Het is best storend. Nu had ik weer dat ik de bal ingespeeld kreeg van de keeper en toen liep het ventje automatisch terug naar de keeper en liep in z'n eigen goad Het gebeurde wel vaker, maar dan liep ie tegen de muur ofzo. Maarja... ik zeg: Laten liggen dit spel!
Das duidelijk! Maar ik kijk eerst ff of ik 'm ergens anders kan spelen en dan beslis ik wel of ik 'm ga hale. Maar toch bedankt voor 't advies!
Ben op 55% en hoef nog mar 2 steden te unlocken maar heb net in de 1ste ronde van de Rome Cup verlore wat een vernedering met Friedel Roberto Carlos en Cristiano Ronaldo
Cassillas, me, Roberto Carlos, Beckham. Zitten er nog betere keepers in het spel? (van zegmaar rating 90 ofzo?). Moet nog 4 steden, maar ben ff benieuwd....
wel dom, dat er bij straatvoetbal keepers zitten hoe zit het met de multiplayer, is et een beetje leuk met zn tweeen/drieen?
De multiplayer is wel okey ! Een vriend heeft het van mij........... Ik heb me er een hele tijd mee vermaakt, maar het is idd, op een moment denk je: "nu is het leuk geweest :{ " Dus............ Ik bedoel maar zo, dat als een vriend van je het heeft dat wel tof is. Maar na zoveel potjes gaat ook dit vervelen. 't is zelfs zo dat IK hem nog dol , terwijl HIJ het spel al vanaf de release heeft. Ik heb het alleen via multiplayer gespeeld. Als een NOOB tegen mij PES4 gaat spelen is het echt niet zo dat hij mij gaat dollen , bij FIFA STREET kan elke NOOB volgens mij al aan het begin jouw verslaan ! Ik zou hem ook nie halen............ _0/
Lekker ergens anders van af jatten dat kan iedereen, doe voortaan zelf de moeite om zoiets te typen!! By the way lijkt me een gaaf spel!
Heb net Lenny Netteb en Edward van Gils unlocked in the Street mode Wat wel jammer is dat ik nog maar op 33% ben maar mijn eigen speler al een rating van 96 heeft(ben nog maar in de 4de stad)
33% en rating 96 Koop jij geen nieuwe spelers ofiets. ik ben in de 6e stad heb rating 63 en ben op 55% maar ik koop ook best veel nieuwe spelers.
Nieuwe spelers kosten bij mij nooit geld.Er staat altijd unlocked en dan moet ik geen geld betalen Ik ben op 33% en mijn team is Friedel-ik-Ballack-Blanco
Heb jij Ballack gewoon gratis gekregen . Ik ook een paar zoals Rivaldo, Yakubu, Vieri en nog een paar.En mijn team is Friedel ik Roberto Carlos Vieri
Hoe zit et met de trucjes? heeft elke speler zn eigen stijl of heeft iedereen dezelfde trucjes, en hoeveel zijn er?
ummm, volgens mij hangt het van de capaciteit per speler af of een trucje lukt, maar in principe kan iedereen hetzelfde...