1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA Football 2006

Discussie in 'Algemeen' gestart door xboxchoice, 22 mei 2005.

  1. westlander

    westlander Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    0
    vandaag met een paar vrienden op de ps2 dat fifa party of hoe het ook mag heten gedaan. dat is zeker wel leuk opgezet en veel beter dan de multiplayer in pes4. als we gaan kijken naar het voetballen zelf vind ik pes toch nog een stuk sterker. de graphics vind ik zelfs achteruit gegaan vergeleken met fifa 05. de kleuren zijn veel te fel, en de framedrops komt de game ook niet ten goede. ik vond fifa leuk voor een middagje, en met dat fifa party kan je erg veel lol hebben als je een toernooitje tegen elkaar speelt, maar dit jaar gaat mijn keuze absoluut weer uit naar pes.
     
  2. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    ik snap gewoon niet hoezo EA die F$CKING framedrops er niet uitgehaald heeft voordat ze de game gingen verkopen.
    echt zwaar irritant .

    dan maar wachten op PES5 360
     
  3. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Jups, hier nog een.
    PES 5 voor op de Xbox 360.

    Toch moet ik zeggen, dat ook ik de Xbox versie niet prettig vind spelen. Misschien als ik het vaker speel.
    Ook vind ik idd de FRAMEDROPS heel vreemd, dat die erin kunne zitten|:- !!

    Dus ben ik wel benieuwd naar de Xbox 360 versie. Maar is deze ook met Clubs? Aangezien deze heel anders heet, Fifa 2006: "nog iets".
    is dit dus de VOLLEDIGE versie van Fifa 2006 xbox met nog iets? WK ofzo iets was het....:)
     
  4. westlander

    westlander Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    0
    je bedoelt waarschijnlijk fifa:road to world cup. in deze versie die alleen op de xbox360 uitkomt kun je de kwalificatie voor het wk van 2006 spelen, en kunnen we eindelijk met het nederlands eftal spelen. het is een leuke toevoeging, maar mijn beslissing om pes5 te kopen zal hierdoor zeker niet veranderen.
     
    Laatst bewerkt: 5 okt 2005
  5. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Nederlands elftal ook gelicenseert?

    Bij Euro 2004 hadden ze zo'n leuk geintje om alle Europese landen te licenseren (Zelfs Andorra) Behalve ons kikkerlandje. Dat vond ik enorm min, en daarmee was het plezier er ook een beetje vanaf, terwijl het voor de rest een lekkere game was (op framedrops na). Want wat is nou mooier, Van Nistelrooy zien scoren tegen de Duitsers of Nummer 28 zien scoren tegen de Duitsers>
     
  6. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    nummer 28 :)


    waarschijnlijk speeld nederland wel in de xbox 360 versie ;)
     
  7. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Dat vind ik flauw:'-(
     
  8. Mogie

    Mogie Active Member

    Berichten:
    112
    Leuk Bevonden:
    0
    Toch een vreemd spel..

    Spele op het en na hoogste niveau. Kom in de competitie moeilijk tot scoren. Heb na 16 wedstrijden 16 doelpunten gemaakt (sta zevende); Moet ik naar Ajax met Heerenveen. Win daar met 1-9..

    Raaar...
     
  9. Paauwtje

    Paauwtje Active Member

    Berichten:
    506
    Leuk Bevonden:
    1
    bij de vorige fifa oftewel die van vorig jaar kon ik maar niet wennen aan de besturing is dit bij de neiuwe beter gemaakt?
     
  10. mars15

    mars15 Guest

    ik kan er goed mee over weg
     
  11. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    ik zit nog steeds te twijfelen of ik deze game ga kopen,wie kan me overhalen?
     
  12. erik1978

    erik1978 Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Code:
    QUOTE=Mtthz]Nederlands elftal ook gelicenseert?
    
    Bij Euro 2004 hadden ze zo'n leuk geintje om alle Europese landen te licenseren (Zelfs Andorra) Behalve ons kikkerlandje. Dat vond ik enorm min, en daarmee was het plezier er ook een beetje vanaf, terwijl het voor de rest een lekkere game was (op framedrops na). Want wat is nou mooier, Van Nistelrooy zien scoren tegen de Duitsers of Nummer 28 zien scoren tegen de Duitsers>[/QUOTE]
    Het licentieprobleem van het NL elftal is niet echt de schuld van EA alleen,
    maar ook van de spelers van het NL elftal, waarvan er een heleboel persoonlijke sponsorbelangen hebben.
    Edgar Davids is de enige die het wel OK vindt
    (maar hij staat soms ook op de hoes).
    Ook O. Kahn heeft een keer een klacht ingediend bij EA, omdat hij
    "commercieel onrechtmatig werd benadeeld".

    Dat is dus de reden dat we (dankzij dat voetballende 8) $$$8) ) nog steeds moeten editten...
     
    Laatst bewerkt: 7 okt 2005
  13. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    koop hem niet... wacht dan op de 360 versie :)
     
  14. Boesy92

    Boesy92 Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    ff een vraagje

    is dat duur als ik nu 48.95€ voor mijn versie van Fifa 06 betaal?
     
  15. mars15

    mars15 Guest

    nee zeker niet als die nieuw is :D
     
  16. Boesy92

    Boesy92 Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    jah het is dus de nieuwe versie
    mijn pa gaat die in groothandel hale en mn pa is agent en als die in uniform gaat krijgt die 30% korting}:]
    dus ook op de xbox 360 of welk ander game dan ookO-)
    ik hou van mn pa_O_ _O_ _O_ :D
     
  17. mars15

    mars15 Guest

    zorg dat je er bij komt bij de politie je staat voor lul voor 100.000 man die je allemaal je graf in wensen .. zorg dat je er bij komt bij de politie _0/ }:]

    maar zeker halen fifa top spel
     
  18. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.741
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Bij de Media Markt ligt ie voor 44.95 in de winkel (xbox)
     
  19. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    hebben jullie het ingame materiaal al gezien op xboxyde.com! t is nog niet veel maar t begin is er!
     
    Laatst bewerkt: 8 okt 2005
  20. mars15

    mars15 Guest

    ja met die trainers in beeld enzo
     

Deel Deze Pagina