Nee ik had het niet bij fifa2003 want die heb ik gekocht na het ruilen van xbox, maar wel met ontzettend veel andere spellen die nu allemaal normaal doen.
Ik had problemen bij:
PGR, WC 2002, Deathrow (echt heeeel erg), Sega soccer slam, en een enkele maal bij RSC en motoGP, en voornamelijk als er iets van cd moest worden geladen.
gek genoeg met DOA 3 en THPS3 NOOIT last gehad
Nadat ik het ook had met deathrow en soccer slam ,een cd cleaner geocht en gebruikt, werkte voor 1 avond goed, toen kwam het weer terug, nog een keer gedaan, en toen kon ik zelfs geen audiocd meer kopiƫren...duurde ONWIJS lang en kapte er uiteindelijk mee met een disc error. Al het laden duurde ook veel langer dan het hoorde, maar daar kwam ik achter toen ik een nieuwe had.
Over schokkeriger spellen, zoals motogp, nee dat heb ik NOOIT gehad, wel totale vastlopers bij wc 2002 INGAME, maar meestal was het bij het laden van een level of iets dergelijks.
De cd speler maakte ook veel meer lawaai dan hij nu doet, en met name als hij vastliep was er een gek soort 'tikken' afgewisseld met luid spinnen van de cd's...ik hoorde de vastloper letterlijk aankomen.
Microsoft verklaarde echter dat na 2 uur uitgebreid tester er niets was, maar er was wel degelijk 'iets' aan de hand. Een maand nadat ik hem had opgestuurd was hij definitief kassiewijlen, maar dat was denk ik meer door eigen toedoen met de cd cleaner.
Als je ook leest op nieuwsgroepen zie je dat oudere modellen er veel last van hadden....
edit: oh ja een manier om te testen of het ongeveer hetzelfde is...zet het commentar eens uit. Dat wordt ingame van de cd gelezen, dus als je die uitzet doet hij dit niet....durf te wedden dat je dan minder errors hebt...als hij al niet te ver heen is
Laatst bewerkt: 4 nov 2002