1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

fifa football 2006

Discussie in 'Algemeen' gestart door forza katwijk, 22 aug 2005.

  1. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Ook ik houdt van de PES serie idd. Maar je moet het filmpje even van *NK* bekijken.
    Daar is het spel gewoon SUPER mooi op graphisch gebied. Daar valt NIETS over te zeggen, de Screens zijn idd wat minder, maar wanneer je het fimlpje ziet:eek: .

    Vandaar ook mijn overweging, om gewoon Fifa 2006 (Xbox 360 versie) te halen in plaats van PES 5 op de Xbox 360 te gaan spelen.
    Alleen zijn aantal redenen waarom ik het ene spel wel of niet ga halen.

    Fifa 2006 (Xbox 360):
    - De gameplay MOET gewoon anders zijn dan Fifa 2006 (xbox versie).
    - Er MOET ook met Clubs te spelen zijn!!

    ZO niet, dan laat ik deze liggen.

    Vandaar dat PES 5 nog altijd mijn voorkeur heeft, en Fifa 2006 het nu dus waar moet gaan maken.
    PES 5 moet alleen op de Xbox 360 te spelen zijn (wat dus nog niet zeker is), anders heb ik er niets aan. Wat dus wel Balen zou zijn.
    Is Fifa 2006 dan toch k*t, dan wordt het waarschijnlijk helemaal geen Footie game:'-(
     
  2. *NK*

    *NK* The American Dream

    Berichten:
    149
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg nu ook steeds meer een vermoeden dat het hier om FIFA 2006 Road to the World Cup gaat , FIFA 06 is de club versie namelijk :)
     
  3. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Er komt dus Géén Xbox 360 versie van de Normale Fifa 2006? Dus met Clubs.
    Maar dit wordt een Fifa 2006 met alleen landen Teams? :{

    Jammer, Jammer.
    Dan laat ik deze game schieten denk ik, en ga ik gewoon voor PES 5.
     
  4. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Volgens mij is dit ook geen fifa 06 maar idd een soort van road to the worldcup. Ben benieuwd of het Nerderlands eftal er in zit.....
     
  5. *NK*

    *NK* The American Dream

    Berichten:
    149
    Leuk Bevonden:
    0
    Die zit erin _O_
     
  6. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32

    Zo ik val bijna van mijn stoel van verbazing.

    Maar dit is dus echt een uitmelkertje he. Gewoon road to the world cup. Ze gaan natuurlijk niet speciaal voor de 360 een fifa 06 maken. Want die is gewoon te spelen straks mits je natuurlijk een hdd hebt he!!!

    Maar ik verwacht kwa gameplay geen extreme veranderingen ten opzichte van Fifa 06. Ik denk dat we die pas krijgen bij deeltje 7. Als ze natuurlijk eerst Pes 5 goed bestudeerd hebben natuurlijk.....

    Nee fifa heb ik mijn buik van vol.
     
  7. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Mwa, bij Pes mag je *** wel een FAQ erbij kopen, zo is 'r in mijn opinie een stuk minder aan.
    Nee, dan heb ik liever Fifa, dat is leuk voetbal, waar je niet eerst zoveel uur moet oefenen voordat je het een beetje in de gaten krijgt.
    En ga dan maar eens Pes spelen met een kameraad die het nog nooit eerder heeft gespeeld. Is half geen doen, waar je met Fifa gewoon ff uitlegt wat wat doet, en je bent klaar.
    Als Fifa zoals Pes wordt, heb ik het wel gezien met voetbalgames.

    (en mja, als je een Fifa hebt gekocht, kun je er ook een paar jaar mee vooruit, de verschillen in de volgende delen zijn toch minimaal :+)
     
    Laatst bewerkt: 27 okt 2005
  8. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Oftewel, kl*te dus. Alleen landen Teams....

    @ Dodgie
    Als je zo'n gamer bent, is Fifa idd beter voor je :). Je moet er wel echt tijd en moeite in willen steken.
    Heb je dat niet, of je kameraad ook niet, dan schiet je idd niet veel op met PES.
    Maar ik houdt daar juist dus wel van, dus had gehoopt dat deze FIFA 2006 met clubs zou zijn, en een nieuwe gameplay had.

    Maar helaas,dat valt weer vies tegen.
    Toch prettige gedachte dat voetbal Games straks ZO mooi gaan worden! Met Clubs dan, en niet alleen landen :mad:
     
  9. dweisz

    dweisz Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij komt er zowel een Fifa 06 en een Fifa 06 : Road To The World Cup.
    Ik heb Fifa 06 al op de PS2 dus ga ik op de Xbox 360 voor de PES5 natuurlijk en de Fifa 06 : Road To The World Cup.

    K zal nog ff nakijken of ze bijden uitkomen maar k ben bijna zeker
     
  10. PXbox

    PXbox Active Member

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    Is PES5 dan speelbaar op de Xbox 360?
     
  11. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    De lijst met backwards compatible games moet nog worden vrijgegeven. Het zullen er minder dan 20 zijn in het begin. En het zullen diegene zijn die het meest verkocht zijn, dus PES5 zal er wel niet tussenzitten.
     
  12. PXbox

    PXbox Active Member

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan wordt het voor mij toch maar fifa 2006 want wil wel een voetbal game hebben op de 360
     
  13. dweisz

    dweisz Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0

    Jah die komt uit op de Xbox 360
    Dat zal ook 1 van de eerste games zijn die k zal kopen :9
     
  14. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Pro Evo Soccer 5 komt niet uit op de 360. Pro Evo 6 is aangekondigd voor 2006.
     
  15. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Uitkomen niet neej, aangezien de eerst volgende Xbox 360 PES, namelijk PES 6 wordt jah.

    Maar ik hoop wel dat hij BC gaat worden op de Xbox 360. En dat dat al vrij gauw na de launch, of zelfs met de Launch mogelijk is.

    Als het idd klopt, dat in het begin alleen de eerste 20 best verkochte spellen BC zullen zijn, ben ik wel benieuwd welke dat worden.

    Kansje op PES 5 is er toch wel lijkt mij, aangezien hij nu al met de launch gelijk, meer verkocht was dan FIFA 2006 (xbox versie).
    Wat dus voorheen niet was.
     
  16. Souljah

    Souljah New Member

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    ja PES5 is gelukkig te spelen op de 360 vraag me af of je ook xboxlive op kan spelen met de 360...gameplay van PES is al jaren beter dan die van Fifa
     
  17. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Tuurlijk kan je op Xbox live met de Xbox 360.
    Je kan dus spelen met JOU Xbox 360 tegen andere op de Xbox.
    Zolang het wel het zelfde spel van hetzelfde platform is.

    Oftwel, PES 5 kan je straks gewoon over Live tegen andere Xbox (360) bezitters spelen :)!
     
  18. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit werd bevestigd voor Halo 2, maar waar heb je gelezen dat dat ook kan met de andere games?
    De netwerkcodes kunnen helemaal anders zijn hoor ...
     
  19. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Serieus? :{
    Zou wel HEEL krom zijn.

    Lijkt mij meer dan logisch dat deze net zo speelbaar is als HALO 2 is.
    Dus een Xbox 360 bezitter tegen een Xbox bezitter.

    We zien het vanzelf wel, en anders speel je gewoon tegen Xbox 360 bezitters PES 5.
     
  20. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Het feit dat ze het spelen van Halo 2 online op de 360 zo 'specifiek' vermeldden wijst erop dat het toch niet zo evident zal zijn om 2 platforms tegen elkaar te laten spelen...
     

Deel Deze Pagina