1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[FIFA] NL Argo

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Alpha Gsus, 12 nov 2010.

  1. Alpha Gsus

    Alpha Gsus Fifa11

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    Jongons jongons! EA heeft de lay-out van de overview aangepast: http://www.eafootballworld.com/en_GB/clubs/632A0001/273379/overview

    Het is voort mogelijk om de club te managen via deze website. Daarnaast is er ook een interactief forum. Niet dat we dat echt nodig hebben, omdat we allemaal op xboxworld zitten, maar toch ;). Daarnaast zijn (helaas) al onze statistieken overzichtelijk gemaakt via de 'top 10' onderaan in beeld. Rara wie de grootste no-lifer is?

    Ik speelde vandaag even met Lauw en Roy en dat ging best aardig. Die paar potjes daarvoor met Queens en Speter kunnen we beter zo snel mogelijk vergeten! Wat een ramp was dat zeg :p. Ik hoop dat Birdy weer gauw online komt, dan kunnen we ons oude niveau weer halen. Het lijkt me ook een goed (en leuk) plan om weer voor de beker te gaan spelen. Dit werkt namelijk weer :D.

    Wie zijn er morgen allemaal online?
     
  2. pkager

    pkager Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kreeg vandaag een mail in mijn mailbox dat er een console naar mij verzonden is. Hopelijk komt die morgen aan :thumbs:
     
  3. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    liep zeker. Jammer van die ene wedstrijd en met die onzin penalty en die lucky goal. Rest gelukking goed gewonnen. Beetje jammer dat we de eerste vijf niet konden uitspelen door dat ze weg gingen. We waren ook te goed!
     
  4. Alpha Gsus

    Alpha Gsus Fifa11

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik geef het nu echt waar op. Ik kan geen plezier meer halen uit clubs als ik verlies. Noem het 'niet tegen verlies kunnen', dat zal het waarschijnlijk ook zijn, maar ik raak hier niet meer enthousiast van. Ik wil niemand persoonlijk aanvallen, want dat gaat natuurlijk nergens over. Het is maar een dom kut spel. Ik vind het alleen zo opvallend dat spelen met alleen Lauw, Roy en Birdy ernorm lekker speelt en zodra de rest erbij komt stokt het en stopt uiteindelijk het goede voetbal. Ik zit daarom ook echt te twijfelen wat ik moet doen. Alleen nog maar spelen als Birdy, Roy en Lauw online zijn? Dat lijkt me wat te kort door de bocht. Ik vind het gezellig om met jullie te spelen, maar het wordt telkens grimmiger als ik word afgemaakt met domme doelpunten en enorm knullig balverlies. Het meest erge is dat ik het zelf niet in de hand heb. Fouten worden in elk team gemaakt, maar ik heb het gevoel dat heel de sfeer gewoon niet klopt binnen het team op dit moment.

    Zo zit Donno te zeiken om een plekje voorin, laat Queens zien dat hij eigenlijk niet in de spits hoort en ontstaat er een relletje omdat Lauw en ik ff in chat zitten. Gezellig is anders, het liefst zou ik opnieuw beginnen met een schone lei en gewoon met een vaste kern van 6 man spelen. Maar daarmee zou ik mensen uitsluiten en dat vind ik dan ook weer niet correct.

    Kortom meer vragen dan antwoorden, één ding weet ik zeker. Ik wil iig niet meer op deze manier verder. Dan ga ik wel doelloos wat mensen afknallen op Black Ops, daar heb ik tenminste nog wel controle over of ik al dan niet positief loop. Ik wens u een prettige nachtrust toe.
     
  5. QueensOwnRifle

    QueensOwnRifle Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
  6. BirdySong

    BirdySong Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    Aah, komop Joris, dit is een momentopname. Omdat het gisteren even niet lekker liep is iedereen nu even een beetje depressief. Wacht een paar dagen en je zult zien dat je clubs toch gaat missen, ondanks dat we wel eens een potje kunnen verliezen, want zeg nou eerlijk, dat hoort toch ook bij voetbal? De 'beste' worden we toch nooit, ook niet als we met 6 man verder zouden gaan.

    Daarnaast is het natuurlijk ook niet echt eerlijk tegenover Queens. Ik was er gisteren niet bij, maar het liep gewoon even niet bij hem. Kan gebeuren, iedereen heeft wel eens zo'n dag, ook jij en ik. Er zijn ook dagen dat Friso er werkelijk alles in kopt.

