Jongens,
eigenlijk kan ik heel duidelijk zeggen dat ik het totaal oneens ben met hetgeen er wordt gezegd hier.
Ja gisteren ging het zwaar KUT, maar laten we ophouden met van die ontzettend uitgebreide analyses als het 1 avond niet lekker loopt. Het weekend was ik er niet bij, dus geen idee hoe het toen is gegaan, maar t/m donderdag liep het echt super goed...en toen waren we ook vaak met 5 man of meer aan het spelen. Donderdag hebben we 9 gespeeld 8 gewonnen ofzo (kan ook woensdag geweest zijn) en de dag daarvoor ging het ook super lekker. Waardoor het dan komt dat we gister weer een offday hadden, geen idee, maar dat kan niet liggen aan te veel spelers of wat dan ook. We stonden vorige week bijna op 6100 punten (niveau 33 ) man!
Voorin, ja daar is het druk, maar ook dat is wel vaker WEL goed gegaan. Misschien heeft het ook wel met de bezetting te maken. Donno ging gister ook graag mee naar voren en Joris doet dit ook graag. Enjee was meer een kaatsende spits....tja, waar het aan ligt, daar ligt het aan....maar voorheen riepen we juist altijd dat we niet met alleen spitsen en een keeper moesten voetballen omdat dan de any het te zwaar had en nu is het precies andersom Daar snap ik geen snars van. Toen riepen we minimaal 4 man en nu is het ineens maximaal 5 man?!?! Weird. Laten we dan iig beginnen met weer terug te gaan naar 433 of 5221. Dat scheelt iig al weer 1 aanvaller in de 'drukte'. Die formaties liepen altijd goed. Als dan iedereen zich gewoon aan de taken houdt gaat het v anzelf weer goed komen.
Dan......ik heb zelf al een paar keer aangegeven dat ik best eens op het middenveld ofzo wil staan zodat iemand anders een keer RAM/RW kan zijn, maar toen werd er steeds geroepen:"laten we het nou bij het vertrouwde houden, het gaat goed zo", dus dit verward me ook een beetje. Anyway, als iemand me een keer helpt boosten dan wil ik gerust verdedigend spelen.
Over de akkefietje gister: Ik was niet pissig omdat jullie in een chat zaten, ik stuurde juist Lau een berichtje met een knipoog wat jullie aan het smiezen waren, maar als er dan weet ik hoe lang wordt volgehouden dat het niet zo was, terwijl iedereen kon horen dat LAu zich gewoon versprak, en er dus glashard wordt gelogen (terwijl ik daar heel hard om moest lachen toen ik hem hoorde zeggen "ow hij heeft door dat we in een chat zitten"), dan kan ik daar slecht tegen, zeker als de sfeer toch al niet optimaal is. Anyway, dat is allang weer voorbij en Lau en ik hebben daar al lang over gesproken.
Ik ben het wel eens met Birdy die zegt "de beste worden we toch niet", dus laten we gewoon accepteren dat er spelers zijn die beter en spelers zijn die wat minder goed in FIFA zijn. Donno, je speelde als een KRANT gister...en ja, daar irriteer ik me ook wel eens aan, but frankly, als die pot dan over is kan ik me daar al niet meer druk om maken. Ik vind het gezellig om te voetballen met zijn allen en ga er van uit dat iedereen zijn best doet. Dat het dan een keer niet lukt...jammer! Queens was ook belabberd gister en bij Lau en mijzelf ging ook niet echt veel goed, maar nogmaals, ik ga er van uit dat niemand dit opzettelijk doet. Waar ik niet tegen kan is als er opzettelijk rode kaarten worden gepakt of penalties worden weg gegeven. Ookal is het al 1-4. Ik kan hier op het veld ook niet tegen als mensen gaan verzaken. Je moet knokken voor je teamgenoten, anders moet je niet aan een team"sport" doen, zelfs al sta je onmogelijk achter. Sorry Joris, dat schoot me gister echt in het verkeerde keelgat. Helemaal als ik je er op aan spreek en er dan ook nog wordt geroepen dat het je geen ruk kan schelen. Dat onzettend non-chalante gezwam van Joris en Peter daarna snap ik dan al helemaal niet zo goed. Zeker nbiet van DÉ persoon die altijd roept om concentratie.
zo dat vind ik wel weer even genoeg ge-eb over een virtueel potje voetbal
Laatst bewerkt: 17 jan 2011