Wàt?! De gameplay hardstikke goed???
HAHAHAHAHA!!!! Sorry hoor, maar ik vind het echt bagger. De ventjes reageren super fout; hij moet de bal eerst aannemen, waar die veel te lang over doet, dan moet ie nog een paar stappen zetten en gaat ie eindelijk door middel van een truukje bv. overspelen. Maarja, ondertussen heb je alweer een sliding op je knieën die ze ook gewoon rustig op de straat maken. :{
Het rennen gaat ook veel te traag, hoe die op gang komt dan.
De truukjes zijn ook super simpel om te maken; gewoon je stikje opzij doen en je bent er gegarandeerd langs. Je wordt soms getruukt terwijl je nie eens naar het mannetje kijkt of er gewoon ver vanaf staat.
Soms als er een hoge pass wordt gegeven, kun je met de Y knop er tussen 'proberen' te springen. Al is de bal al weer weg zie je nog een ventje omhoog springen en een kop beweging maken, of zelfs een omhaal ofzo
Dan zullen we het nu eens over de keepers gaan hebben.
FOUT!!!! Wow man, wat kun je je daar aan ergeren, niet normaal!
Als die een 'super shot' op zich af krijgt, heeft ie die vrijwel nooit en als ie 'm tegen zich aankrijgt, gaat ie onderuit en scoor je dus nog.
Soms ligt de bal 2 meter van 'm af, maar hij blijft rustig in de goal staan en wacht tot er een ventje aankomt. Hij pakt zelfs de bal van je eigen mannetjes af als je te dicht bij de goal komt.
Ik kan nog wel even doorgaan zo...
Ondanks deze zeer frustrerende dingen heb ik me er toch met een paar vrienden een beetje mee 'vermaakt' (juist door die foute dingen eigelijk
).
Mijn cijfer: 4
Klik om te vergroten...