    Over Donno, tjah, ik kan het wel begrijpen. Eerst stond hij altijd RB en nu CDM. Niet echt bepaalde rollen die heel leuk zijn. Ik zou zelf ook wel wat vaker van de any af willen stappen en lekker in de spits rondlopen en doelpuntjes scoren. (Al ben ik meer een CAM, lijkt me ook leuk) Als verdediger is het toch zo dat je bijna nooit scoort en het middelpunt van de feestvreugde bent maar het je wel wordt aangerekend als je een doelpunt tegen krijgt. Al moet ik het niet te erg maken, Peter staat ook wel vaak CDM en we zeggen vaak genoeg dat we hem ook waarderen.

    Kortom: Laat je woede en verdriet even een paar dagen uitwaaien en doe dan gewoon weer lekker mee! Dat gebeurd toch, geloof me, ik ken je onderhand een klein beetje.
     
  7. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ik wil niets veroorzaken ofzo maar ik probeer gewoon te helpen.
    Probeer met een kleine groep te spelen. Als je al snel met 6 man gaat spelen dan lukt het gewoon als Any niet voor je. De organisatie die je zelf in de hand hebt is dan weg. Je kunt enkel de verdediging besturen maar het middenveld is zeer cruciaal om snel druk te zetten en de bal te veroveren. Ik denk dat jullie eerst moeten proberen met vier man te spelen (drie aanvallers, één keeper) en kijken hoe dat gaat. Dan kun je daarna nog uitbreiden naar een vijfde of eventuele zesde man. Maar het moet dan wel goed lopen.
     
  8. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Even mijn mening

    Over met minder spelers spelen vind ik dat daz gelijk heeft. Vaak als we met teveel gaan spelen word het veel en veels te druk in de voorhoede. Hierdoor kunnen we moeilijk combineren omdat elke pass heel kort is en diegene die de pass krijgt meestal al a gedekts staat en b er nog andere verdedigers in de buurt zijn om hem te hinderen.

    Over Queens. Je liep gisteren inderdaad te kampen met een vormcrisis. Aan de andere kant was mijn spel ook belabberd (ondanks die zes succesvolle trucjes). Laatste tijd zij ik één ding vooral bij je gebeuren. Je krijgt de bal aangespeelt van iemand met je rug naar je doel en wil dan hem doorpassen naar bijvoorbeeld een inkomende buitenspeler. Probleem is dat je karakter draait als een zak stront. Het lukt dan ook zelden. Mijn idee is dus A: Gewoon niet meer dit soort ballen proberen als je gedekt staat want je ventje is er niet voor gemaakt, pass hem terug ofzo op de CAM en laat die de pass geven (zijn ventje is ervoor geschikt) Of B pass je ventje aan en maakt hem iets kleiner, slanker enz. Je kopkracht zal je maar een beetje verliezen en jij kopt ze er toch vooral in omdat je op de goede plek staat dus dan lukt het ook wel met een kleiner wendbaarder mannetje!

    Over Donno. Snap dat je voorin wilt staan af en toe maar je bent er de laatste tijd zeer zelden dus dan is het een beetje vreemd om iets wat goed loopt heel erg te veranderen. Weet dat het vreemd was dat Birdy op de any zijn ventje in de spits had en dat jij cdm moest maar onze grootste puntenwinst reek hebben we met die opstelling bereikt. Het liep al niet lekker en dus dacht laten we op dat oude vertrouwen.

    Over wat Birdy zij over peter: we waarderen jou ook hoor birdy als je niet scoort.

    Maar iedereen die voorin wilt staan boft. Leef je lekker uit deze week. Had het gisteren al gezegd tegen winter dat ik even geen zin meer had in clubs dus speel allemaal lekker LB, laat zien dat je beter bent dan ga ik als ik weer mee doe wel lekker verdedigen!
     
  9. Alpha Gsus

    Alpha Gsus Fifa11

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha het is geen verdriet hoor :p! Het is meer frustratie omdat ik er niets aan kan doen. Met name het feit dat mensen liever voor hun eigen belang gaan dan het team belang ('ik wil graag voorin staan') doet me twijfelen aan wat nu eigenlijk het doel is. Ik spreek nu gewoon even uit wat ik al een tijdje vind, of je het er al dan niet mee eens bent kan.

