Ik ben vanavond wel online Hoop dat ik iemand kan vinden uit mijn groep. Ik zag dat jullie begonnen waren. Er zijn dus geen vaste tijden gewoon onderling afspreken?
keeperkim - FreakyOliver BE 1 - 7 . jongens mijn broer heeft de vorige match gespeeld toen verloor hij met 0 - 3. ik speel eens en ik win met 7 - 1
wedstrijd gespeeld ilma70nl-pharrelshell 1-2 pharrelshell-ilma70nl 0-0 Beide teams speelden met nederland
nog een wedstrijd uit groep 2 BaZZaa - ilma70nl 3-0 ilma70nl - BaZZaa 0-2 BaZZaa speelde met Brazilie ilma70nl met nederland
awel ik heb freakyoliver BE - player fa life 2 - 1 player fa life - freakyoliver BE 0 - 1 ( onnozel gepraten en dus niet kunnen concentreren. en mijne moat Maen machine. Maen machine - keeperkim 5 - 1 keeperkim - Maen machine 1 - 3 dus ik kan concluderen dat ik al door ben naar de volgende ronde.
er staat dat ik 1 punt heb terwijl dat ik 1keer gelijk en 1keer heb gewonnen en 2keer verloren heb ik dan niet 4 punten?
Ik lig er waarschijnlijk toch uit dus mij maakt het ni meer uit nu, maar het is misschien geen slecht idee om de volgende keer bij zo'n tornooi een tijdslimiet te zetten bv. ge hebt 1 week den tijd om ronde zoveel af te werken. Ik zeg maar wat he manne, don't shoot me
@colnago Kun je wel boos worden op dat iemand volgens jouw een domme vraag stelt. Maar hij heeft gewoon gelijk, hij heeft nml tegen mij gelijk gespeeld en ik mis ook dat punt. Is het misschien een idee om na dit tournooi een competitie te beginnen, meet een eredivisie en lagere divisies. Ik begin dus in de laagste divisie