Ik hoop dat EA nu met Fifa 2006 een voetbaltitel in de schappen brengt wat in de buurt kan komen van PES! PES = passie Maar ik wil Fifa 2006 zeker een kans geven.
Ik vind de graphix al heel lang veel beter als die van PES en ook die andere namen slaan nergens op imo
Steps: 1. Right click on the FIFA 06 demo shortcut. 2. Select Properties 3. In the target, it will state where the game is installed. If installed in the default directory, this will read: "C:\Program Files\EA SPORTS\FIFA 06 Demo\fifa06 demo.exe" 4. Add the following line after the installation path with one of the supported resolutions: RESOLUTION=1024x768x32 5. The whole line will look like this "C:\Program Files\EA SPORTS\FIFA 06 Demo\fifa06 demo.exe" RESOLUTION=1024x768x32 6. The supported resolutions are: 640x480x32, 800x600x32, 1024x768x32, 1280x1024x32, 1600x1200x32 7. The ideal one to try out is 1024x768x32.
wat een bagger spel (teminste de demo) ik dacht ik laat de computer wel even tegen elkaar spelen (omdat ik de controls helemaal moest instellen I.V.M eenhandig gamen) dus ik zit lekker te kijken ! (t vielal eigenlijk gelijk op hoe sleechd de coputer tegen elkaar speelt) maar op een gegeven moment komt de bal de 16 ingeschoten en blijft liggen. er staan ongeveer 4 poppetjes omheen ( kan het geen spelers noemen?)en er gebeurt niks t enige wat er gebeurt ze kijken naar de bal... 15 secondenlater besluit ruud dan toch m\aar op het goal te schieten..... gewoon triest en verder niet.
In de PU waren ze heel goed te spreken over Fifa 2006. Ik hoop dat ik de bestelde demo snel binnenkrijg dan kan ik zelf uitproberen of het wat is
Het kan ook wel een goed spel worden, ik vond de pc demo helemaal niet zo slecht. Ik kon alleen niet overweg met pc controls, dus moet ik maar even wachten op de xbox demo.
Bedankt, maar het werkt nog steeds niet. Ik vind het trouwens raar dat je dat niet gewoon in het spel kunt veranderen. Maar ok, over enkele dagen/weken heb ik toch de xbox demo.
Jij bent echt zo'n type dat Fifa afzeikt omdat het Fifa is. Dat vind ik gewoon triest. Dat je het geen kans geeft omdat je een PES fanboy bent. Want jouw argumenten slaan helemaal nergens op
ehh pardon ik oordeel gewoon naar het spel (heb meer Orginele fifa,s in huistaan als jij misschien wel? (zelfs de megadrive versie) en ik ga zeker fifa kans geven maar de demo is gewoon bagger. en ik zie al dat het in t echt gebeurdt haha de bal blijft 15 sec onden stil liggen.. de demo is gewoon prut. en ik wacht gewoon met spanning op de Xbox versie net als jij?
Maar dat heb je met ieder voetbalspel. Dat het er suf uit ziet als je niets doet. Als je speelt, wordt de ervaring heel anders
dan wordt het toch eens tijd voor een andere game.. (ik zal de naam even niet noemen ) maar wat denk je van fifa 98 , 2000 euro enz daar kon je gerust naar een potje kijken? kortom ipv vooruit gaat het nu gewoon achteruit!..
Een dag na de release van de demo van FIFA 06 heeft het Italiaanse Footballmatch een tooltje uitgebracht waarmee een fiks aantal opties op de schop kunnen. Weliswaar zijn de opties wat beperkt, maar toch kun je je demo al een stukje mooier maken. De volgende onderdelen van het spel zijn instelbaar: Spelsnelheid Detailniveau Resolutie Detailniveau Weergave (fullscreen of windowed) Buitenspel Spreekkoren Muziek Intromuziek Radar Het blijft nog even wachten op een tool waarmee we de speelduur kunnen verlengen, maar deze tool is zeker een stap in de goede richting. Je kunt de 'Demo Patcher 2006' downloaden bij Footballmatch.it
Nee joh, jouw reactie is nuttig :{ _0/ Appie geeft wat minputen aan, dat mag toch nog wel of is kritiek in dit forum deel ook al verboden?
je ben echt zielig geef ik een goeie mening en dan wordt het gelijk afgekeurd???? waarom is dit forum dan? Ik hoop wel dat beter gaat spelen op de xbox! maar ik heb alleen een beetje hoop op de xbox 360 versie van dit spel (maar ik denk dat dat ook net zo onsoepel gaat lopen als de xbox versie?)