1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA Football 2006

Discussie in 'Algemeen' gestart door xboxchoice, 22 mei 2005.

  1. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    De gameplay filmpjes zien er een stuk beter uit en daar gaat het uiteindelijk om
     
  2. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Klinkt een beetje mierenneukerig maar toch,

    Ik hoop dat ze een keer wat gaan doen aan de doelnetten. Die bewegen amper mee als de bal in de netten slaat. Dit is sinds World Cup 2002 verdwenen en vind ik persoonlijk een beetje jammer. Dit is nog wel het geval bij PES, waardoor ik dan toch meer het gevoel dat ik echt voetbal speel.
     
  3. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Een goede Fifa 2006 preview van Gamer.nl

    Wel vet dat ze Fifa International Soccer (voor de Sega Megadrive) als unlockable er in stoppen
     
  4. mars15

    mars15 Guest

    de stadions

    arena er uit }:]
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 9 aug 2005
  5. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    waarom zijn de doel palen nooit wit in dit spel???
     
  6. Tompy

    Tompy !!OSM!!

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor zo'n details zoals doelpalen die niet wit zijn en netten die niet bewegen ga je toch niet beslissen of je al dan niet Fifa koopt, zolang de gameplay maar blijft zoals hij is ben ik al content.
     
  7. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Vind ik toch wel belangrijke details die mee dragen aan de sfeer van een game.

    Maar ja het gaat idd om de gameplay en daar wordt Fifa 2006 niet beter in dan zijn voorgangers
     
  8. Anju

    Anju Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatste plaatje : "Wat doet scheidsrechter Janssen nou? Steekt hij Rooney neer met zijn gevaarlijke gele kaart ?"

    Ik vind de plaatjes er tocch wel gedetailleerd uitzien.. Maar weet iemand wanneer de demo uitkomt op de pc?
     
  9. mars15

    mars15 Guest

    arena zit er toch in
     
  10. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Dat ze het Philips Stadion erin gooien :9 !
    Mjah, toch nog één nederlands stadion ;) ! Ook geen Kuip erin?
     
  11. mars15

    mars15 Guest

  12. Darkzell

    Darkzell XBW Member

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem al besteld voor PS2 en Xbox. Fifa ga ik toch niet kopen maar alles wat gratis is moet je meenmenen he. Je bent Nederlander toch!!
     
  13. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    :D Ja idd, is typisch Nederlands. Heb ook gelijk een demo besteld voor de Xbox. Ben niet van plan om Fifa 2006 te kopen, heb Fifa 2005 al. En ik heb geen zin in een jaarlijkse update. Maar ja, alles wat gratis is ;)
     
  14. forza katwijk

    forza katwijk Hardcore For Live

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0

    overigens heeft ea al bekend gemaakt dat de doelnetten mooi zullen bewegen en realistischer bewegen dan ooit tevoren, check de site maar, staan ook enkele screenshots van het ''bewegende net'' bij, en ziet er goed uit :D
     
  15. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    In de preview in de PU wil de producent van het spel de indruk wekken dat FIFA dit jaar voorbij PES gaat. JJ kon deze indruk alleen maar bevestigen, maar kon niks beloven want hij het spel niet lang genoeg gespeeld. Het spel zou als enigste niet scripted zijn, zou realistischer spelen dat PES etc. Het wordt iig veel beter en anders dan 2005.
     
  16. forza katwijk

    forza katwijk Hardcore For Live

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb de demo's gister besteld, weet iemand wanneer je ze dan krijgt,?

    als iemand hier de demo thuis heeft post dat dan en hoe lang het duurde enz. en wat je ervan vindt natuurlijk *)
     
  17. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Op Insidegamer hebben ze tijdens de Games Convention zowel met PES5 als met Fifa 2006 uitgebreid gespeeld.

    Hun conclusie was eigenlijk hetzelfde als elk jaar. Fifa 2006 is de beste Fifa tot nu toe maar gaat nog (lang) niet aan PES voorbij.

    Heb zelf mij ook de Fifa 2006 demo "besteld" die ik volgende week binnenkrijg, ben opzich wel best benieuwd naar Fifa 2006 :) Maar 1ste keuze blijft voor mij (dit jaar) nog steeds PES
     
  18. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Na de preview van JJ in de PU ben ik best wel benieuwd naar het spel. Het lijkt er op dat ze PES gaan evenaren en misschien zelfs verbeteren omdat er geen scripted acties in Fifa 2006 zitten (scoren wordt bijv. daardoor moeilijker). Een heel nieuw team is aan de slag geweest met dit nieuwe deel, dus laat die demo maar komen :) Zelfs PES fanboys moeten deze titel zeker een kans geven
     
  19. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik speel de pc demo nu, maar hoe verander je de resolutie echt? Ik bedoel, gamen in 640x480 is geen pretje.
     
  20. mars15

    mars15 Guest

    in de config file
     

Deel Deze Pagina