    Ik ga altijd voor het teambelang, ik heb overal gestaan qua positie. Echter is er weinig flexibiliteit bij anderen. Dat kan, heb ik verder geen problemen mee, als de prestaties maar gewoon goed zijn. Dat waren ze de afgelopen tijd sowieso niet. Ik denk ook dat Daz gelijk heeft dat het beter speelt met 4 á 5 man. Hierdoor houdt de any (dat maakt niet uit 'wie' de any is) meer grip op de wedstrijd en kan de aanval meer gebruik maken van de korte en snelle combinaties.
     
    Laatst bewerkt: 17 jan 2011
  10. datroy26

    datroy26 Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    Okee ik ga is een keer wat eerder weg en er is gelijk ruzie in de tent, ik kan jullie ook geen moment alleen laten he.

    Ten eerste qeeuns mischien is het een idee om je mannetje te veranderen in afmaker inplaats van aanspeelpunt, want is best leuk hoor om goed te kunnen koppen maar als de rest niet werkt hebben we er niet heel veel aan als team. ik heb zelfs ook wel is met aanspeelpunt gespeelt en dat is bijna niet te doen je bent niet wentbaar en enige wat goed gaat is koppen.

    Ten tweede ik ben ook voor om met max 6 man te spelen en dat de any gewoon de verdediging bestuurt. en het liefst zelf dan ook zijn poppetje in de verdediging zet, maar dat moet ie dan ook zelf willen.

    Ten derde degene die op het middeveld staan moeten goed hun positie houden dus niet als cdm of cm helemaal mee naar voren gaan want als we dan de bal kwijt raken hebben we een heel groot gat tussen de middevelders en de verdediging en dat is lekker counteren voor de tegenstanders.
    blijf gewoon lekker buiten het strafschopgebied ,en probeer de afvallende bal op de pikken om vervolgens weer een aanval op de te zetten.

    Ten vierde en ik denk ook dat het belangrijk is dat er een schema komt van elke speler die op max 2 posities spelen, en daar ook niet meer vanaf komen dat schept een hoop duidelijkheid. want we kunnen gewoon niet met ze allen in de aanval dat kan gewoon niet.

    Ps: ik moest dit even snel in me pause doen dus als er spelfouten instaan of zinnen die neit kloppen dan spijt mij dat.
     
  11. Donno

    Donno Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan ga ik ook maar even reageren... Laurens.. Het is makkelijk om het zo te zeggen.. jij staat altijd leuk voorin te voetballen.. als je geen zin meer heb.. "MAG iemand anders daar wel staan" lekker makkelijk!

    ga dan niet zeggen "donny moet oprotten die is erbijna nooit en wil ie voorin staan" want die opmerking was niet zo heel fijn..

    Voor de mensen voorin is het makkelijk praten.. jullie hebben veel actie/dreiging/doelpunten.. Maar ik heb alleen aangegeven dat ik het achterin een beetje saai begin te vinden.. En ben er MEDE daardoor ik er dus niet meer vaak ben.. als je iets niet leuk vind ga je het niet meer zo vaak doen.. lijkt me logisch..

    En waarom ik het achter in niet meer zo leuk vind is het volgende:

    1 Als je achterin 1 bal verkeerd geeft is het gelijk te zien.. voorin niet.. krijg ik weer gezeik "KOM OP!!!" blablabla..
    2. Word er ineens gezegt dat ik rechtsback moet staan.. omdat ik te veel penaltys en vrijetrappen veroorzaak..
    3 tuurlijk veroorzaak ik veel vrije trappen en een paar penalty's.. Jullie staan nooit/bijna nooit achterin.. dat is niet erg.. maar daardoor veroorzaken jullie veel minder overtredingen..

    En ik heb in ieder geval nog nooit gezeken om een plek voorin.. echt GROTE onzin joris.. ik heb alleen aangegeven "wil wel een keer voor in staan".. maar idd wat joris zegt.. er is weinig flexibiliteit bij andere qua posities.. als je een beetje afwisseld is het voor iedereen leuk en leer je op iedere positie spelen.. en dan hoef je niet van rechts/links buiten naar CV maar kan wel een keer op recht/links back..
     
    Laatst bewerkt: 17 jan 2011
  12. Winter

    Winter lichtelijke held!

    Berichten:
    260
    Leuk Bevonden:
    0
    Jongens,

    eigenlijk kan ik heel duidelijk zeggen dat ik het totaal oneens ben met hetgeen er wordt gezegd hier.

