Vind het nogal meevallen, had iets meer van de graphics verwacht, maar ziet er natuurlijk nog steeds netjes uit!
Ze moeten wel wat aan dat hoge gras doen idd.. want die nummer 6 van brazilie is z'n hand kwijt in het gras op plaatje 4. Ziet er voor de rest wel mooi uit als het ingame - graphics zijn. Edit : De broek van Lampard op de eerste 2 plaatjes ziet er ook gephotoshopt uit zeg
maar dit is nog in een vroeg stadium volgens mij, dus dat kunnen ze wel verhelpen.. Fifa is voor mij ook de betere footie, omdat ik bij PES gewoon niet het gevoel heb dat ik aan het gamen ben.. dat is misschien een pluspunt, maar om realistisch te voetballen ga ik wel naar buiten..
Shit man nu je het zegt... Tis net zo'n broekje die ze in de jaren 40 en 50 droegen. T'is meer een jurk eigelijk.
www.fifa2006.nl stem op deze site en zorg dat het nederlands elftal in de nieuwe fifa zit... www.fifa2006.nl
De graphics vind ik totaal niet belangrijk, die zijn goed genoeg. Ben benieuwd of ze de menu's hebben verbetert? Dat was 1 van de dingen die me irriteerde in 2005. Taktiek, daar hebben ze bij EA ook geen verstand van.
ja ik ook,in fifa boeit het niks welk team je kiest(het ene is wat sneller dan het andere) maar voor de rest voel je niet heel veel verschil en in je tacktiek kan je ook niet echt aanpassen je kan alleen uit een paar standaard opstellingen kiezen en dan voetballen.nee doe mij maar pes ook al hebben hun niet alle licenties(dat wil niet zeggen dat ze het niet willen maar messchien is het te duur of heeft fifa de rechten)
Fifa heeft toch elk jaar een nieuwe speciale feature (Off the ball control, First Touch) is er al iets bekend wat ze dit jaar hebben? Maar ik ga ook 100% voor PES5.
Voor 360 screens vind ik ze niet er goed uitzien.Kijk maar eens naar het polsbandje van Adu, dat ziet er behoorlijk nep imo