1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA Street 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door c.ronaldo7, 22 okt 2007.

1. Roywilliam

Roywilliam Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Heb hem gisteren gekocht, best vermakelijk spelletje. De achievements slaan echter nergens op. Check mijn gamercard maar. Dat heb ik behaald in 1,5 uur spelen oid.

2. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    380 punten zie ik. Ach jah, te moeilijke achievements zijn ook niet leuk zoals bijvoorbeeld in Blue Dragon en in zekere mate Eternal Sonata. Maar ze hoeven ook weer niet supermakkelijk te zijn. Maar je moet nog 13 achievements ;)

3. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    ja en de single player zou uit zijn na 4-5uur te spelen.en online speel ik zo games niet veel.Van nba street kreeg ik er zenuwen van .

4. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Ik wil deze spel graag online spelen.Maar als ik mijn EA account wil koppelen met de Xbox account staat er :

Error: The following GamerTag Names could not be identified.
    Alpine2009

5. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Dan kan je het beter niet kopen, want die singleplayer stelt echt niks voor. Ze hebben het afgeraffeld of ze hebben gewoon er met de pet naar gegooid. Die Challenges komen constant op hetzelfde neer en dat wordt snel saai. Online vind ik het wel aardig, maar ook niet helemaal top. Dat hooghouden met Y is veel te sterk, het is heel gemakkelijk om op die manier door iemands verdediging te lopen. En de keepers zijn ook nogal passief. Als ik een cijfer zou moeten geven aan het spel, kom ik ook niet hoger dan een 6. Het spel barst van de potentie, maar qua gameplay is het niet goed uitgewerkt. Ik heb flink wat uren zitten spelen vandaag en ik heb best een goede tijd gehad. Maar dit spel gaat inderdaad wel snel saai worden. Daarom ga ik het spel morgen inruilen. Je kan net zo goed de demo blijven spelen, want het volledige spel heeft niet veel meer te bieden.

Trouwens, het is wel een makkelijk spel voor de achievementjagers. Na een middagje spelen heb ik 620 punten gehaald. Die achievements vliegen om je oren.

6. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.860
    Jammer, als ik het zo lees. Singleplayer van FIFA Street 1 vond ik nog wel leuk. In die tijd was het een hele goede game, 2 viel aardig tegen voor mij. Deze ga ik ook helemaal niet proberen, wacht liever tot een echte nieuwe FIFA. Opzich vond ik het stijltje deze keer wel leuk :)

7. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Het stijltje is erg tof, de presentatie van het hele spel is gaaf. De muziek is heerlijk, de actie vet. Maar een spel staat of valt bij de gameplay. En FIFA Street 3 laat het een beetje afweten bij dit belangrijke punt. Vooral online worden de pijnpunten snel duidelijk, de manier waarop de goals gescoord worden. Ook die Gamebreakers gaan nergens over, die vliegen vanuit alle hoeken en gaten erin. En de keepers gooien 5 van de 10 keer naar de tegenpartij, ook erg frustrerend. De computer doet het zelf ook. Met een Gamebreaker kan je makkelijk 3 a 4 keer scoren, want die keepers gooien soms constant in je voeten. Ze hadden gewoon meer tijd moeten nemen met het spel, dan had het vast een stuk beter geweest. EA dacht vast "laten we die Europeanen maar een FIFA Street geven, maar het moet niet teveel geld kosten". Ook het ontbreken van het Nederlands Elftal vind ik een groot gemis. Ook mijn favoriete speler zit niet in het spel, Francesco Totti. Ik weet dat hij niet meer speelt bij het Italiaanse Elftal, maar voor een spel als dit hadden ze hem er best in mogen doen.

8. Red&Yellow

Red&Yellow TEK BUYUK CIMBOM

Leuk Bevonden:
    0
    Kon dit spel houden, maar heb het toch maar omgeruild voor COD 4.

9. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Kan iemand me helpen.Ik wil deze game graag spelen.En aangezien de Single Player kort is wil ik MP doen.Maar dat kan ik niet.

Ik wil deze spel graag online spelen.Maar als ik mijn EA account wil koppelen met de Xbox account staat er :

Error: The following GamerTag Names could not be identified.
    Alpine2009

10. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0

Ik hoopte dat de reviews een beetje verkeerd waren maar dus toch niet.Spijtig ze hadden er meer van kunnen maken.Misschien maar fifa street 4 dan

11. ajax93

ajax93 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hee in het boekje staat verder nix hoe je die trucs moet doen... terwijl dat wel stond beschreven in fifa street 1:confused: weet iemand hoe je die bal in iemands gezicht trapr? en verdere trucs

12. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.860
    Ik deed een schaar naar achter en schoot daarna de bal, toen raakte ik iemand anders in het gezicht. Dat was met de demo.

13. ajax93

ajax93 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    weet je verder nog een paar trucs? en hoe doe je de schaar ook alweer

14. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.860
    Gewoon met je stick toch, dan gaat alles vanzelf. Weet niet of het in de game zelf ook zo is.

15. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Ik heb hem net gekocht,als de SP maar 4-5 uur duurt ga ik hem zo snel mogelijk uitspelen en dan terug bringen :)

Lol een half uur bezig en al 305 points :p deze ga ik ruilen tegen Drak Mensiah of Lost Odyssey

Laatst bewerkt: 25 feb 2008
  16. Fibroidduck

Fibroidduck Feyenoord Till I Die

Leuk Bevonden:
    0
    Krijg hem binnenkort ook binnen via de bazaar, en heb er zin in weer effe lekker de trukendoos opengooien :9

17. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Ik hoop dat je er niet veel van verwacht want Ik vind hem veel slechter dan zijn voorgangers

18. Fibroidduck

Fibroidduck Feyenoord Till I Die

Leuk Bevonden:
    0
    Nja, heb me prima vermaakt met de demo dus zal wel goed komen :cool:

19. xbox freaker

xbox freaker iemand

Leuk Bevonden:
    0
    ik had de demo ook (jup brazil-engeland) echt f*cking man

20. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    De demo is 7/10 van het spel

De SP duurt maar 4-5 uur zo uitgespeeld.De 1e/4e onderdelen zijn Normal zeer makkelijk de laatste is Cheeky.
    Maarja deze spel moet je voor de Multiplayer kopen ;)

Deel Deze Pagina