    Ja gisteren ging het zwaar KUT, maar laten we ophouden met van die ontzettend uitgebreide analyses als het 1 avond niet lekker loopt. Het weekend was ik er niet bij, dus geen idee hoe het toen is gegaan, maar t/m donderdag liep het echt super goed...en toen waren we ook vaak met 5 man of meer aan het spelen. Donderdag hebben we 9 gespeeld 8 gewonnen ofzo (kan ook woensdag geweest zijn) en de dag daarvoor ging het ook super lekker. Waardoor het dan komt dat we gister weer een offday hadden, geen idee, maar dat kan niet liggen aan te veel spelers of wat dan ook. We stonden vorige week bijna op 6100 punten (niveau 33 ) man!

    Voorin, ja daar is het druk, maar ook dat is wel vaker WEL goed gegaan. Misschien heeft het ook wel met de bezetting te maken. Donno ging gister ook graag mee naar voren en Joris doet dit ook graag. Enjee was meer een kaatsende spits....tja, waar het aan ligt, daar ligt het aan....maar voorheen riepen we juist altijd dat we niet met alleen spitsen en een keeper moesten voetballen omdat dan de any het te zwaar had en nu is het precies andersom :confused: Daar snap ik geen snars van. Toen riepen we minimaal 4 man en nu is het ineens maximaal 5 man?!?! Weird. Laten we dan iig beginnen met weer terug te gaan naar 433 of 5221. Dat scheelt iig al weer 1 aanvaller in de 'drukte'. Die formaties liepen altijd goed. Als dan iedereen zich gewoon aan de taken houdt gaat het v anzelf weer goed komen.

    Dan......ik heb zelf al een paar keer aangegeven dat ik best eens op het middenveld ofzo wil staan zodat iemand anders een keer RAM/RW kan zijn, maar toen werd er steeds geroepen:"laten we het nou bij het vertrouwde houden, het gaat goed zo", dus dit verward me ook een beetje. Anyway, als iemand me een keer helpt boosten dan wil ik gerust verdedigend spelen.

    Over de akkefietje gister: Ik was niet pissig omdat jullie in een chat zaten, ik stuurde juist Lau een berichtje met een knipoog wat jullie aan het smiezen waren, maar als er dan weet ik hoe lang wordt volgehouden dat het niet zo was, terwijl iedereen kon horen dat LAu zich gewoon versprak, en er dus glashard wordt gelogen (terwijl ik daar heel hard om moest lachen toen ik hem hoorde zeggen "ow hij heeft door dat we in een chat zitten"), dan kan ik daar slecht tegen, zeker als de sfeer toch al niet optimaal is. Anyway, dat is allang weer voorbij en Lau en ik hebben daar al lang over gesproken.

    Ik ben het wel eens met Birdy die zegt "de beste worden we toch niet", dus laten we gewoon accepteren dat er spelers zijn die beter en spelers zijn die wat minder goed in FIFA zijn. Donno, je speelde als een KRANT gister...en ja, daar irriteer ik me ook wel eens aan, but frankly, als die pot dan over is kan ik me daar al niet meer druk om maken. Ik vind het gezellig om te voetballen met zijn allen en ga er van uit dat iedereen zijn best doet. Dat het dan een keer niet lukt...jammer! Queens was ook belabberd gister en bij Lau en mijzelf ging ook niet echt veel goed, maar nogmaals, ik ga er van uit dat niemand dit opzettelijk doet. Waar ik niet tegen kan is als er opzettelijk rode kaarten worden gepakt of penalties worden weg gegeven. Ookal is het al 1-4. Ik kan hier op het veld ook niet tegen als mensen gaan verzaken. Je moet knokken voor je teamgenoten, anders moet je niet aan een team"sport" doen, zelfs al sta je onmogelijk achter. Sorry Joris, dat schoot me gister echt in het verkeerde keelgat. Helemaal als ik je er op aan spreek en er dan ook nog wordt geroepen dat het je geen ruk kan schelen. Dat onzettend non-chalante gezwam van Joris en Peter daarna snap ik dan al helemaal niet zo goed. Zeker nbiet van DÉ persoon die altijd roept om concentratie.

    zo dat vind ik wel weer even genoeg ge-eb over een virtueel potje voetbal ;)
     
    Laatst bewerkt: 17 jan 2011
  13. Winter

    Winter lichtelijke held!

