O nee hebben wij die niet??? Vandaar wij nederlanders al jaren domineren in het Ko panna toernooi van nike??!!!
Dit spel wordt gewoon koning, nba street maar dan voetbal, te gruwelijk Behalve landenteams kun je wel je eigen teams samenstellen, en natuurlijk via een soort career mode je eigen speler met alle stats op vol. Hopelijk zitten er naast de 3+1 vs 3+1 wedstrijden nog een paar side modes is zoals 1 vs 1 panna ko of freestyle competition. IIG wel spelers die meer tricks dan beckham en Rio ferdinand kunnen (davids had niet voor niets jaren de titel pleintjeskoning(nu is jermaine vanenburg dat voorzover ik weet))
Waar slaat dit op? Kom eens met argumenten ofzo... Ik denk juist niet dat deze slecht wordt. Als het dezelfde gameplay krijgt als fifa 2005, en die dan een beetje opgepoetst of misschien wel beetje verbetert, dan kan het best een leuke game worden.
Fifa Street lijkt mij zelf heel erg leuk maar met Forza,San Andreas en BiA voor de boeg denk ik niet dat ik Fifa Street ga kopen. Ik hoop stiekum dat er in PES5 ook een soort straat/zaal voetbal optie zit
Deze game lijkt me niks, ben bang dat het net als in fifa 98 een leuke toevoeging zal zijn voor in fifa, maar niet dat het een volwaardige opzichzelf staande game zal zijn. Ben ook bang dat het echt een nieuw koetje is van EA om snel geld te slaan uit de consument.
Als het net zo "extreem" wordt als NBA street, kan dit zeker nog wel veel gaan beloven. EA Big is het enige deel van EA waar ik wel vertrouwen in heb. Kan zeker wel een leuke footie worden.
vandaag ging het bij gamefacts op TMF over Fifa street , en het zeg er best goed uit. Het was erg vette actie en ik heb het idee dat EA Big zich moeite gaat doen deze game goed te maken. De acties verliepen ( niet allemaal ) zeer vloeiend . Het heeft zeker wat weg van NBA street
Ik krijg hem van de week binnen uit Amerika (39 dollar was ie), dan zal ik het jullie ff laten weten, of het wat is bedoel ik. Ik vind EA BIG eigenlijk wel stoer, NBA Street 1 t/m 3 zijn erg strakke games, en ik verwacht wel dat Fifa Street ook van dat kaliber zal zijn, met over-the-top moves en weet ik het wat allemaal.
Lijkt me wel een leuke game. Misschien kopen als ie in de budgetbak ligt. In Fifa 98 zat een zaalvoetbalfunctie. Dat was wel lachen. Ik hoop dat dit ongeveer hetzelfde wordt. (Maar dan mooiere gfx)
Dat zou echt een aanfluiting zijn..... Ze mogen PES echt niet zo misbruiken......... Ik zou wel benieuwd zijn of het wat zou zijn, dat dan weer wel..