1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[FIFA] NL Argo

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Alpha Gsus, 12 nov 2010.

1. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Zo zit me toch even te vervelen op de plee door al dat vreten dus even een berichtje.

Donno je bedoelt je ex als nieuwe vriendin?

En over de opstelling. Waarom spelen we oppeens met vijf verdedigers? wil af en toe veranderen van opstelling is prima maar vijf verdedigers gaat een beetje in tegen de principes waarmee we argo hebben opgrticht. Vond de overgang naar 4_2_3_1 prima doordat we dan joris en peter heel controlerend op het middebveld hadden staan n extra aanvallers. misschien moeten die dan afspreken wie er nasr voren gaat.

tactiek moet dan op extra verdedigend staan. blijven jou verdedigers wel op hun plek.

Groet lau.

btw winter kan je al meedoen aan so you think you can dance?

2. Alpha Gsus

Alpha Gsus Fifa11

Leuk Bevonden:
    0
    Als we met 3 tot 5 mensen zijn is het vrijwel zelfmoord als we met 4 verdedigers spelen, helemaal als we geen keeper hebben (wat vaak het geval is). We moeten alleen even goed gaan kijken hoe we gaan spelen als er veel mensen online zijn, persoonlijk vind ik het vrij druk voorin zonder dat daar effectiënt meer wordt omgegaan.

Ik zat daarom even te denken, we speelden gisteren tegen een team met een GK, CV, CVM, LM en spits (d8 ik). We kwamen bijna niet door dat blok heen, omdat zowel de CV als GK erg goed stonden. Is het niet een optie voor iemand om zich hierop te concentreren als 'reserve'-plek in het elftal als het druk is? Maak je poppetje maar Alex 'The Tank'-achtig en voilà!

Verder speelde ik gisteren samen met Reuj en xDaz op de any. Geen enkele partij ging verloren in de 5-2-2-1 opstelling. (Zelfs toen Winter erbij kwam, haha geintje schat). Ik merk iig dat Daz een andere speelstijl heeft dan die wij voorheen hadden met eigen individuele acties. Alex is toch meer van de snelle combinaties voorin en veel wisselingen tussen de aanvallers.

Ik zou zeggen Lauw, denk er even over na! Bekijk even onze statistieken en besef dan dat vrijwel alle resultaten zijn gebaseerd op 5-2-2-1.

3. QueensOwnRifle

QueensOwnRifle Member

Leuk Bevonden:
    0
    Joris... :confused: Wie de f#ck is Reuj?

4. Alpha Gsus

Alpha Gsus Fifa11

Leuk Bevonden:
    0
    Hij speelde gister en eergister ff mee, Birdy had hem geïnvited voor de club. Ik heb echter nog geen idee of hij al dan niet wordt toegelaten :p

5. BirdySong

BirdySong Member

Leuk Bevonden:
    0
    Roy (Reuj) is een vriend van Alex (xDaz). Hij en Joris vroegen of hij een paar potjes mee kon doen dus heb ik hem even geinvite. Goeie gast, maar speelt het liefst als aanvaller waar we er al genoeg van hebben... Daarnaast moet natuurlijk Laurens hem eerst beoordelen.

Voor de resultaten is spelen met 5 verdedigers het beste. En met 5-2-2-1 speel je met een LF, SP en RF, dus eigenlijk nog met 3 spitsen. Probleem is alleen dat wanneer er veel mensen online zijn niemand in de verdediging wil staan, waardoor we genoodzaakt zijn om met 4 verdedigers te spelen. Ultra-defensive spelen zou een oplossing kunnen zijn. Moeten we maar eens uitproberen! Maar dan nog zit je met de de VP's die nooit op positie blijven staan. Het is ook lastig om zelf niet te veel uit positie te lopen en de drang naar boven te moeten uitschakelen, maar ik merk wel dat we zo veel tegendoelpunten krijgen.

Daarnaast speelde ik gisteren nog een potje met Winter en domi. Domi zijn internet vloog er weer uit waardoor ik en Winter overbleven. En ik moet zeggen dat we konden merken dat er een 92 keeper in de goal stond! Daarom denk ik dat het maar een keer tijd wordt dat ik mijn GK vaardigheden ga trainen voor als we geen keeper hebben, want dat merk je echt. Uitslag was 2-1 in ons voordeel.

6. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    dacht dat we geen mensen momenteel toelaten? aangezien iesereen die mee wilt doen toch zegt als we nasr de positie vragen aanvallen. en als we zeggen dat zit vol dan is het middenveld. en daar hebben we er ook honderd van. Speel lekker nu wat je wilt. Als de ploeg het maar fijn vind en ik ergens links voor sta. linkerspits is dan ook prima. weet precies de goede loopacties vanaf daar. maar we zien wel. ik ga verder met vakantie vieren

7. QueensOwnRifle

QueensOwnRifle Member

Leuk Bevonden:
    0
    BESTE WENSEN VOOR 2011 en een boel punten en overwinningen!!!