    Berichten:
    260
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is toch positief?!

    En verder Donno; Je bent er heel lang niet geweest.....wat daar dan ook de reden van is, is eingelijk niet eens zo belangrijk, je moet gewoon begrijpen dat er in die weken dat je er niet was een soort van vast team onstaan is, daar zul je mee moeten dealen. Als je een keer ergens anders wil spelen kan hier best over gepraat worden, of als er een keer iemand niet is kun je daar invallen, maar als het niet kan zul je je moeten schikken in je rol als CVM of RWB en zul je je aan je taken moeten houden en niet steeds in de 16 gaan staan etc...no offence.
     
    Laatst bewerkt: 17 jan 2011
  14. Donno

    Donno Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is al 2 maanden geleden dat ik er een iets langeren tijd niet was.. Mij ging het er meer om.. (NIET PERSOONLIJK BEDOELD) de ene keer joris in de spits stond.. daarna queens, birdie een paar keer.. enjee ook nog.. en als ik dan vraag om een keer te proberen als spits.. dat er dan geroepen word.. JA laten we maar aan de posities houden.. daar houd ik gewoon niet zo van.. Ik vroeg het alleen om te proberen lukt het niet, dan niet.. simpel.. nogmaals.. niet op deze mensen persoonlijk bedoeld..
     
    Laatst bewerkt: 17 jan 2011
  15. QueensOwnRifle

    QueensOwnRifle Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh oh oh oh...... Vanochtend stond ik in de file toen ik bovenstaand las. Ik kon toen niet meer dan een ":confused:" posten. Ik snapte d'r weer 's niks van. Maar goed. Ik hou mijzelf meestal met dit soort dingen wat op de achtergrond. Noem het diplomatiek of voorzichtig. Ondanks dat er gezegd word dat het geen persoonlijke aanval is worden er wel twee mensen bij naam genoemd. Dat vind ik zo jammer, dacht dat we volwassen waren en dingen normaal tegen elkaar konden zeggen. Maar dat blijkt dus niet zo te zijn. Donno heeft hierboven al even geageerd. En inderdaad, nu ben ik even. Wie de bal kaatst mag hem, zeker in dit geval, terug verwachten.

    Joris,
    Ik kan enorm met je lachen op de digitale sport- en slagvelden. Zowel in Fifa als BlackOps. Ik respecteer je mening ten allen tijde, maar ik vind dat je nu te ver gaat. Je kleurt ff buiten de lijntjes.
    1* "Zo zit Donno te zeiken om een plekje voorin"Ja, jij hebt makkelijk praten. Jij staat altijd waar je wil staan. Zo niet, dan zorg je daar wel voor. In teamverband op de ANY staan? Ja, ook dan staat je Pro in een aanvallende positie. Jij hebt weinig klagen. Een beetje begrip en zeker respect voor Donno zou op zijn plek zijn. Je hoeft het er niet mee eens te zijn, maar reageer dan ff normaal.
    2* "laat Queens zien dat hij eigenlijk niet in de spits hoort "Inderdaad, gister en eergister liep het voor geen meter. Kan aan het spel liggen, kan ook aan mij liggen. Maar het grappige is dat jij ook geen knikker raakt. Maar daar word geen woord aan vuilgemaakt. Als een ander een verkeerde bal geeft of het niet zo doet zoals jij het graag ziet maak je dat (toch best) duidelijk door gekreun, gezucht en gemompel in je headset. Na een paar mindere potjes wordt je meteen afgeschreven? Ja, in de spits wel. Want daar wil iedereen wel spelen. Maar als er achterin mensen nodig zijn zwijgt iedereen als 't graf.
    3* "ontstaat er een relletje omdat Lauw en ik ff in chat zitten."Dat relletje ontstond niet omdat jullie in een chat zaten, naar mijn idee. Als zouden jullie 24/7 in de chat zitten. Het "relletje", zoals het inmiddels gedoopt is, ontstond omdat er volgens Winter niet de waarheid werd gesproken. Hier wil ik mij verder niet aan branden omdat ik er verder niets mee te maken heb.
    4* "Ik ga altijd voor het teambelang, ik heb overal gestaan qua positie. Echter is er weinig flexibiliteit bij anderen."
    Ja Joris, je bent geweldig. Geen flexibiliteit bij anderen? Peter gaat staan waar het hem gezegd word, wanneer Birdy op de ANY staat staat zijn mannetje waar het hem gezegd word. Allemaal zonder morren. Maar als ik dan puuur voor mijzelf spreek.... Bij de doorstart van Argo heb ik aangegeven dat ik wel wilde keepen, omdat niemand die positie "wilde". En ik vond het te leuk met iedereen om weg te blijven. Na verloop van tijd werd Dominic aangetrokken en kon ik wieberen uit de goal. Geen probleem, dan op 't middenveld of in de spits. Maar wanneer Dominic er niet was stond ik te keepen 9 van de 10 keer. En de laatste tijd wanneer Roy er niet is, of zelf even wil voetballen trek ik de handschoenen ook gewoon aan. Ik vind het niet leuk, dat weet iedereen inmiddels wel. Maar op die manier maak ik het voor een ander wel leuker. Roy kan dan ff spelen en we hebben een keeper op de goal. Wat iedereen prettiger vind spelen volgens mij. Dus niet doen of je de heilige maagd Maria zelf bent. Er zitten best een boel jongens tussen met teamgevoel die ook wel wat voor elkaar over hebben.
    5* "het liefst zou ik opnieuw beginnen met een schone lei en gewoon met een vaste kern van 6 man spelen."
    Als je een kleinere kern had gewild, kom dan niet om de twee weken met een nieuwe rekruut aanzetten. Je hebt er al de nodige de revue laten passeren. Niets ten nadele van die jongens hoor, begrijp me niet verkeerd. Maar Daz, HarrieHakker, Batroy en David Villa etc. komen volgens mij uit jouw koker. Van deze 4 zit er één keeper bij die, als 'ie in het veld staat, ook het liefst aanvallend speelt. Net als de andere drie. Een 10-tal pagina's terug in deze thread word er geroepen dat we op zoek moeten naar verdedigers. Ik heb alleen nog maar aanvallers gezien. Je probeert de manager uit te hangen en de schuld bij anderen in de schoenen te schuiven.

