Jammer dat jullie niet tegen ons willen/durven spelen. Beetje raar excuus die je daar maakte overigens in de party gister Vegeta, maar goed. No hard feelings.
Hoezi raar? wat hebben we in vredesnaam aan een oefenpot?we zullen er echt nie beter van worden en we zouden alleen maar een knauw kunnen krijgen aan ons zelfvertrouwen. Het loopt nu net lekker en we willen nu gewoon hoger op de ranglijst komen dus splen we potjes voor punten. Ofzo als winter zei we doen alleen aan echt neuken. Iedereen can argo check even jn je lijst of ik er nog in sta. vanohtend ontbraken er een paar. in ieder geval peter. weet dat je me niet mag maar jij gaat toch nu niet netzoals een zeker ander iemand daarom weg?
Dat vroeg ik ook al, maar als antwoord kreeg ik: "Nee doen we niet, jullie zijn talentjes en wij zijn kut". Maar goed, laat nou maar zitten Sammy. Geen zin in een discussie. Wellicht komen we elkaar wel tegen op de normale manier.
gaan we weer, no hard feelings maar wel een kansloze post plaatsen. Beetje natrappen. Dat schijnt normaal te zijn in de voetballerij.
Hahaha, daarom zit ik dus bij Argo. Al dat puberale gedrag bij andere teams begint me echt de keel uit te hangen. Als wij niet tegen jullie willen spelen, doen we dat niet. Wat jullie daarvan vinden moeten jullie lekker in je eigen topic bespreken.
Als jullie tegen ons willen spelen, dan is daar een hele makkelijke oplossing voor: schrijf je in voor de competitie! Voor de rest doen we niet aan 'geplande' wedstrijden...zo simpel en niks persoonlijks
Ik zal een tijdje niet online kunnen komen. Na 2 jaar trouwe dienst heeft ook mijn derde xbox360 het begeven. De drie rode lampjes hebben voor de derde keer toegeslagen. Ik ga morgen even bellen om een reparatieverzoek in te dienen. Een online reparatieverzoek gaat helaas niet lukken omdat ik nog geen creditcard heb.
Wat een kloteavondje voetbal was t gister zeg. Was er ff helemaal klaar mee dus nadat ik weer lag had heb ik t ding maar uitgezet. Sorry nog van die kans jongens tegen jochems!
we waren er allemaal klaar mee. En die kans tegen jochem ach het is jammer maar lekker boeiend. ook de enige die we echt creerde. en die competitie stelt weinig voor
Ik weet niet, ik begin Fifa ook gewoon steeds saaier te vinden. Bij de start van Fifa11 was het nog allemaal nieuw om clubs te doen, je kon je pro nog een beetje trainen en het was grappig om door heel het team te zwerven om alle posities te leren kennen. Ondertussen heb ik overal gestaan behalve linksback, ken ik Donno's moeder beter dan Benedictus de 14de en doe ik alleen nog maar clubs omdat het leuk is om te kletsen met de mensen waarbij ik in het team zit. Zo vond ik bijvoorbeeld ook Zombies erg leuk, maar dat is puur omdat je dan kunt spelen met wat gezellige mensen. Eigenlijk maakt het geen zak uit welk spel je speelt xD. Misschien is het een idee om wat vaker te Black Opsen of een ander schietspelletje wat vaker te spelen die de meeste in het team hebben? (denk aan MW2, CoD4, GoW, GoW2, Halo3, Halo: Reach)
Ik weet wat je bedoelt. Clubs is leuk. Maar er zit weinig vooruitgang in (zoals in career of FUT). We spelen het immers al sinds dag 1 en ontzettend veel. Heb het ook wel een beetje gezien momenteel. Betekent echter niet dat ik het zat ben. Ga echt nog wel spelen maar vanavond in ieder geval ik niet. Even zat. Ik ga daarom vanavond zombies spelen. Villa heeft wat goede tips gegeven en denk dat we nu aardig ver kunnen komen. Gisteren was gewoon faal op een gegeven moment omdat we ergens gingen staan waar we niet hoorde. Die Ray gun is namelijk wel heel relaxt. Maar dus vanavond om half negen Zombies, wie doet er mee? (of als jullie willen voetballen veel plezier!)
Haha ik doe wel mee Zombie Lauw. Vond het echt grappig dat wij allebei na elkaar die Plasma gun kregen en dat Villa telkens van die kutwapens kreeg aangeboden xD
Bedankt voor d tip paribus. Snap jouw wel! Als wij geen fifa spelen maar ad company dan wordn jullie kampioen Maar was inderdaad grapig. Wat minder was was dat roy vaker op de grond lag in een potjes zombies dan dat hij normaal in een potje keepen doet!