8. Sharkynl

Sharkynl Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja BESTE WENSEN ALLEMAAL dat het maar een mooi sportief jaar mag worden :p

9. Alpha Gsus

Alpha Gsus Fifa11

Leuk Bevonden:
    0
    Jongens ook gelukkig nieuwjaar! Overigens niet schrikken, ik ben heel ff uit de club om wat wedstrijden met wat vrinden mee te doen, dus Birdy of Queens moet me zometeen maar weer ff uitnodigen ;).

10. Sharkynl

Sharkynl Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey jongens dat was wel een succesvol avondje gisteravond vond dat iedereen goed speelde! Wel beetje jammer dat jullie dat laatste potje weer ff moesten verliezen :p.

11. BirdySong

BirdySong Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry jongens, mijn internet vloog er gisteren uit en kon hem niet meer aan krijgen. Na een telefoontje naar Ziggo en even de router te hebben gereset doet ie het weer. Lekkere uitslagen trouwens! Had Roy (keeper) hetzelfde probleem als mij? Zie bij hem namelijk alleen maar lage cijfers staan.

12. pkager

pkager Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey zwarte draak gefeliciteerd met je 100ste! \o/

13. QueensOwnRifle

QueensOwnRifle Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het liep inderdaad wel lekker volgens mij. Ik had er in ieder geval weer een redelijk aantal in liggen. Mat name met 't kopke maar toch ook 2 met 't pootje.

Winter was weer 's lekker bezig, assists en wat goaltjes. Roy maakte op mij opzich ook een goede indruk. GK en een evt. ANY. Peter roste er ook weer een paar in en was weer lekker solide als CVM. Kager ook weer eens erbij, pakt meteen zijn plek weer lekker op. Laurens heeft na een weekje Drenthe de smaak ook weer te pakken. En Joris draaide zijn tegenstanders (en soms zichzelf) helemaal duizelig.

Was weer een lekker voetbalavondje/nachtje. Jammer van die laatste...

14. Alpha Gsus

Alpha Gsus Fifa11

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou zeggen, even gisteravond herhalen. Ik ben nu online....

15. Alpha Gsus

Alpha Gsus Fifa11

Leuk Bevonden:
    0
    We spelen deze week tegen Jochems United. Ik zit eraan te denken om misschien vanavond, danwel morgenavond even met de aanvoerder van dat team te praten over een datum. Verder zijn we Daz kwijt omdat hij graag zijn eigen team wilde oprichten. Niet geheel onverwacht, omdat hij al eerder meldde dat hij graag zijn eigen team wilde hebben.

Laat onverlet dat we nu redelijk bezet zijn:
    Keepers = Dominick (speelt veel met eigen club), Batroy
    Verdediger = Donno (inactief)
    Middenvelder = Speter, Pkager, Birdy, Joris, EnJee (weinig online)
    Aanvaller = BennyNL, Laurens, Queens, Winter

Het is even de vraag of we Reuj aannemen of niet, ik denk zelf dat hij naar De Toppers zal vertrekken. Wellicht kunnen we kijken waar we ons nog kunnen versterken. Winter en ik zaten te denken aan de keeperspositie. Batroy lijkt in mijn ogen meer een middenvelder dan een keeper, dat terwijl Dominick er niet altijd is. Het bleek ook dat de keeper van Rillion (Capo Chucky aka Bryan) op zoek was naar een andere club, dus wellicht kunnen we die polsen?

Verder vind ik het goed gaan, al word ik wel een beetje moe van de vele tegengoals de laatste tijd. Ook met eigen keeper. Ik wil als proef wel eens CV spelen zodra de aanval volledig is bezet en we een keeper op doel hebben. Even een hint, ga even die-hard zwaar netwerken! Mocht je nog een toppertje tegen komen dan is het altijd interessant, aangezien onze selectie wat lijkt uitgedund.

P.s. we hebben vanavond iemand op proef, mits daar interesse voor is. o David Villa o een echte kopperd, misschien als reservespits voor als Queens er niet is? Hij had goede statistieken bij zijn vorige clubs (2 op 1, veel assists etc, met name kopgoals). Dus ik ben iig benieuwd

Laatst bewerkt: 4 jan 2011
  16. pkager

pkager Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Al ben ik niet veel online is het misschien een optie om mijn mannetje om te toveren tot CV? Ik merk dat ik net zoveel voldoening uit een heerlijke sliding haal als uit een zeldzaam doelpunt van mijn voet.

Het is het proberen waard volgens mij :thumbs:

17. Sharkynl

Sharkynl Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vanavond ben ik denk is pas rond 22.30 en morgenavond rond een uurtje of 22.00. Jullie mogen ook zonder mij spelen hoor ;)

18. QueensOwnRifle

QueensOwnRifle Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dacht dat we gingen zoeken naar keepers en verdedigers...?

:confused:

19. Alpha Gsus

Alpha Gsus Fifa11

Leuk Bevonden:
    0
    Ow dan schuift hij door naar achteren :p!

20. Domiolierook

Domiolierook GT Domiolierook

Leuk Bevonden:
    0
    Aangezien er een andere keeper is (tijdelijk of niet) gun ik hem alle kansen om jullie 1e keeper te worden aangezien ik tegenwoordig haast elke avond met wat vrienden speel.
    Mocht de nood aan de man zijn hoor ik het wel :)
    Groetjes

Deel Deze Pagina