1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[FIFA] NL Argo

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Alpha Gsus, 12 nov 2010.

  1. Alpha Gsus

    Alpha Gsus Fifa11

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    Vanavond rond de klok van 9 = online zijn! We hebben een wedstrijdje tegen FC Rillion (ploeg van Paribus)
     
  2. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    We zijn met 5 man online!
     
  3. Sharkynl

    Sharkynl Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel winnen he jongens kan er helaas niet bij zijn maar zal aan jullie denken :9
     
  4. Winter

    Winter lichtelijke held!

    Berichten:
    260
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja, lijkt me ook vrij logisch als aanvaller, daar ik zeer lage stats heb voor tackelen en ik wel erg vaak mee terug loop :p
     
  5. QueensOwnRifle

    QueensOwnRifle Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    Zet 'm op jongens.

    Zit voor mijn werk in Belgiƫ. Ook al zijn er geen statistieken beschikbaar voor mij, toch zit ik hier op mijn hotelkamer met een biertje uit de minibar te duimen voor jullie!

    GO GO GO!!!\o/
     
  6. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Het is al voorbij :p
     
  7. Chucky

    Chucky capo di tutti capi

    Berichten:
    457
    Leuk Bevonden:
    0
    En het werd 0-0 en 1-1.
    Vooral mijn complimenten aan mijn collega doelman.

    Je had een paar heerlijke reddingen 2e match!;)
     
  8. Alpha Gsus

    Alpha Gsus Fifa11

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    Ging inderdaad gelijk op! Beste Argo-ers, mocht je interesse hebben in een Nederlandse Club Competitie, maak dan snel een account aan op www.weare11.org.

    Mocht je dat gedaan hebben ga dan naar dit --> http://www.weare11.org/forum/f44/nl-argo-178.html#post2542 - topic. Bevestig even via een kort berichtje dat je deelneemt aan dit toernooi. Succes allen en zorg ervoor dat meer teams zich inschrijven ;)!
     
  9. Kwakmannie

    Kwakmannie Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt gisteren voor de leuke wedstrijd.:thumbs:
    We zien jullie nog wel een keer in de club competite.;)
     
  10. Alpha Gsus

    Alpha Gsus Fifa11

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 8 dec 2010
  11. BirdySong

    BirdySong Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    Is gebeurd! Ben overigens vanavond vanaf half 9 online voor clubs. Weet niet of er veel mensen ajax gaan kijken, maar dat zie ik dan wel =].
     
  12. Winter

    Winter lichtelijke held!

    Berichten:
    260
    Leuk Bevonden:
    0
    gedaan
     
  13. pkager

    pkager Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet Black Dragon waarschijnlijk even uit het Ultimate Team topic halen :b:
     
  14. Sharkynl

    Sharkynl Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ajax kijken!! Maar na ajax ben ik van de partij!
     
  15. Alpha Gsus

    Alpha Gsus Fifa11

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    Peter, ik wens je heel veel sterkte! Al is het tegen beter weten in. Je kunt altijd nog overstappen naar PSV hoor ;)
     
  16. pkager

    pkager Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb me prima vermaakt gisteravond :thumbs:
     
  17. Alpha Gsus

    Alpha Gsus Fifa11

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste Argo-ers,

    Ik ben uit NL Argo omdat ik het gevoel heb dat ik wat prestatie-gerichter ben dan sommige binnen Argo. Niets persoonlijks, puur voetballend. Mochten jullie ooit een man te kort komen (vaak niet ;)) dan laat het maar horen. Ik ben nu te vinden bij FC Rillion.
     
  18. BirdySong

    BirdySong Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    Dacht eerst dat je een grapje maakte, totdat ik zag dat je echt bij de club bent geleaved. Normaal zou ik zeggen, succes en veel plezier! Maar FC Rillion is nou niet echt een beter team dan ons, vind ik. Vergelijk ook onze stats maar. Het is alsof je van FC Twente naar FC Utrecht gaat...

    Ik denk zelf dat het wel iets persoonlijks is. Want als het echt om de prestaties gaat, dan snak ik er niks van.

    P.S. Overigens heb ik niks tegen FC Rillion hoor, lijkt me een prima ploeg met een paar leuke gasten.
     
  19. Alpha Gsus

    Alpha Gsus Fifa11

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    Rillion speelt op dit moment in een hogere divisie en wint haar wedstrijden makkelijker dan ons. Verder had ik het idee toen we de reorganisatie begonnen bij van FC Argo naar NL Argo dat we wat selectiever zou zijn. Dus nogmaals, niets persoonlijks, maar puur op basis van voetbalkwaliteiten.
     
  20. pkager

    pkager Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    0
    Prima, ik wens je het beste :thumbs:

    Prestaties horen erbij maar ik vind de lol toch ook erg belangrijk. Het mooiste geval doet zich voor wanneer dit te combineren is zoals woensdagavond. Naar mijn mening ging het niet verkeerd, we wonnen bijna alles met gemak en het plezier was zeker aanwezig :b:
     

Deel Deze Pagina