1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[FIFA] NL Argo

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Alpha Gsus, 12 nov 2010.

  1. Domiolierook

    Domiolierook GT Domiolierook

    Berichten:
    841
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan volg ik ook maar even met een "IN"
     
  2. Alpha Gsus

    Alpha Gsus Fifa11

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    Doom kun je niet meer online op Xbox Live?
     
  3. Domiolierook

    Domiolierook GT Domiolierook

    Berichten:
    841
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey mijn internet valt er steeds uit, ben nu ff met wat maatjes aan het spelen.
     
  4. BirdySong

    BirdySong Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    Jongens, volgens mij is mijn kortetermijngeheugen achteruit aan het gaan. Toen Laurens en Benny weggingen hebben we toch nog drie potjes gedaan (met Queens, Domi, Joris, Winter en me)? En alle drie gewonnen? Waarom lees ik dan op de EA site dat we tegen Sauce OSK met 0-5 hebben verloren? Daarnaast heeft iedereen ook precies een 6 als cijfer. Beetje vreemd...
     
  5. QueensOwnRifle

    QueensOwnRifle Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, nou ja eigenlijk klopt 't niet. Winter en ik kwamen daar vannacht ook achter. In deze wedstrijd zijn we geleaved omdat Birdy lag had. Maar als we geleaved zouden zijn na de 5 min zou de tegenstander met 3-0 gewonnen moeten hebben. Maar nu is 't 5-0 en zijn de doelpunten gemaakt door spelers van Sauce OSk. Heel erg vaag.

    Maar 't liep op zich wel lekker vannacht, toch? Ik liep 1,2 op 1 in ieder geval...

    :)
     
  6. BirdySong

    BirdySong Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    Yo dames, jullie vanavond nog online? Ik ben er vanaf ong. 10 uur. Tot dan!
     
  7. Alpha Gsus

    Alpha Gsus Fifa11

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben er binnen een kwartier ofzo, eerst ff douchen
     
  8. Winter

    Winter lichtelijke held!

    Berichten:
    260
    Leuk Bevonden:
    0
    Vanavond nog spelen?
     
  9. QueensOwnRifle

    QueensOwnRifle Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    Yo.... Doe m'n best. Je ziet me wel verschijnen._0/
     
  10. Winter

    Winter lichtelijke held!

    Berichten:
    260
    Leuk Bevonden:
    0
    Jongens, waarom loopt het zo kut de laatste tijd?!
     
  11. QueensOwnRifle

    QueensOwnRifle Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen idee, het kan door meerdere dingen komen. Iedereen kan eens een off day hebben. Maar gister was wel een dieptepunt. Echt niemand kwam er lekker in, ´t liep geen moment. Nu is de lagg her en der wel eens schuldig aan spelbederf, maar een echt aanwijsbare reden is er niet volgens mij.

    Gewoon vanavond de mouwen opstropen en de schouders er weer onder. ´t Komt goed boys!

    :thumbs:
     
  12. Winter

    Winter lichtelijke held!

    Berichten:
    260
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vond de formatie van vanmiddag WEL lekker trouwens. Meer creativiteit en minder afhankelijk van complete random wel of niet lukken van voorzetten..... CAM is ook VET om te spelen. Dikke goal gemaakt ook: http://www.easports.com/media/play/video/56680865 :p (Hij lijkt trouwens zo minder dan straks in de game....toen hoorde je de paal ook veel beter. :D)
    Jammer dat die 2e er net niet in, maar binnenkant paal uit ging...die was nog mooier (HElaas zat hij niet in de highlights)
     
    Laatst bewerkt: 21 dec 2010
  13. Sharkynl

    Sharkynl Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    Jongens sorry dat ik laatste dagen weinig erbij ben maar heb druk druk druk :p. Maar vanavond ben ik wel weer ff van de partij als er meer mensen zijn.
     
  14. Alpha Gsus

    Alpha Gsus Fifa11

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    Alweer tijdje geleden dat er een uitgebreide analyse is gegeven, dus laat ik het even als eerste proberen.

