1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA Football 2006

Discussie in 'Algemeen' gestart door xboxchoice, 22 mei 2005.

  1. laurensversluis

    laurensversluis Ooohjax!

    Berichten:
    416
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat EA nu met Fifa 2006 een voetbaltitel in de schappen brengt wat in de buurt kan komen van PES!

    PES = passie _O_

    Maar ik wil Fifa 2006 zeker een kans geven. ;)
     
  2. Black Label

    Black Label -

    Berichten:
    327
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de graphix al heel lang veel beter als die van PES en ook die andere namen slaan nergens op imo
     
  3. mars15

    mars15 Guest

    Steps:

    1. Right click on the FIFA 06 demo shortcut.

    2. Select Properties

    3. In the target, it will state where the game is installed. If installed in the default directory, this will read:
    "C:\Program Files\EA SPORTS\FIFA 06 Demo\fifa06 demo.exe"

    4. Add the following line after the installation path with one of the supported resolutions: RESOLUTION=1024x768x32

    5. The whole line will look like this "C:\Program Files\EA SPORTS\FIFA 06 Demo\fifa06 demo.exe" RESOLUTION=1024x768x32

    6. The supported resolutions are: 640x480x32, 800x600x32, 1024x768x32, 1280x1024x32, 1600x1200x32

    7. The ideal one to try out is 1024x768x32.
     
  4. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    wat een bagger spel (teminste de demo)

    ik dacht ik laat de computer wel even tegen elkaar spelen (omdat ik de controls helemaal moest instellen I.V.M eenhandig gamen) dus ik zit lekker te kijken ! (t vielal eigenlijk gelijk op hoe sleechd de coputer tegen elkaar speelt) maar op een gegeven moment komt de bal de 16 ingeschoten en blijft liggen. er staan ongeveer 4 poppetjes omheen ( kan het geen spelers noemen?)en er gebeurt niks t enige wat er gebeurt ze kijken naar de bal... 15 secondenlater besluit ruud dan toch m\aar op het goal te schieten.....

    gewoon triest en verder niet.
     
  5. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    In de PU waren ze heel goed te spreken over Fifa 2006. Ik hoop dat ik de bestelde demo snel binnenkrijg dan kan ik zelf uitproberen of het wat is :)
     
  6. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Het kan ook wel een goed spel worden, ik vond de pc demo helemaal niet zo slecht. Ik kon alleen niet overweg met pc controls, dus moet ik maar even wachten op de xbox demo.
     
  7. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Bedankt, maar het werkt nog steeds niet. Ik vind het trouwens raar dat je dat niet gewoon in het spel kunt veranderen. Maar ok, over enkele dagen/weken heb ik toch de xbox demo.
     
  8. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Jij bent echt zo'n type dat Fifa afzeikt omdat het Fifa is. Dat vind ik gewoon triest. Dat je het geen kans geeft omdat je een PES fanboy bent. Want jouw argumenten slaan helemaal nergens op 8)
     
  9. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    ehh pardon ik oordeel gewoon naar het spel (heb meer Orginele fifa,s in huistaan als jij misschien wel? (zelfs de megadrive versie) en ik ga zeker fifa kans geven maar de demo is gewoon bagger. en ik zie al dat het in t echt gebeurdt haha de bal blijft 15 sec onden stil liggen.. de demo is gewoon prut. en ik wacht gewoon met spanning op de Xbox versie net als jij?
     
    Laatst bewerkt: 1 sep 2005
  10. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is de bedoeling dat je het spel speelt. Laat je met ieder spel de computer spelen??
     
  11. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    kun je niet goed lezen ofzo :)
     
  12. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Je laat de computer tegen elkaar spelen. Dan speel je zelf toch niet
     
  13. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Lees het een goed en dan weet je wel waarom hij de computer laat spelen :{
     
  14. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    o bedoel je dat!

    Laat de computer maar eens tegen elkaar spelen je zul zien hoe slecht de A.I is???
     
  15. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar dat heb je met ieder voetbalspel. Dat het er suf uit ziet als je niets doet. Als je speelt, wordt de ervaring heel anders
     
  16. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    dan wordt het toch eens tijd voor een andere game.. (ik zal de naam even niet noemen :) )

    maar wat denk je van fifa 98 , 2000 euro enz daar kon je gerust naar een potje kijken? kortom ipv vooruit gaat het nu gewoon achteruit!..
     
    Laatst bewerkt: 1 sep 2005
  17. forza katwijk

    forza katwijk Hardcore For Live

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    gaat effe naar het pes forum joh, billy
    als je niks nuttigs te melden hebt meldt dan niets |:-

    dom
     
  18. mars15

    mars15 Guest

    Een dag na de release van de demo van FIFA 06 heeft het Italiaanse Footballmatch een tooltje uitgebracht waarmee een fiks aantal opties op de schop kunnen.

    Weliswaar zijn de opties wat beperkt, maar toch kun je je demo al een stukje mooier maken. De volgende onderdelen van het spel zijn instelbaar:
    Spelsnelheid
    Detailniveau
    Resolutie
    Detailniveau
    Weergave (fullscreen of windowed)
    Buitenspel
    Spreekkoren
    Muziek
    Intromuziek
    Radar
    Het blijft nog even wachten op een tool waarmee we de speelduur kunnen verlengen, maar deze tool is zeker een stap in de goede richting. Je kunt de 'Demo Patcher 2006' downloaden bij Footballmatch.it
     
  19. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Nee joh, jouw reactie is nuttig :{ _0/

    Appie geeft wat minputen aan, dat mag toch nog wel of is kritiek in dit forum deel ook al verboden? |:-
     
  20. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    je ben echt zielig geef ik een goeie mening en dan wordt het gelijk afgekeurd????
    waarom is dit forum dan?


    Ik hoop wel dat beter gaat spelen op de xbox! maar ik heb alleen een beetje hoop op de xbox 360 versie van dit spel (maar ik denk dat dat ook net zo onsoepel gaat lopen als de xbox versie?)
     

Deel Deze Pagina