    Deze dingen haal ik allemaal uit je post van vannacht. Ik vind het zo zonde. Je doet zo verwend. Dat meen ik serieus. Joris wil aanvoerder zijn, Joris is aanvoerder. Joris wil in de aanval, Joris komt in de aanval. Joris gaat naar Rillion maar wil toch terug, geen probleem, Joris gewoon weer terug. Dat is allemaal gewoon geworden voor jou. Maar ook voor ons. Datzelfde geldt bijvoorbeeld wanneer je 1000 keer een trucje wil doen in plaats van een pass af te geven op een medespeler. Tot in den treure gaat het mis. Maar die ene keer dat het wel lukt is het ook een geweldige actie en verwacht je dat we de voorgaande 999 vergeten zijn. En in de praktijk is dat ook zo, want je begint gewoon weer aan een nieuwe serie van 1000. Precies hetzelfde met "Benny'en (lees: voor eigen succes gaan, geintje Ben) En niemand die daar iets van zegt. Hoeft van mij ook niet. Als we maar plezier hebben, maar als jij dan dit soort dingen gaat gebruiken om je eigen frustraties maar even te vergeten vind ik het wel nodig om te melden.

    Mocht je het allemaal niet zo bedoeld hebben, zegt de Dikke van Dale
    tact
    zn m tact ( mv) [tɑkt] voorzichtige manier om met andere mensen om te gaan, zonder ze te kwetsen
    met veel geduld en tact optreden
    Copyright © 2009


    Joris, no hard feelings, maar dit moest ff gezegd. Ik vond het namelijk wel een aanval op mij. Ik ben het met je eens dat het niet lekker loopt de afgelopen dagen. Dat is wel eens vaker gebeurd. Tot vorige week ging het wèl goed. Ook met 6 man. Laat ik voorop stellen dat ik niet reageer om ruzie te zoeken, helemaal niet. Maar ik vond dat ik mij best ff mocht verdedigen door mijn zegje ook even te doen.

    Wat mij betreft gewoon weer de wei in en dat gevoel weer terug zien te pakken.

    (Het spijt me oprecht als ik iemand onheus heb bejegend of beschuldigd in bovenstaand.)


    IK WIL GEWOON LEKKER BALLEN!
     
  16. QueensOwnRifle

    QueensOwnRifle Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook uit de Dikke van Dale
    zelfkritiek
    ` zelf - kri - tiek de -woord (vrouwelijk) kritiek op zichzelf '


    Zoals Laurens aangeeft komen mijn (steek)ballen niet aan. En de opties welke hij geeft kan ik me wel in vinden. Ik zal daar kritisch naar (moeten) kijken.