    Gisteravond misten we iemand die de gaten dichtliep voor Birdy. Hierdoor leek het alsof Bart zwaar kut speelde, maar eigenlijk was er een splitsing in het veld tussen aanval en verdediging zonder dat daar een goede lijn tussen zat. Zodra de bal achterin was, stond de aanval te ver en andersom.

    Verder missen we een vaste keeper, Queens doet het zeker niet onaardig, maar ik heb hem er toch liever bij op het middenveld. Ik pas echter nu wel op wat ik zeg, want dadelijk kan hij de druk niet meer aan.

    Ik ga nu vast op het middenveld staan, hierdoor komt er plek vrij in de spits positie. Ik stel daarom ook hier even de vraag: wat vinden jullie?
    - Moet Birdy zijn speler in de spits blijven, terwijl hij any is?
    - Gaan we intern kijken wie de best combineerde spits is?
    - Of gaan we extern kijken?

    Verder heb ik nog een wat 'open' vraag die eventueel lastig te beantwoorden is, maar het lijkt erop dat ik goed kan combineren met Laurens. Met Winter liep dat echter vaak niet goed. Ondanks dat we allebei Brabanders zijn is de chemie weg! :): Daar motten we iets aan doen!

    Maar om toch met een positieve noot af te sluiten, HArRiEhAkKeR oftewel Leon (:confused:) deed erg zijn best. Ik weet niet wat jullie mening over hem is?

    Even een kleine selectie:
    http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/56680865
    http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/48564831
    http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/56018336
    http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/43781801
    http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/48122803
     
    Laatst bewerkt: 22 dec 2010
  15. pkager

    pkager Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is bij mij voor de kerst vrij druk met tentamens en afronden van vakken zodat ik met de kerst lekker vrij ben, vandaar dat ik nu niet zoveel online ben :b:
     
  16. Sharkynl

    Sharkynl Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey jongens heb eigenlijk niet zo heel veel zin meer om any te spele, t wil gwoon niet en erger me aan de traagheid van die mannetjes. Dus als iemand anders reserveany wil zijn... Als er echt geen ander is dan wil ik t wel doen.
     
  17. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Die pass in het derde doelpunt blijft toch super mooi.

    2 en 5 zitten er ook lekker in.

    Gisteren heeft DAZ meegespeeld en zijn passen zijn erg strak als spits. Misschien is hij de combinerende spits die we zoeken of is hij de zoveelste supermiddenvelder (Peter, Joris, Queens)

    Combinaties lopen inderdaad lekker Joris. Over het dichtlopen. Ik en Winter rennen ons meestal de pleuris tijdens aanvallen om vrij te lopen. Soms kappen mensen echter terug waardoor we daarna weer gedekt staan. We rennen dan wel weer vrij maar dit duurt dan even. Geef hem dan dus terug!
     
  18. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Mocht ik het moeten overnemen, prima. Maar in principe sta ik spits en speel ik liever geen any ivm met die bug. (Anders moet ik telkens Fifa 11 opnieuw opstarten, tenzij de bug weg gaat)
     
  19. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht dat jij de Toppers nieuw leven ging inblazen ?
     
  20. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Toppers bestaat nog, alleen speelde we al een tijd niet meer. Voornamelijk omdat ik als any/captain een bug krijg na elke gespeelde wedstrijd met de tekst; "You do not currently play for this club oid". Dan wordt ik de dressing room uitgezet, klik ik op OK en dan loopt m'n FIFA vast. Muziek speelt door, achtergrond ook, alleen dat balkje met info onderin loop vast en dan kan ik niets meer en ik moet de game opnieuw opstarten. Om dat telkens te doen, daar heb ik geen zin in. ;)

    Ik liet me trouwens wel van me beste kant zien gister, al had ik wel een pro van 76. (Ik trainde die nooit aangezien ik toch Any was). 1x op de lat bij open goal en een andere keer net over de goal heen gekopt. Wel een mooie assist gegeven op het juiste moment over de verdediging heen op Lauw.
     
    Laatst bewerkt: 23 dec 2010

Deel Deze Pagina