1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA Football 2006

Discussie in 'Algemeen' gestart door xboxchoice, 22 mei 2005.

  1. ChandleR

    ChandleR jag älskar Göteborg

    Berichten:
    729
    Leuk Bevonden:
    2
    vind de graphics ook zeer zeer matig... Dat was juist altijd het pluspunt van fifa tov PES... Wel cool dat je gewoon de PES besturing kan selecteren ;)
     
  2. fllix313

    fllix313 Active Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    16
    ik vind het commentaar bijna altijd slecht als je iemand b.w.z een flying kick op ze hoofd geeft zeggen ze niks en als je iemand een schouderduwtje geeft worden ze helemaal gek :{
     
  3. MassHyponotic

    MassHyponotic Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    6
    Ook wordt blijft de Nederlandse comentator gewoon door praten als er een goal valt. Geen luider gepraat of dergelijke. Allemaal erg eentonig en op dezelfde golflengte. Ook bij een mooie acties blijft het eentonig. Erg jammer. Volgende keer maar eens geld besteden aan het inhuren van een echte comentator.
     
  4. Megramons

    Megramons Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem vanmiddag binnen gekregen, opzich wel leuk. Laatste Fifa die ik gespeeld had, was 2003. Ik heb alleen een vraagje: Wat moet je doen met d-pad? Ik hoorde van iemand dat het om tactics ging, wat best zou kunnen.
     
  5. Darkzell

    Darkzell XBW Member

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Dpad is voor tactic shit maar dat heb je totaal niet nodig. Zelfs ik won m'n wedstrijdje met 3-0 en ik wist niet eens hoe je nou eigenlijk fatsoenlijk de bal kon afpakken. De PES-manier was iig bij mij niet echt de meest fantastische manier.
     
  6. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Na het spelen van de demo ben ik tot de conclusie gekomen dat PES roeleert :p
     
  7. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Na het spelen van de demo ben ik tot de conclusie gekomen dat Fifa 2006 roeleert :p
     
  8. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    kun jij alleen maar na praten ...:)



    Na het spelen van de demo ben ik tot de conclusie gekomen dat de cd prima als onderzetter gebruikt kan worden :+
     
  9. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Wat een kut spel is dit :p enw at een kut framerate... nee geef mij maar PES 5 :D
     
  10. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32

    Ach ja er zijn mensen die het nooit leren he....
     
  11. mars15

    mars15 Guest

    Zal vanmiddag uit school is kijken of me demo is binnengekomen


    edit

    ik heb vandaag de demo ontvangen van fifa 2006 maar vind hem echt nog niet goed, wel mooi grafisch top, en mooie grasvelden maar pes is meer vrijheid
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 22 sep 2005
  12. forza katwijk

    forza katwijk Hardcore For Live

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo, leven jullie wel :confused:

    FIFA 06 ROELEERT ALLES!
     
  13. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    *zucht.. heb je PES wel eens gespeeld?
     
  14. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    hahaha

    ouwe gek wordt toch wakker uit je natte droom man.

    Pes = voetbal. Het gevoel alsof je zelf op die mat staat. Je voelt het gras onder je schoenen, je kunt het zelfs ruiken.

    Bij fifa gaat het alleen om het uiterlijk, scoren en leuke moves maken. Maar echt voetbal ho maar hoor.
     
  15. laurensversluis

    laurensversluis Ooohjax!

    Berichten:
    416
    Leuk Bevonden:
    0
    Geweldig deze sfeer... 8)

    Ik dacht even dat Fifa 2006 qua "echt voetbal" redelijk in de buurt zou komen van Pro Evolution Soccer 5, maar als ik het zo hoor ben ik erover uit..

    _O_ Pro Evolution Soccer 5 _O_
     
  16. forza katwijk

    forza katwijk Hardcore For Live

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    als je het zo hoort.............?

    ik zou nooit naar hun luisteren en je eigen conclusie trekken, ik heb vorig jaar pes 4 gekocht en ja het speelt lekkerder, maar dat is dan alles, grafisch,licenties enz. is fifa veel beter, bij pes heb je moet je ook alle tranfers van het afgelopen seizoen bijwerken en veel namen enz. gaan veranderen. Aangezien ik dit jaar minder vrije tijd heb, en zin om dat te doen gaat ik voor fifa, lekker kant en klaar, speelt lekker en ziet er top uit.
     
  17. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind Fifa deze keer ook erg goed. Het voelt zelfs een beetje PES aan. Iedereen loopt alweer te lullen dat dit weer de zoveelste fifa is en dat het een slecht spel is en weet ik veel. Ik denk dat je gewoon het volledige spel eens moet afwachten, want ik denk dat het een toppertje wordt.

    :p "Dit zegt een pes fan" :p
     
  18. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32


    Als je gewoon ff een nieuwe option file downt heb je ook alles netjes geupdate hoor!!!

    Maar ik begrijp wat je bedoelt, alleen hecht ik toch meer waarde aan een game die lekkerder speelt en je het gevoel geeft dat je naar een voetbalpot op tv zit te kijken, dan een die er op en top uit ziet.

    Maar ja we zullen zien over een klein weekje moet hij is de shopa liggen.
     
  19. Avenger NL

    Avenger NL Active Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is al een hele verbetering ten opzichte van 2005,maar idd fifa kan nooit tippen aan pro evo !!!
     
  20. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de AI behoorlijk verbeterd t.o.v. FIFA 2003 :D FIFA 2003 was namelijk de laatste FIFA die uitegebreid heb gespeeld (ook een van de betere, FIFA 2004 was weer minder). Maar als je kick-off speelt op de demo, wat is dan de moeilijkheidsgraad? Semi-pro?
    Leuk dat er trouwens geen off the ball meer inzit, want dat sloeg nergens op..
     

Deel Deze Pagina