Is er eigenlijk al besloten of we nou mee gaan doen aan die club competitie? Ik wil wel meedoen hoor! Gaan we vanaaf nog weer ff gamen? Ben rond 22.00uur online denk ik moet eerst nog werken
dat was een aardige pot ja. Die gasten hadden behoorlijk wat punten meer dan wij, maar we hebben ze alle hoeken van het veld laten zien :b:
Ow, een nieuwe speler. Ik zal me even voorstellen; Ik ben onze Rechts voor....naam is Krijn. "Winter" voor de clubleden, "PIPO" in-game, topscorer en running MVP van NL Argo.
hahaha, aangenaam nee zonder dollen, ik heb kerstvakantie dus ik ben er weer regelmatig vanaf vandaag
Daar gaan onze goals Laurens haha. nee, mooi dat je er weer bij gaat zijn Benny. Laurens is een beetje Kim Jon Il aan het uithangen als enige Manager van de club
En we hebben nog steeds geen besluit genomen omtrent de Nederlandse Clubs Competitie. Ik wil erg graag mee doen iig. Je merkte vorige week gewoon wat het met de spanning doet als je ineens tegen een FC Rillion speelt. Het lijkt me leuk om die spanning wat vaker te voelen, ipv alleen maar opzichzelf staande potjes te spelen tegen mensen die je totaal niet kent. Zo kun je nog een beetje dollen op een forum en elkaar een beetje 'leren kennen' en opnaaien. Het verhoogt bij mij het plezier. post ff of je 'in' or 'out' bent i'm: IN!!! ps: Dan moeten we ook weten of Domiolierook bij ons speelt of voor zijn andere club...
Ik twijfel een beetje. Het lijkt me inderdaad leuk om tegen wat andere 'bekenden' te spelen en wat te dollen op het forum. Maar de schaduwzijde is het georganiseer. Het gaat erg veel op een verplichting lijken en dan ook nog een verplichting voor twee teams. Is dit überhaupt wel te organiseren? Maar ik geef het de voordeel van de twijfel en zeg ook dat ik IN ben :b:
Ik ben "IN' !!! Weet niet of ik veel online ben de aankomende dagen. Als ik er wel ben dan zien jullie me wel verschijnen. Anders veel succes en plezier!