We spelen deze week tegen Jochems United. Ik zit eraan te denken om misschien vanavond, danwel morgenavond even met de aanvoerder van dat team te praten over een datum. Verder zijn we Daz kwijt omdat hij graag zijn eigen team wilde oprichten. Niet geheel onverwacht, omdat hij al eerder meldde dat hij graag zijn eigen team wilde hebben.
Laat onverlet dat we nu redelijk bezet zijn:
Keepers = Dominick (speelt veel met eigen club), Batroy
Verdediger = Donno (inactief)
Middenvelder = Speter, Pkager, Birdy, Joris, EnJee (weinig online)
Aanvaller = BennyNL, Laurens, Queens, Winter
Het is even de vraag of we Reuj aannemen of niet, ik denk zelf dat hij naar De Toppers zal vertrekken. Wellicht kunnen we kijken waar we ons nog kunnen versterken. Winter en ik zaten te denken aan de keeperspositie. Batroy lijkt in mijn ogen meer een middenvelder dan een keeper, dat terwijl Dominick er niet altijd is. Het bleek ook dat de keeper van Rillion (Capo Chucky aka Bryan) op zoek was naar een andere club, dus wellicht kunnen we die polsen?
Verder vind ik het goed gaan, al word ik wel een beetje moe van de vele tegengoals de laatste tijd. Ook met eigen keeper. Ik wil als proef wel eens CV spelen zodra de aanval volledig is bezet en we een keeper op doel hebben. Even een hint, ga even die-hard zwaar netwerken! Mocht je nog een toppertje tegen komen dan is het altijd interessant, aangezien onze selectie wat lijkt uitgedund.
P.s. we hebben vanavond iemand op proef, mits daar interesse voor is. o David Villa o een echte kopperd, misschien als reservespits voor als Queens er niet is? Hij had goede statistieken bij zijn vorige clubs (2 op 1, veel assists etc, met name kopgoals). Dus ik ben iig benieuwd
Laatst bewerkt: 4 jan 2011