FIFA Football 2006

Discussie in 'Algemeen' gestart door xboxchoice, 22 mei 2005.

1. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat FIFA wel veel ste veel kleurtjes heeft. PES heeft dat juist wel goed.
    Voetbal is oorlog }:]
    Met fifa '05 had ik ook maar 2 seizoenen gedaan en toen er kostziek van geworden.

2. Tompy

Tompy !!OSM!!

Leuk Bevonden:
    0
    het gaat hier over de nieuwe Fifa 06 en iedereen praat hier over hoe goed PES wel is maar kun je daar niet over zeiken in het PES-topic.
    ik veronderstel dat Fifa 06 een heel mooie game zal worden zoals alle vorige versies, ik speel nog altijd iedere dag Fifa 05 en ik blijf het leuk vinden want je komt er echt wel beter in hoe meer je het speelt en er hangt altijd een vijandig sfeertje wanneer ik mijn broer versla met 0-6 in de match: AC-Milan - Standard .
    je moet nog maar kijken op het forum en je ziet direct de PES-aanhangers en de FIFA-aanhangers, ik heb ook twee weken PES gehad (gelukkig nog kwijt geraakt op xbazaar), maar ik vond het een zeer matige game, en leuk vond ik het niet, het veld trekt op niets, is dat gras of een groen papiertje? de bal zweeft in de lucht en blijft er zeer lang, de gameplay is nergens beter dan Fifa en dat savesysteem is ook maar ingewikkeld, het enige positieve punt is dat je de goals kan saven, maar tegen dat je een goal kan scoren... theeft allemaal te maken met geluk...
    Fifa heeft tenminste een simpele, leuke gameplay, licenties, de bekende spelers herken je, etc...
    die jappen die PES gemaakt hebben weten duidelijk niet wat voetbal is...
    kstel voor dat ze es fifa spelen en dat namaken dan zullen ze miss ook es beginnen te verkopen.

3. mars15

mars15 Guest

nadeel van fifa 2005 vond ik dat zo lang duurde voordat je van eigen verdediging naar de aanval ging en het rennen is ook zo traag

4. jponline

jponline Maxi!!!

Leuk Bevonden:
    0
    ach ja, als je dr nie tegen kunt dat je na twee weken nog niet kunt scoren, zal elke game voor jou klote zijn. en jij bent dus duidelijk geen voetbalkenner he.....want fifa is alles behalve realistisch op gameplay gebied. ooit een echte wedstrijd op tv gezien, of zelf potje gevoetbald??

5. 013

013 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    FIFA heeft gewoon een super simpele gameplay, en dat is voor die Belg dan ook een vereiste..Het lijkt me inderdaad ook niet leuk als je in het echt niet kan voetballen, en dan ook nog eens niet op de xbox kunt scoren! Dus vandaar pakken de simpele zielen FIFA en scoren erop los! Petje af hor!

Laatst bewerkt: 23 mei 2005
  6. King Of The Dead

King Of The Dead Veni, Vidi , Vici.

Leuk Bevonden:
    0
    EA probeert de serie telkens de verbeteren. En dat niet altijd met succes. 2003 was gewoon de laatste beste fifa game. Dit jaar trekken ze weer heel de spellendoos open en verzinnen ze weer iets nieuws. Nu is het ''off the ball control'' maar wat wordt het in 2006 ?

7. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ze zullen dit jaar wel de elleboog-stoot introduceren! :+

8. King Of The Dead

Leuk Bevonden:
    0

_O_

Of het knietje in de rug _O_

9. mars15

mars15 Guest

of de fopduik :p

10. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    De fopduik zat al in deeltje 1998 :)

11. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Zal wel niet mogelijk zijn omdat Ibrahimovic alle licenties voor de ellenboogstoot heeft :+

12. Tompy

Tompy !!OSM!!

Leuk Bevonden:
    0
    wrm blijven sommigen van jullie PES verdedigen op het FORUM van FIFA FOOTBALL 2006.
    dat is gewoon de verwachtingen voor een goede game te bederven.
    elk zijn mening, en ik heb zkr nog matchen gezien op tv en zelf potje gevoetbald :p
    kvind gewoon dat in PES de goals zo onnatuurlijk zijn...
    mijn mening ok?

13. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    ben ik wel met je eens hier horen we over fifa te praten!

(ja ja ik ben een echte pes fan! dus dat laaste punt snap ik niet helemaal :) )

Ik ben zeer benieuwd of fifa nu echt wat gaat worden! de eerste beelden geven mij een goede kans!

Laatst bewerkt: 23 mei 2005
  14. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.326
    Nee dat is niet ok. ;)

Ik hoop dat Fifa de gameplay heel erg gaat veranderen. Scripted is inderdaad een goed woord om het nu te beschrijven. Ik speel al 8 jaar fifa, maar toen pes uitkwam ben ik gezwicht voor het realisme van pes en heb ik fifa weggedaan. Fifa moet, als ze dan toch scripted blijven een stuk of 50 manieren verzinnen om te scoren zodat het niet scripted aanvoelt ;) Alleen de mooie, gladde beelden zijn niet genoeg om te blijven boeien.

15. GODZILLA

GODZILLA Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben zelf een groot FIFA fan kheb dan ook maarliefst 4 Fifa games in huis liggen voor de Xbox FIFA 2003 - Uefa Euro 2004 - FIFA 2005 en FIFA Street ik vond zelf Uefa Euro 2004 erg digt in de buurt komen bij PES kwa gameplay FIFA 2005 was ook niet verkeerd ook wel een flinke verbetering maar Uefa Euro 2004 blijft tog master_o_ en over FIFA 2006, ik denk dat die wel heel digt bij PES in de buurt kan komen want ik heb nog steeds alle vertrouwen in EA!

16. King Of The Dead

Leuk Bevonden:
    0
    iswelkutlezenwantjegebruiktgeenleestekens.

17. BUZZA

BUZZA dit is mijn internet

Leuk Bevonden:
    0

18. 013

013 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet iets (in dit geval FIFA) kunnen vergelijken met de concurrentie, om te zien of het een goed spel is. Mijn punt is dus wel duidelijk!

19. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Ik ben ook JAREN lang FIFA- fan geweest 8) !! Begon al bij 1997 tot 2004.
    TOEN kwam PES _O_ !
    En neej, je kan niet zeggen dat de GOALS onnatuurlijk is :{ ! Want dat slaat nergens op.
    Ik vind de goals en gameplay beter bij PES. Ook de corners bij FIFA zijn scripted (2004 dan). Je moest het poppetje selecteren, en alleen hij kon de bal nog koppen.
    Wel, vind ik FIFA mooier qua graphics. Ik ben het ermee eens, dat een aantal velden (zijn er maar 2 volgens mij) bij PES ZO bagger zijn :9 !!
    Ook dat FIFA alle licenties heeft is gewoon een DIK pluspunt.
    Tog vind ik GAMEPLAY en NO-scripted goals belangrijker dan licenties en graphics. :)
    Zoals al eerde gezegt werd, PES geeft een gevoel van *blijdschap* *opluchting* wanneer je scoort. Bij FIFA WEET (jah WEET) je na een tijdje plekken op het veld, van waar je kan scoren 8) !! Dat is gewoon SAAI.
    Maarjah, als je idd snel een balletje wil trappen is FIFA meaby leuker, mjah, ik koop een voetbal game om deze ook INTENSIEF te spelen.
    Ieder zijn mening
    _0/

20. mars15

mars15 Guest

Deel Deze Pagina