Benny heeft wel gelijk dat t makkelijk is als iedereen een vaste positie houd maar het is altijd wel zo dat iemand niet online is en dan moet toch een positie ingevuld worde en soms is t de ene positie en soms de andere. Wat betreft dat kaartje van Queens ben ik wel mee eens. Ow en om maar meteen ff te melde ben niet online vanaaf ga naar ajax toe!
Zo Queens, ik zou dat baantje van jouw ook wel willen! Lekker chillen online en een schema'tje maken... Over de keeperspositie: waar is Domiolierook?
Zo, wat een reacties hier. Gelukkig ook maar, het forum mocht wel weer eens wat meer bezocht worden =]. Ik vind het trouwens helemaal niet erg om alleen de verdediging tot mijn beschikking te hebben! Is wel eens vaker voorgekomen en dat was eigenlijk wel chill. Mits alle middenvelders niet uit positie gaan lopen en zich alleen op de aanval gaan focussen, want dan word ik vaak overlopen. Gelukkig heb ik nu Joris die heel veel gevaar weghaalt. P.S. Eigenlijk ben ik de ultieme hoer van ARGO. Naja, mijn poppetje dan. ST, RF, CM, CV en misschien straks ook nog wel eens GK als ik die heb getraind!
Ik heb heel wat problemen gehad met mijn connectie. Alles is als het goed is weer opgelost en zal dus ook vaker online zijn.
Ik zou graag Di Maria en Gregory van der Wiel willen, hoeveel wil je ervoor? Verder ben ik nu beschikbaar tot 18.30, daarna van 19.00 - 20.30/45 (Ajax - AZ)
Ik hoef er niks voor, zet maar een bronze speler online, geef me de informatie en dan doe ik je een trade offer met v.d. Wiel en Di Maria
Ik heb een account daar onder dezelfde naam. Ik zal dat topic even opzoeken. Verder wil ik even kwijt dat ik, indien nodig/gewenst, best ANY wil spelen. Spits gaat aardig, maar heb het gevoel dat ik niet zoveel ballen nog krijg gezien het spelbeeld gister. Ik zou eventueel ook op de flanken uit de voeten kunnen. *is bereid om nu clubs te gaan doen*
jongens, tijdens de kerstdagen zal ik er niet heel veel zijn. Ik ben sowieso 2 dagen weg en zondag denk ik ook niet dat ik er ben.
Ik zit met hetzelfde... Als ik er ben verschijn ik wel online. Maar de (verplichte) bezoekjes hebben, zo aan 't einde van het jaar, nu eenmaal voorrang. Mocht ik jullie niet meer spreken; FIJNE KERSTDAGEN!!! :b: Volgende week trek ik sowieso mijn kicksen weer aan en ben er weer.
http://www.zie.nl/video/opmerkelijk/Het-gamen-van-de-toekomst/m1fztucf8j3h Voor onze gamers welke zich zo nu en dan verplaatsen van de slagvelden van Fifa naar die van Black Ops.
Jo mensen. Ik zal de eerste wedstrijd niet meedoen. Ben op vakantie. Even een vijftal dingen. 1: Maak Queens en Birdy Manager. Zij kunnen dan domiolirook toevoegen als hij weer eens leaved voor de zoveelste maal. We hebben echter wel even een ledenstop en geen try outs momenteel. We hebben al genoeg echt heel actieve spelers. 2: Heb me aangemeld bij we are 11 moet ik nog meer doen Joris? 3: Morgen en Zondag is er een officiele speelstop voor NL Argo. We spelen de laatste tijd elke avond en ik denk dat het verstandig is als er eens twee dagen niet word gespeeld. Even wat rust kan geen kwaad en misschien komt er wat meer creativiteit terug in de ploeg. Iedereen kan dus rustig kerst vieren en ervan genieten. 4: Gisterenavond nog wat potjes gespeeld en denk dat het verstandig is dat Daz af en toe any speelt. Dit geeft birdy de kans om eens lekker met zijn eigen ventje te kloten en een ander keer weer wat frisser als any te beginnen. Aangezien ik de komende week op vakantie ben wil ik aan Birdy vragen of hij met zijn pro me dan op linksvoor wil vervangen? 5: Fijne kerstdagen en hadden wij niet netzoals Twente en PSV een humoristische kerstboodschap moeten sturen naar onze fans? Zie dat ik niet AJAX vermeld met hun filmpje. Jezus die snel in elkaar geflanste bende is zo ontzettend a humoristisch als de pest. Duidelijk dat ze na Twente en PSV oppeens ook moesten. Vriendelijke groet, Succes met de wedstrijden! O ja Winter...... Je hebt zeven dagen om meer dan dertien doelpunten te scoren om me in te halen. Succes!!! Birdy en Daz...... Alle ballen op Queens zodat die ze scoort he!!!! hahahah
De matches gaan vanaf maandag 27 december van start! Met de volgende 6 teams: 1. FC Rillion 2. FC Panini 3. FC Initium 4. Jochems United 5. NL Argo 6. Corona Eagles FC De competitie loopt tot 4 februari, daarna wordt de ladder weer gerefreshed Hieronder vind je het competitieschema: Week 1: 27 december t/m 3 januari 1-2 3-4 5-6 FC Rillion - FC Panini FC Initium - Jochems United NL Argo - Corona Eagles FC Week 2: 4 januari t/m 11 januari 1-3 2-6 4-5 FC Rillion - FC Initium FC Panini - Corona Eagles FC Jochems United - NL Argo Week 3: 12 januari t/m 19 januari 1-4 2-5 3-6 FC Rillion - Jochems United FC Panini - NL Argo FC Initium - Corona Eagles FC Week 4: 19 januari t/m 26 januari 1-5 2-3 4-6 FC Rillion - NL Argo FC Panini - FC Initium Jochems United - Corona Eagles FC Week 5: 27 januari t/m 4 februari 1-6 2-4 3-5 FC Rillion - Corona Eagles FC Panini - Jochems United FC Initium - NL Argo Alle wedstrijden moeten in deze weken worden voltooid. DENK ERAAN: HOU JE AAN DE DEADLINES Voor vragen, opmerkingen of suggesties kun je mij altijd bereiken via Xbox Live: Gsus is on GHB of jorissie91@hotmail.com. PM is ook mogelijk. Thanks to katti
Benny, zeg even wanneer je online bent dan kunnen we die trade doen. edit: Als je écht niets meer gaat doen met die spelers en ze niet kwijt kan wil ik Van Bommel, Seedorf en Kuyt ook wel! Zeg 't maar.
Als je ff 2 bronze spelers online zet voor 50.000 en mij de info geeft dan doe ik je een trade offer met de spelers die je wilt. Van Bommel Kuijt Seedorf Di Maria v.d Wiel
Brons: ST Aloisi 62 50.000 en 1 silver: ST Goussé 66 50.000 Aloisi staat er 12 uur lang op, Goussé 6. Bedankt!
Goed, ik heb een manier gevonden om het op te nemen. Hopelijk ziet het er redelijk professioneel uit xD. Ik hoorde van Laurens dat onze winterstop er alweer op zit. Vanavond rond 23.00 uur zijn de meeste mensen weer online. Tot dan!