!

    Berichten:
    512
    Leuk Bevonden:
    4
    Die frame drops zijn inderdaad verschrikkelijk als ze d'r zijn, maarja. Ik bedoelde van pes van wat ik heb gezien is dat het op mij arcade, snel, en button-basherig overkwam, van wat ik dus gespeeld heb.

    Ik snap even niet wat je bedoeld met mezelf tegen spreken. Ik doe geen vergelijking met PES, ik bekritiseer zijn genoemde punten over het spel FIFA welke ik al ontelbare keren gespeeld heb. Ik maak dus geen vergelijking van FIFA tov PES, dat is juist wat teveel mensen hier doen, ik geef juist m'n mening over het spel en wat ik ervan vind (na meerdere keren spelen).

    zie nu jouw reactie pas:)
    Misschien is mijn perceptie anders, maar ik bedoelde eigenlijk wel zoals ik het zei. Voor mij voelt PES aan als iets waarbij ik lekker in de speelhal moet staan met een flinke joystick in m'n handen en leuke buttons om te rammen!! Verder kan ik het spel niet beoordelen (en dat was mijn bedoeling ook niet) omdat ik te weinig gespeeld heb. Maar je kan best gelijk hebben dat het andersom moet zijn. Misschien moet ik PES toch maar is een maandje spelen om ook een echte vergelijking te kunnen maken.
     
    Laatst bewerkt: 4 okt 2005
  5. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    je gaat pes 10 x spelen en zelf zeg je
    dat je niet snel moet oordelen.. want pes spelen krijg je pas door nadat je de training (of de handleiding) goed gelezen hebt dus als jij zegt 10x spelen dan is dit veel tekort voor zo,n spel.

    en ik vond de demo zeker niet slech maar ook absoluut niet goed (mede door de frame drops!). dus ik voel me echt onpartijdig, en ik ga fifa 06 voor de 360 zeker een grote kans geven.


    en je hoeft niet te rammen bij pes ook dat gebeurt er juist weer eerder bij fifa geef de bal maar eens voor bij fifa hoe vaak hoor je dan niet bij gasten TIK TIK TIK (t maakt volgens mij niet uit welke button je bij fifa pakt t heeft allemaal de zelfde functie :) (of heb ik dat verkeer???)
     
    Laatst bewerkt: 4 okt 2005
  6. timmio

    timmio GOOAALLLL!!

    Berichten:
    512
    Leuk Bevonden:
    4
    Hoe duidelijk moet ik schrijven dat ik alleen kijk naar fifa en dat mijn laatste reactie over pes- arcade of niet- berust op een eerste indruk? Lezen?? :confused:

    :), he ik bedoelde ook niet echt rammen, haha, owww..

    Dat over die gasten die als een idioot zitten te rammen bij fifa kan wel kloppen ja, dat was idd vroeger echt enorm erg, al is met timing en 1x drukken de kans veel groter dat je scoort, haha, maarja je hebt dus van die gekken..

    (nee niet allemaal dezelfde functie ;))
     
    Laatst bewerkt: 4 okt 2005
  7. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.741
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Timmio, als je echt een voetbal simulatie wil hebben moet je straks PES5 kopen en een nieuwe wereld gaat voor je open :)
     
    Laatst bewerkt: 4 okt 2005
  8. timmio

    timmio GOOAALLLL!!

    Berichten:
    512
    Leuk Bevonden:
    4
    Ga hem zowieso eens spelen, al vond ik het wel enorm wennen om PES 4 te spelen als je al sinds de megadrive Fifa speelt (1994!!).

    Maar serieus, is PES niet dat spel wat echt ook in die kasten in de speelhal zit? Dat bedoelde ik met arcade achtig, m'n eerst indruk was net alsof PES dat spel uit de kast is, qua looks en poppetjes enzo.. (vandaar dus arcade, hehe het hoge woord is eruit ;))
     
    Laatst bewerkt: 4 okt 2005
  9. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    ;)

    maar daar is een ander topic voor Tim :p (foei stoute jongen!)

    is er eigenlijk al een topic over Fifa 06 voor de Xbox 360?

    ik heb m nog nooit in een arcade hal gezien! en ook ik speelde Fifa (95 ) ook op de Megadrive heb alle series gehad tot helaas fifa 2003 voor de xbox vanaf toen is de serie verslechterd!

    hoe speeld de mega drive versie eigelijk op de Xbox hij zat toch bij het spel in?
     
    Laatst bewerkt: 4 okt 2005
  10. 013

    013 Active Member

    Berichten:
    237
    Leuk Bevonden:
    0
    Anders maak je effe een nieuw topic aan om fifa in af te zeiken! PES5 vs Fifa06.

    Mijn mening over FIFA 2006 is dat het weinig veranderd is tov 2005 en dat het nog steeds een baggergame is. Het spelletje zelf lijkt helemaal nergens op en het hele spel herhaalt zich elke wedstrijd weer. Maar als je zo af en toe, hooguit 2 keer in de week, een potje spelen genoeg vindt dan is FIFA06 wel ok. Kortom, als je niet veeleisend bent is FIFA2006 de game voor jou!
     
