1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[FIFA] NL Argo

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Alpha Gsus, 12 nov 2010.

  1. pkager

    pkager Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad Donno, van harte kerel :b::thumbs:
     
  2. Sharkynl

    Sharkynl Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja gefeliciteerd donno!!\o/
    Is mooi dat je weer mee gaat doen!
     
  3. Alpha Gsus

    Alpha Gsus Fifa11

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    Het ging gisteren niet zo goed. Klopt, het was vrij laat maar toch. Ik denk toch dat we Birdy (te) erg missen als 'any'. Ik denk dat het een goed plan is om te kijken wie het beste is in Fifa 1vs1. De winnaar van deze competitie kan dan het beste op any staan :p.
     
  4. Winter

    Winter lichtelijke held!

    Berichten:
    260
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat toernooi spelen lijkt me sowieso wel gaaf om te
    doen, maar om daar nou aan vast te hangen wie de "any" wordt lijkt me niet de beste oplossing. Wie zegt dat degene die dat wint ook de beste is van ons en/of de beste any is. Daarnaast moet diegene het ook nog maar leuk vinden om any te zijn. Ook vind ik dat Peter en Bart het hartstikke goed doen op de any
     
  5. Alpha Gsus

    Alpha Gsus Fifa11

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik neem aan dat je zelf ook op any hebt gestaan? Mijn mening daarover is dat de beste 1vs1-er ook een goede any is. Dit komt omdat je dan alle spelers goed kunt besturen en overzicht hebt in het spel. Dus zo'n onlogische redenatie lijkt me dat niet.

    Ik zie alleen veel verschil tussen de any's zijn speelwijzen. Zo is Birdy meer van de korte passing terwijl Speter de bal liever lang geeft.
     
  6. Winter

    Winter lichtelijke held!

    Berichten:
    260
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb idd ook wel een potje of 20 op de any gestaan. Maar als je dat toernooi wint ben je niet perse de beste FIFA speler natuurlijk. Het hangt ook af van welk team je bent. Zo is iemand die Barcelona is natuurlijk redelijk in het voordeel. En of de beste fifa speler ook de beste any is, is nog maar de vraag en dat hangt idd af van de speelwijze. Ik ben ook an het snel rond tikken, korte passen, driehoekjes en 1-2tjes, maar als mijn mede spelers (jullie dus) dan met de bal gaan lopen, acties maken of de diepte zoeken voor de lange bal, dan ben ik als any newrgens meer natuurlijk. Daarbij kan het best zo zijn dat de beste speler veel beter rendeert als spits of wat dan ook.......
     
  7. Sharkynl

    Sharkynl Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk mij maakt t eigenlijk niet uit wie er any gaat. Ik sta ook net zo lief in de verdediging. Mij is t om t even. Vond dat we gister ook wel redelijk wat goeie kansen verprutsten. Daardoor werdt t soms nog onnodig lastig in de 2e helft.
     
  8. Winter

    Winter lichtelijke held!

    Berichten:
    260
    Leuk Bevonden:
    0
    Mee eens.
     
  9. Alpha Gsus

    Alpha Gsus Fifa11

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    Was weer gezellig hoor mensen! Xbox Live moet wel echt gefixd gaan worden. De party optie werkt gewoon niet meer. Erg jammer. Over de wedstrijden, Peter zette soms wat te veel druk waardoor er gaten vielen achterin. Gelukkig pikte hij de feedback snel op in de wedstrijd erna. Enjee is echt een aanwinst voor onze ploeg. Ik zou hem dan ook graag willen verwelkomen, tenzij iemand bezwaar heeft. Birdy en Donno waren er niet zo lang, blijkbaar hebben zij wel een leven. Voorin liep het wel aardig, maar we liepen ons soms te snel al vast.

    Rest mij te zeggen dat Winter eindelijk een keer niet gescoord heeft in een wedstrijd die wij wonnen. :D KEEP IT GOING, KRIJN
     
    Laatst bewerkt: 23 nov 2010
  10. Winter

    Winter lichtelijke held!

    Berichten:
    260
    Leuk Bevonden:
    0
    dat niet scoren bedoel je?! ;) Daar ga ik liever niet mee door hoor.. HAHA
     
  11. Sharkynl

    Sharkynl Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet soms inderdaad meer ff meelopen met het mannetje in plaats van er op afgaan. Maar soms met die diepe balle is zo gaar dan kan je er gwoon niks aan doen. Owja en wat betreft enjee ik ben voor!
     
    Laatst bewerkt: 23 nov 2010
  12. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie is er vanavond ?
     
  13. QueensOwnRifle

    QueensOwnRifle Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    Yo!

    De goal is gevuld, ben er vanavond.
     
  14. Winter

    Winter lichtelijke held!

    Berichten:
    260
    Leuk Bevonden:
    0
    hey mannen, sorry dat ik al een paar dagen niet aanwezig ben, ben een beetje druk geweest deze week. En vandaag EN morgen ook weer helaas. Het lijkt er zowaar op dat ik een leven heb :p haha.

    Succes iig en tot snel!

    groeten Krijn 'Pipo' de Winter...de meest scorende rechtsbuiten ooit :p haha
     
  15. Alpha Gsus

    Alpha Gsus Fifa11

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    We missen je!
     
  16. BirdySong

    BirdySong Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    Top avond! :thumbs: Jammer van die paar wedstrijden waarin we moesten door lagg, maar nadat ik mijn cache had leeggemaakt was het allemaal koek en ei. Zou dat dan toch het probleem kunnen zijn?

    Anyway, met Enjee en Dom is ons team echt versterkt. Blij dat jullie er bij zijn mannen! _O_
     
  17. Sharkynl

    Sharkynl Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry jongens dat ik er gister niet bij was had een weekendje dortmund met vrienden gehad en was helemaal kapot. Vanavond zou ik wel kunne als mensen zin hebbe
     
  18. Alpha Gsus

    Alpha Gsus Fifa11

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    Is goed, ik ben er ook!
     
  19. Sharkynl

    Sharkynl Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    Vond t gister met joris op de any gaan best goed gaan jongens. We waren aardig balvast en ook de meeste passes kwamen aan. Vind dat joris wel vaker op de any mag! Gaan we vanaaf nog ff ballen? Ga t alleen niet zo laat maken ben echt gaar vandaag
     
  20. Alpha Gsus

    Alpha Gsus Fifa11

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    Gaan we nog spelen vanavond?
     

Deel Deze Pagina