1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA Football 2006

Discussie in 'Algemeen' gestart door xboxchoice, 22 mei 2005.

  1. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zit denk weinig verschil hoor tussen de Xbox versie en de 360 versie. Alleen grafisch zal er denk verschil zijn. Hoezo praat je over een onsoepele xbox versie. Heb je het al gespeeld dan op de Xbox?? Maar ik denk wel dat jij veeeel te snel met je mening komt. Wacht nou maar op de definitieve versie, voordat je weer PES gaat zitten ophemelen
     
  2. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    dat zou kunnen en waar lees jij dat ik pes beter vind???
     
  3. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier lijkt het me toch een duidelijke hint. En dat je veel te snel met je mening komt. Omdat je Fifa zo snel afzeikt, lijk je al snel een PES fanboy. JJ van de PU heeft het spel al een stuk langer gespeeld als jij en hij is behoorlijk positief terwijl hij normaal kritisch is over Fifa. Hem geloof ik veel eerder dan iemand die een spel afzeikt na een demootje
     
  4. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    haha de pu heb ik nog nooit geloofd! :) :+ welk cijfer kreeg hij //??
     
  5. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Was alleen een preview.

    Maar ik vind het meer dan begrijpelijk dat iemand meer vertrouwen in PES5 heeft dan in Fifa 2006 zonder 1 van de 2 games ooit gespeeld te hebben.

    PES was in de voorgaande jaren zoveel beter dan Fifa dat het mij (bijna) onmogelijk lijkt dat het dit jaar andersom is. Maar ik hoop dat ik binnenkort de Fifa 2006 demo krijg want ik ben toch wel een beetje benieuwd :)
     
  6. forza katwijk

    forza katwijk Hardcore For Live

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    ze zeggen wel dat fifa telkens met een uitgemelkte nieuwe versie komt,
    maar pes krijgt er ook wel aardig begin van, deel 3, 4 , en nu 5 er verandert telkens niet veel, dus dat word ook uitlgemolken, bij fifa zeggen ze het omdat fifa er al iets van 12 jaar mee bezig is, maar dat komt met pes ook nog wel
     
  7. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    ehm.. wat ik wel ff wil melden: welke debiel komt er op 't id om een optie voor buitenspel uitschakelen en kaarten uitschakelen erin te stoppen? Srry hoor, maar 't blijft toch echt voetbal, dat zonder die regels stuk minder tactisch is.
     
  8. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach, sommige mensen zullen anders wel niet kunnen winnen ofzo. ik vind het zelf ook niets dus zal het ook nooit gebruiken, het haalt de lol van het voetbal eraf.
     
  9. emporio

    emporio Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zelf ben al heel lang pes verslaafd maar ik ben best wel benieuwd naar de nieuwe fifa zoals elk jaar ik hoop alleen dat ze me dit jaar niet voor de zoveelste keer zwaar teleurstellen
     
  10. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5

    Hmm, heb hem gedownload, maar hij doet het nog steeds niet. Moet je op die site die demo downloaden of maakt dat niet uit? Of moet je hem in het engels instaleren?
     
  11. zillela

    zillela Active Member

    Berichten:
    185
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb de demo besteld kijken of het een leuk spel is
     
  12. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Op de pc vind ik em al wel vet, nu is het even afwachten hoe hij speelt op de xbox, maar volgens mij zit het wel goed.
     
  13. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    De 29e komt ie al. Deze week komt als het goed is de demo binnen. Als die me bevalt, dan ga ik hem denk wel halen. Heb mn Fifa 2005 al geruild en zit wel weer te springen voor een nieuwe footie.
     
  14. laurensversluis

    laurensversluis Ooohjax!

    Berichten:
    416
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan zeg ik: Koop over een paar weken Pro Evolution Soccer 5.. O-)
     
  15. mars15

    mars15 Guest

    misschien als ik door me stage nu 125-150 euro geld per maand krijg dat ik de xbox 360 haal en dan wel met fifa 2006
     
  16. flipkop1984

    flipkop1984 I Love Techno

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mijn demo van fifa 2006 gister al gekregen
    en hij valt tegen je kan namelijk maar een helft spelen (eigenlijk is de demo juist hetzelfde als de pc demo) en hij beeld blijft vaak happeren
    een pluspunt bij je corners kan je weer gewoon kiezen waar je hem heen wilt spelen en niet 3 van die voorgeprogrameerde trappen

    Het zal dus pro evolution 5 worden zo als wel teverwachten was ;)
     
  17. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    het word allebij , Fifa is nu meer Pes style plus nieuwe licentsie = top game ( hoop ik )
     
  18. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Hij kan toch nooit tippen aan PES! :)
     
  19. Tjop21

    Tjop21 Forza Waalwijk

    Berichten:
    177
    Leuk Bevonden:
    0
    Het nederlandse commentaar is trouwens weer slecht.
     
  20. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    En de framerate zakt weer zo af en toe.. als dit maar niet in de uiteindelijke versie zal zitten.. :{
     

Deel Deze Pagina