  11. timmio

    timmio GOOAALLLL!!

    Berichten:
    512
    Leuk Bevonden:
    4
    2003 was toen geloof ik ook een goeie versie idd, die 2 erna waren ff minder (behalve uefa trouwens)

    Al ben ik het niet eens met je mening, thnx voor je 1e zin! Dat probeer ik nou al 5 posts te zeggen..
     
  12. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Waarom moet dat dan we praten hier toch over fifa! (met af en toe een lek naar pes?)

    van mij hoeft dat niet hoor zo is toch veel handiger
    en uefa vond ik best aardig maar ik vond die loopbaan of hoe dat ook heet ronduit kinderachtig ... maak 3 goals met ruud .. en dat soort dingen... maar het spel was redelijk idd maar ik was ook wel weer blij dat ik m goed kon verkopen (had ook een andere reden maar dat even terzijde!)
     
  13. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Wat een teleurstelling Fifa 06 , Veel framedrops (schande ) geen oranje ( wel in 360 versie de afzetters) EA zou alles wat wel in pes zat en niet in fifa overnemen plus de gameplay maar dat is helaas maar half gelukt . jammer had er meer van verwacht.dit is duidelijk de laatste fifa game voor mij.
     
  14. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Ik heb eigenlijk nog geen reactie over fifa gelezen van Concker MrK ben wel schiewnierig.. :) haha


    Update!!!:

    op www.xboxyde.com staat een video!
     
    Laatst bewerkt: 4 okt 2005
  15. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Ik ben het groot en deels met timmio eens op paar punten na :

    - Die keepers zijn ongelofelijk irritant, ik scoor bijna alleen uit een voorzet en kopbal erin (nu hoort dat opzich wel bij 4-3-3 maar goed) maar elk schot wat ik los (ook die in blauwe stukje van de balk, heeft die K*t keeper).

    - Die corners tegen je zijn belachelijk, alsof ze met 14 man spelen......er komt altijd wel 1tje vrij, dit vond ik in fifa 2005 overzichtelijker

    - Die steekballetjes lukken perfect, oke de tegenstander heeft hem wel eens maar dat hoort, zeker een steekbal door de lucht is erg handig maar dan kom ik weer bij me 1e punt, 1 op 1 bij die keeper is ontzettend (moeilijk?) irritant.

    - In het begin had ik last van framedrops, idd erg irritant, maar nu niet meer......heb net 3 wedstrijden gespeeld zonder framedrops dus ja?
     
  16. timmio

    timmio GOOAALLLL!!

    Berichten:
    512
    Leuk Bevonden:
    4
    corners vind ik zelf ook niet echt lekker eerlijk gezegd, beetje een zooitje eigenlijk. Met dat schieten moet je ff goed de handleiding lezen ,daar staat iets over in dacht ik, vooral bij het stukje bij de vrije trappen.

    misschien een tip bij 1 op 1 met de keeper; zowieso rennen loslaten (op tijd, eigenlijk altijd loslaten bij een schot), bij 1 op 1 met de keeper moet je de laatste pas altijd een tikje links of rechts (of schuin links of rechts) maken en dan pas schieten, vooral bij deze nieuwe fifa kun je hem prima erin krullen. Al ligt het wel een beetje aan de speler die hem moet schieten. Toppunt is trouwens het lobje:), alleen bij deze fifa nog niet gelukt, helaas blijft de keeper (te) netjes in z'n goal..
     
  17. Mogie

    Mogie Active Member

    Berichten:
    112
    Leuk Bevonden:
    0
    Domme vraag..

    Mara hoe verander ik het commentaar? (qua talen?)
     
  18. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee idd, want ik heb het spel namelijk niet gekocht. Ik vertik het om een spel te kopen met framedrops. Dat vind ik niet kunnen tegenwoordig met een footie. En ik spaar nu voor de 360. Maar ik ga wel een footie kopen hoor, maar ik wacht nog ff af. Of ik koop Fifa 2006 voor de 360 (als er geen lag in zit) of ik koop Pro Evo 5. Ben geen Fifa fanboy (al lijkt het soms wel zo) maar ik ga Pro Evo een eerlijke kans geven. Als alles straks in de richting van pro evo wijst, ga ik niet eigenwijs doen en koop ik gewoon Pro Evo
     
  19. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    ik wacht nu ook op de 360 versie en hoop idd dat daar geen framedrops inzitten!
     
  20. Revenga

    Revenga Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    1 op 1 lukt mij prima hoor..gewoon een tikje naar links of rechts voordat je schiet idd..

    lobje is mij wel gelukt *)
    keeper kwam precies uit toen ik schoot, hij liep snel terug maar niet op tijd..prachtig :cool:
     

Deel Deze Pagina