1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

fifa fouten!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tha Great One, 3 nov 2002.

1. * HoTShoT *

* HoTShoT * Guest

IK HEB NIETS MEER TE KLAGEN OVER FIFA 2003...
    ECHT VET MAN :9
    Na hard oefenen heb ik alles onder de knie behalve 'ea freestyle'..
    maja heb ik niet nodig...8)

2. Tigger

Tigger Master Chief

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, had ik ook, opgestuurd naar MS, niets aan de hand zeiden ze. Maar werd steeds erger, dus cd cleaner gekocht...grote ramp want werd alleen erger. Inmiddels heb ik een nieuwe xbox staan, op slinkse wijze geruild zonder bonnetje (helaas kwijt)
    Ik vermoed het ergste voor je

3. Tigger

Tigger Master Chief

Leuk Bevonden:
    0
  4. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    HOHOHO! Ff relax! kijken of ik het goed begrijp:
    - Jij had dus precies hetzelfde bij het spel fifa2003? (je hebt het spel dus ook terug gestuurd naar microsoft, of de Xbox?)
    - Jij had een cd-lens cleaner gebruikt? (dus zo'n cd met een borsteltje erop)
    - Je had het ook met andere spellen?
    - Je hebt je Xbox geruild (in garantieperiode?)

Ofwel bij jou lag het gewoon aan de Xbox?? SHIT!!
    Het zal toch niet bij mij ook zo zijn?!?! :eek:

Ik heb trouwens ook andere spellen ff tussendoor geprobeerd, en volgens mij gaat moto gp ook iets schokkeriger dan normaal..... Maar dan kan nu natuurlijk ook tussen mijn oren zitten, dat ik alleen maar denk dat het schokkeriger gaat!

MAar Fifa2003 is nu mijn grootste probleem, shit ik maak me erge zorgen!!

5. Tigger

Tigger Master Chief

Leuk Bevonden:
    0

Nee ik had het niet bij fifa2003 want die heb ik gekocht na het ruilen van xbox, maar wel met ontzettend veel andere spellen die nu allemaal normaal doen.
    Ik had problemen bij:
    PGR, WC 2002, Deathrow (echt heeeel erg), Sega soccer slam, en een enkele maal bij RSC en motoGP, en voornamelijk als er iets van cd moest worden geladen.
    gek genoeg met DOA 3 en THPS3 NOOIT last gehad
    Nadat ik het ook had met deathrow en soccer slam ,een cd cleaner geocht en gebruikt, werkte voor 1 avond goed, toen kwam het weer terug, nog een keer gedaan, en toen kon ik zelfs geen audiocd meer kopiƫren...duurde ONWIJS lang en kapte er uiteindelijk mee met een disc error. Al het laden duurde ook veel langer dan het hoorde, maar daar kwam ik achter toen ik een nieuwe had.

Over schokkeriger spellen, zoals motogp, nee dat heb ik NOOIT gehad, wel totale vastlopers bij wc 2002 INGAME, maar meestal was het bij het laden van een level of iets dergelijks.
    De cd speler maakte ook veel meer lawaai dan hij nu doet, en met name als hij vastliep was er een gek soort 'tikken' afgewisseld met luid spinnen van de cd's...ik hoorde de vastloper letterlijk aankomen.
    Microsoft verklaarde echter dat na 2 uur uitgebreid tester er niets was, maar er was wel degelijk 'iets' aan de hand. Een maand nadat ik hem had opgestuurd was hij definitief kassiewijlen, maar dat was denk ik meer door eigen toedoen met de cd cleaner.
    Als je ook leest op nieuwsgroepen zie je dat oudere modellen er veel last van hadden....

edit: oh ja een manier om te testen of het ongeveer hetzelfde is...zet het commentar eens uit. Dat wordt ingame van de cd gelezen, dus als je die uitzet doet hij dit niet....durf te wedden dat je dan minder errors hebt...als hij al niet te ver heen is

Laatst bewerkt: 4 nov 2002
  6. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    En wat als hij al te ver heen is?!?
    Fuck zeg, dadelijk is mijn Xbox naar de klote, mede ook door die stomme cd-lens cleaner!! :mad:

Bij mij maakt hij met het laden van spellen een normaal geluid, tenminste naar mijn idee.... En het kopieren van muziek, tja, ik weet niet hoe lang het normaal moet duren bij 1 nummer van 3,5 minuut.....