    En Roy geeft aan dat ik mijn mannetje misschien iets lichter moet maken, of zelfs als afmaker. Ik heb hem gisteren een stuk lichter gemaakt. Maar gister kon niets mij nog helpen, dus dat ook even niet. En mijn manneke staat 9 van de 10 keer als afmaker in het veld. Misschien moet ik daar eens naar kijken.

    Als ben ik van mening dat voor mijn "digitale vormcrisis" een boel steekballen wel aankwamen, ik de meeste voorzetten er wel in kopte. Mijn statistieken laten zien (ja ja Winter, statistieken) dat McQueenie een schotpercentage heeft van 32%. Volgens mij wil dat zeggen dat 1 op de 3 er in gaat. Maar eerlijkheid gebied mij te zeggen dat dit de afgelopen dagen niet het geval is geweest. Ik hoop op beterschap.

    Ik baal er zelf ook van jongens. Dat zeg ik hierbij tegen iedereen. Maar, zoals Joris al zei, je kan er niets tegen doen. Het is (maar) een spel. Dus ik zal mijn kopleeg moeten maken en wellicht nog door een laagje zure appel heen moeten, maar dan sta ik er weer...

    Ik ben/was gewoon even flink bagger. Mijn excuses en ik hoop dat we gewoon weer verder kunnen. Iedereen baalt, zo jammer dat zoiets dan meteen weer escaleert...
     
  17. Winter

    Winter lichtelijke held!

    Berichten:
    260
    Leuk Bevonden:
    0
    Okay, hier moet ik ook even op reageren:

    Joris, ik kon een sarcatische lach niet onderdrukken toen ik las:"ik ga altijd voor het team belang". Ik denk namelijk dat er niemand in de buurt komt van jou qua egoisme. Ik wil je niet op de persoon aanvallen, maar wel ff een realitycheck bij je teweeg brengen. Je zegt dat je de enige bent die overal hebt gestaan, maar laten we wel wezen, dit was niet vanuit het oogpunt "teambelang", maar omdat jij zelf overal WILDE staan. "Ik wil op de any" werd er een tijd terug geroepen....3 dagen later was het: "ik wil niet meer op de any, any spelen zuigt!". 5221 was de formatie die jij wilde spelen en 3 dagen later was jij de any en wilde je nooit meer 5221 spelen, want dat vond je niet fijn. Je bent de club al 2x geleaved omdat het niet ging zoals je wilde, dat vind ik alles behalve team belang...dat is EIGEN belang. Ooit is er besloten dat we maar met 3 aanvallers speelden, zijnde van l naar r: Lau, Benny, Ik... jou werd toen de vaste positie als CM toebedeeld. ineens spelen we met 4 aanvallers en sta je bijna vast op de CAM, maar een aantal weken geleden sta je ineens weer op LW. En daar bovenop die opmerking en je spel van gister....ik vind het teambelang een beetje ver te zoeken.

    Je zegt dat je gister een aantal potjes met zijn 3en hebt gespeeld met Lau en (ben ff kwijt wie) en dat dat heel goed ging en zodra de rest er is het niet meer lekker loopt. Misschien komt dat omdat jij dan zelf minder ruimte hebt voor jezelf terwijl je dit wel wil. Wij hebben vorige week woensdag en donderdag heel wat potjes gespeeld met 5-6 man met de ene dag Enjee en de andere dag Queens in de spits,Lau en ik op de flanken, peter er achter en sorry voor de rest die ik vergeet.....en toen wonnen we nagenoeg ALLES.

    Misschien dat je je wat meer moet gaan schikken in het teambelang en niet met de week (zo ongeveer) van gedachte veranderen van wat je wilt. There is no "I" in "TEAM"
     
    Laatst bewerkt: 17 jan 2011
  18. Alpha Gsus

    Alpha Gsus Fifa11

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is even te veel tekst om te lezen jongons maar om dan toch de soap door te trekken.

    Ik vind het fantastisch om een uitgebreide analyse te krijgen over mij als persoon en hoe ik gehandeld heb. Zo lees ik over het algemene onwaarheden die puur gebruik worden om even mij 'aan te pakken' of hoe ik het ook mag zien. Om daarna af te sluiten met 'no hard feelings en ik wil geen ruzie' stuit mij ook op de borst als je met leugens aan komt zetten of halve waarheden.

