Nee, ik ben absoluut niet vergeten dat je daar ook hebt gestaan, maar dat is dus het punt een beetje...je wilt, naar mijn idee, elke week weer wat anders. Is het niet een andere postitie, dan is het wel een andere formatie of opstelling van de desbetreffende poppetjes of zelfs een heel ander team. Any wilde je ooit, en niet persé door afwezigheid ban anderen, echt zelf...dat weet ik heel zeker.
5221 werkte idd super, daarom snap(te) ik ook niet dat het ineens WEER anders moest. Ook dat was mijn punt dus. En de meeste passes geef je natuurlijk al snel als Any of als middenvelder......
Wat ik bedoel Joris, laten we gewoon weer als TEAM fungeren en iedereen even belangrijk proberen te houden en als we iets uit willen proberen dat in overleg gaat. jij bent, en dat weten we allemaal, misschien 1 van de beste FIFAers in ons team en ik snap dat het mss frustrerend moet zijn als anderen fouten maken, maar probeer te accepteren dat dat nou eenmaal gebeurd. Voor anderen is het dan weer frustrerend als ze het gevoel hebben dat je overal de controle over wil hebben (althans, zo lijkt het)....van de formatie totaan het hele spelletje zelf. Maar mss spreek ik nu ook teveel namens anderen, maar dat zijn geluiden die ik heb opgevangen. Ik merk zelf iig wel dat ik het heel frustrerend vind dat je steeds iets anders wil en vaak ook probeert dingen in je eentje te forseren..
Goed, wat mij betreft was het dat idd en kunnen we, wanneer dan ook, weer gewoon verder met de club, maar ik zou dan gewoon kiezen voor wat vastigheid. Duidelijke afspraken zoals we die ooit gemaakt hebben. Dan ontstaat er geen gezeur en is het voor iedereen duidelijk. En nee, ik hoef absoluut niet de vaste rechtsbuiten te zijn, ook DAT heb ik daarstraks al geschreven.
Lau, persoonlijk zou ik het zeer jammer vinden als jij als oprichter en vaste kracht, weg zou gaan na 1 zo'n avondje.
Laatst bewerkt: 17 jan 2011