1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA Street 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door c.ronaldo7, 22 okt 2007.

1. c.ronaldo7

c.ronaldo7 AJAX AMSTERDAM

Leuk Bevonden:
    0
    De schouders van Yuri en de armen van Froukje....misschien is dat wel de bedoeling?:emo:

2. Vincant

Vincant KriepKriep!

Leuk Bevonden:
    0
    Die graphics vind ik beetje gaar, maar uiteindelijk gaat het hier om de stoere/vermakelijke gameplay, net als bij deel 2. Lijkt me best een leuk spel, denk alleen niet dat ik er de volle hap voor zou betalen.

3. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    We weten nu wel dat je pes niks vind, Jows mocht van jou eerst niks meer zeggen over PES in het fifa topic. Doe het dan ook niet andersom!

Vind het styltje wel gaaf, vond 1 wel leuk maar wel snel op uitgekeken!

4. c.ronaldo7

c.ronaldo7 AJAX AMSTERDAM

Leuk Bevonden:
    0
    Die toatek ofzo vindt alles slecht van EA, dus daar ga ik graag op in.:)

5. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Toatek?

6. collin43

collin43 coolest xbw member

Leuk Bevonden:
    0
    lol die screens zijn echt kut :p die popetjes lijke wel basketballers zo lang en dun zijn ze :p

7. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Sinds wanneer zijn basketballers dun?:/ De meeste zijn toch vrij gespierd

8. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Aan sommige reacties te lezen snappen sommige de nieuwe stijl niet helemaal. En natuurlijk zijn alle basketballers dun, kijk maar naar Shaquille O Neill ;)

9. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Whaha wist niet dat Crouch nog lelijker kon zijn dan in het echt! 8)

10. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Wat roept iedereen toch dat de screens/graphics kut zijn, omdat de spelers niet realitsich ogen? Gaan jullie straks ook zeggen dat het een kut game is, omdat je moves kan maken die niets met voetbal te maken hebben?

Download anders even dit filmpje. Grafisch is ie echt wel goed!

Laatst bewerkt: 23 okt 2007
  11. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Het is precies dezelfde stijl als Team Fortress 2, en daar heb ik nog niemand van horen roepen dat het lelijk zou zijn?

Het is gewoon een ander stijltje dan je gewend bent, hoeft dus niet persé lelijk te zijn

12. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    De screens zien er best wel geinig uit vind ik, ik denk ook wel dat deze stijl goed bij Fifa Street past.

13. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Dit spel komt toch uit op 22 februari? Dat dacht ik in ieder geval gelezen te hebben. Ik houd van voetbal, maar ik haak af bij spellen als Fifa 08 en PES 2008. Ik heb een hekel aan dat eeuwige passen voordat je een keer op doel kunt schieten. Ik heb het veel liever arcade, dus dan zit je bij Fifa Street aan het goede adres. Ik heb al een paar previews gelezen en die waren best positief over het spel. Het lijkt me leuk om al die trucs onder de knie te krijgen. Als het goed is zit er ook een online modus in, dus zo blijft het spel maanden houdbaar. Leuke sportspellen met een online multiplayer blijf ik in ieder geval wel maanden spelen. Het moet wel heel vreemd lopen wil ik dit spel niet in huis hebben op de eerste dag van de release

14. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    kheb veel plezier gehad met fifa street:D
    die crouch:lol:

15. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik sta echt versteld als ik de reacties lees van mensen over dit spel (andere sites). Negen van de tien roepen LELIJK, terwijl de previews juist lovend zijn over de nieuwe stijl. Nu weet ik ook wel dat de meeste reacties komen van 15-jarige pubertjes waarmee ik niet eens in discussie wil gaan. Gewoon jammer dat veel mensen het spel afserveren, omdat ze het nieuwe grafische stijltje niet mooi vinden. De meeste mensen willen blijkbaar alleen realistische graphics zoals Assassins Creed of Gears of War. Dat is ook zeker mooi, maar ik kan het ook waarderen dat een ontwikkelaar het over een andere boeg gooit. Normaal zit iedereen te zeiken dat EA niet vernieuwt en de boel maar een beetje uitmelkt. Nu vernieuwen ze wel, dan zit nog iedereen te mekkeren. Dit wordt gewoon een heerlijke Arcade footie met mooie graphics, vette trucs en goeie gameplay. De muziek is altijd wel in orde bij de Fifa spellen van EA. Ik wacht niet eens op een eventuele demo, vanavond zal ik het spel vast preorderen. Dit spel is echt mijn straatje, een GTA IV kan me gestolen worden. Dat vind ik nou geen donder aan ;)

16. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Niet realistisch ogen graphics = Slechte kut graphics.

Dat is het id dat in deze draad beetje naar voren komt. Beetje jammer en erg kort door de bocht.
    JSRF had bijv. dit stijltje op de xbox en was 1 van de best ogende games op die console _O_ Bewegende beelden van deze game zijn ook veel belovend.

17. Vriendloos

Vriendloos Guest

Wat een lelijk k*t spel, want dit ga ik echt niet kopen. Doe dan lekekr EA eigen en maak een re-make van Fifa street 2, maar niet dít. Ik heb beide fifa street's ziek veel gespeeld, maar dit komt niet in mijn Xbox

18. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Kijk, met jouw kan ik praten ;) Ik vind dit soort graphics tijdloos. JSRF was een launchtitel voor de originele Xbox en ik speel hem af en toe nog steeds. Op de graphics heb ik nog steeds niets aan te merken. Twee maanden terug hadden we nog Naruto Rise of a Ninja, dat spel zette een goede sfeer neer dankzij de graphics. De mensen die nu zo negatief doen, moeten maar wachten op de demo (EA spellen hebben vaak wel een demo). Misschien worden jullie nog verrast. Ik heb zelfs de originele Fifa Street veel gespeeld en die gameplay was nog niet echt best. Maar toch vind ik het een goed spel. In deeltje 3 zitten alle positieve punten van de eerste 2 games en zijn de negatieve punten eruit gehaald. Zo kan je bijvoorbeeld geen slidings meer maken. Dat is wel beter, want ik zie nooit mensen een sliding maken op een straatvoetbalveldje.

19. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Alleen omdat hij er in jouw ogen lelijk uitziet is het meteen een kutspel en koop je hem niet? Je hebt nog niet eens een demo of zelfs de full game gespeeld. Dus hoe kun jij nu al weten dat het een kut spel is? Ik ben wel benieuwd hoor. :{

20. Vriendloos

Vriendloos Guest

.. Mijn mening?

Het ziet er niet uit, net alsof ze allemaal 50 kilo zijn afgevallen. En de ander 50 kilo aangekomen

Deel Deze Pagina