    De reactie hierna van Winter over dat ik niet voor het teambelang ga is zijn perceptie. Ik heb zeer lange tijd op het middenveld gestaan en daarvoor zelfs lange tijd als keeper. Helaas is onze vaste rechtsbuiten dat vergeten. Ik denk dat ik na Birdy de meeste passes geef in dit elftal, maar naar mijn idee zijn statistieken ook maar statistieken. Ook het feit dat ik op any WILDE, is pure kul. Birdy was er niet en Speter had ff niet zo'n zin. Uiteindelijk besloot ik om het ff te proberen en dat liep aardig. 5-2-2-1 speelde we toen xDaz met ons meespeelde. Hij had duidelijk verstand van Clubs en ik wilde het graag (samen met Birdy) uitproberen. Het liep verrassend goed en introduceerde het binnen de groep. We haalden daarmee veel overwinningen, dat kan ook jij niet ontkennen.

    Om toch even terug te komen op Queens zijn essay. Ik heb enorm veel zelfkritiek, zeker in dit soort kutspelletjes. Ja, er is een esport scene in schietspellen en daar heb ik in gezeten. Ik weet wat er fout gaat en hoe ik dat bij mezelf kan verbeteren. Ik wil graag winnen. Maar om dan op zo'n kinderlijke manier de dikke Van Dale te openen en een heel opstel te schrijven over wat ik allemaal wel niet misdaan heb met foute recruits (HarrieHakker = Lauw) slaat als een tang op een varken. Ik schreef dat stukje om de kwaliteit van het team te verbeteren en om een keer goed de waarheid (althans mijn waarheid) te vertellen, aangezien ik dat toch had opgekropt. Misschien weinig tactvol, maar wel eerlijk.

    Als laatste wil ik zeggen dat ook ik balverlies lijdt, iedereen doet dat en terecht. Zonder fouten zou er nooit gescoord worden. Het is alleen behoorlijk vervelend als dit keer op keer gebeurd terwijl je ziet dat het zo veel simpeler kan. Daar stoor ik mij aan. Dat ik nu uiteindelijk in de aanval sta heeft er mee te maken dan de combinaties tussen Lauw en mij vaak wel goed lopen, heeft verder niets met statistieken te maken maar mijn gevoel zegt dat ik meer van waarde ben voor het team voorin.

    Om het af te sluiten, ik denk dat het goed was om dit te zeggen en hoop dat de lucht is opgeklaard.
     
  19. FIFAFEYENOORD94

    FIFAFEYENOORD94 Active Member

    Berichten:
    298
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb al jullie stukjes met plezier gelezen, ongelofelijk hoe mensen zich druk kunnen maken over een online spelletje, ik weet dat we na de gestolen clubwedstrijd geen goede onderlinge band hebben maar toch wil ik jullie even zeggen: 'doe eens normaal, neem het spelletje niet zo serieus en ga gewoon lekker spelen, maak je niet druk om ieder onbelangrijk foutje en haal eens plezier uit het spel, dat hebben jullie zo te zien best wel nodig'

    p.s. het schijnt hé dat er om 20.00 op RTL 4 een soap begint die minder drama bevat als deze, ook de naam schijnt wel bij jullie prestaties te passen & iets voor jullie, bij deze?....
     
  20. pkager

    pkager Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    0
    leuk om te zien dat iedereen zich er ook mee gaat bemoeien :x
    Om dan ook nog over een naam te gaan beginnen, als 94 slaat op 1994 als in je geboortejaar kun je nooit gaan pronken met de SCF naam ;)

    Maar je heb wel een punt, het is een mooie soap geworden. Ik ben van mening dat iedereen alles tegen elkaar moet kunnen zeggen binnen Argo. De een kan dat beter dan de ander en hetzelfde geldt voor degene die de feedback ontvangt.

    Het is binnen Argo bijna altijd gezellig online, er is lol en iedereen doet zijn uiterste best om te winnen. De een scoort graag, de andere is van de tricks, weer een ander is van de assist en er zijn gelukkig ook mensen die een mooie tackle of redding weten te waarderen. Daar draait het ook om in een TEAM jongens :b:

    Ik heb het al eerder gezegd hier: Kein gelul, Fussball Spielen _O_
     

Deel Deze Pagina