Ik weet wel dat hij behoorlijk lang doet bij het kopieren van een RW...

Als mijn Xbox naar de klote is, zit ik met een dik probleem, heb namelijk niet echt geld meer om een nieuwe te kopen... ]:-

7. Tigger

Tigger Master Chief

Leuk Bevonden:
    0
    opsturen naar microsoft?
    Garantie?

komop zeg niet gelijk dat ding wegpleuren...

8. macdaddy

macdaddy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat is ea freestyle eigenlijk en hoe werkt dat nou eigenlijk dan

9. Tedje

Tedje [Ensure-Park]

Leuk Bevonden:
    0
    :confused:

Dat getik heb ik ook soms bij Fifa hoor , maar nog nooit vastgelope ofzo:confused: alleen de eerste keer toen ik fifa opstarte kreeg ik dat getik HARD en nu af en toe... maar uhm ik heb m bij dixons gekocht en gelijk extra garantie erop gezet dus als ie kapot gaat , MS of gewoon naar DIXONS brengen ? :confused:

10. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    Heb hem bij de makro gekocht (groothandel)

11. Tigger

Tigger Master Chief

Leuk Bevonden:
    0
    Je rechter analoge stick gebruiken tijdens lopen...zie je het vanzelf

12. Top Cat

Top Cat Lord of the XBOX

Leuk Bevonden:
    0
    Ik gebruik sideline, dan loopt ie tenminste naar voren als ik naar voren druk!!!!! Dat schuim werkt echt voor geen meter!!!! en bij al die andere views heb je geen overzicht!!!!

Oh ja, koppen doe je met X

13. BoNEz|NL

BoNEz|NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee met Y :{

14. Top Cat

Top Cat Lord of the XBOX

Leuk Bevonden:
    0
    Effectief op de goal koppen met "X" verdedigend koppen met "Y"!!!=(

15. BoNEz|NL

BoNEz|NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja? ow sorry lol bedankt voor de tip dan maar :+

16. Tha Great One

Tha Great One Satu

Leuk Bevonden:
    1
    ok ik heb door hoe het freestyle control werkt (best handig)

je moet op een tegenstander aflopen (niet sprinten) en als je een beetje in de buurt ben met je rechter sticky gaan spelen en dan doet vanzelf een moi trucje om hem voorbij te spelen.

niet alle spelers kunnen goed iemand voorbijspelen , oefen met ronaldo of zidane, davids, figo enz.

en verder het koppen of omhaal op doel lukt nog steeds niet(uit een corner)

17. diazull

diazull game junkie

Leuk Bevonden:
    0
    kunnen we niet een lijst maken met de controls, wat welk truukje is, hoe je het best kan koppen etc!!!( buiten de standaard controls om bedoel ik)??

18. dyna_10

dyna_10 Guest

Re: :confused:

Trouwens wat is die getik? want ik heb dat ook, is het de hardschijf of de dvdspelertje???????

Het is trouwens Stront hinderlijk als je je geluid zacht heb!!!:{

Laatst bewerkt door een moderator: 6 nov 2002
  19. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Bij mij vraagt ie nu ik in eens bijna klaar ben met het toornooi of ik de cd schoon wil maken????? raar want fifa is nog geen een keer uit mijn xbox geweest...?

20. BoNEz|NL

BoNEz|NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik ook wel eens.........moet je gewoon elke wedstrijd opslaan, is wel kut opzich, maja gelukkig heb ik dit alleen bij Fifa
    *klopt af

Deel Deze Pagina