[XOne] Fifa Street

Discussie in 'Games' gestart door Maver21, 16 aug 2011.

  1. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat eerste filmpje dat ik poste is gemaakt door iemand die compilaties post op Youtube en erg goed is in Fifa 12, aldus twitter.

    Ik hoop niet dat trucjes te makkelijk zijn en er wel een soort skill factor aanwezig is. Filmpjes zeggen ook niet heel veel en moeten gewoon afwachten op de demo denk ik.

    Die ´ik ben gedold´ animatie zie je helaas in die filmpjes ook af en toe terug, wat wel jammer is.
     
    Laatst bewerkt: 15 feb 2012
  2. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    Interview van Fifasoccerblog met Sid Misra, één van de producers:

    Bron.
     
  3. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    En een nieuw filmpje.

     
  4. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Ziet er goed uit. Wordt een topper hoop ik.
     
  5. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Ik denk niet dat het een topper in de FIFA reeks wordt of een echt kwalitatief goede game maar wel een hele vermakelijke (met vrienden) :) wat ik eigenlijk belangrijker vind bij deze game
     
  6. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    Demo details.

    Bron.

    En een nieuw filmpje, ook van de menu's en dergelijke!

     
  7. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Heb echt hele gave dingen gehoord en gezien in het filmpje:
    - tof om te horen dat de actie's wel degelijk op timing werken en niet button bashen
    - 35 venue's en sowieso ook meer dan genoeg teams (jammer dat de Nederlandse top er niet bij is natuurlijk, maar het Nederlands Elftal zit erbij en dat is sowieso nice)
    - character customization is ook aardig uitgebreid (outfit, skill points toekennen, aparte skill moves kopen etc!)

    Wat ik ook kan zien is dat er van die verschillende 'Euro All Stars', 'Street Stars' teams zijn, dat soort dingen vind ik altijd gaaf.
    Zo zag ik ook een 'Classic Team', wie zal daar dan bij zitten? Zou echt baas zijn als er ineens Zidane ofzo in zou zitten _O_.
     
  8. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    Vanmiddag dus een live stream, alleen weet ik niet of het 5 PM in de U.K. is of Europese tijd.
     
  9. BydoR

    BydoR XBL gamertag: knackebrod

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    In die filmpjes word ik haast gek dat mensen schietkansen niet benutten. Wie gaat er nou niet schieten op een open goal maar weer achteruit dribbelen?
     
  10. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik wordt er gek en moe van van die domme mensen die de straatvoetbal regels niet begrijpen.. Ik ben zelf een straatvoetballer en het gaat erom dat je elkaar vernedert! Als je zo graag (RB)+(B) balletjes wilt scoren dan moet je maar Fifa 12 blijven spelen en geen Fifa street kopen!

    Als je gewoon scoort zonder tricks doen krijg je minder punten zo simpel is het.. Dus als je met geluk de bal krijgt waardoor je kan scoren voor een leeg goal en je doet dat, dan ben je gewoon lame vind ik. Koop dan geen Fifa street..
     
  11. BydoR

    BydoR XBL gamertag: knackebrod

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ook 'straatvoetballer' en zoals het er hier aan toegaat (zeer fanatiek en van middelmatig tot aardig hoog niveau) draait het natuurlijk om het vernederen, maar is het winnende team nog altijd het team met de meeste doelpunten. Dus om op een futsal court of een ander 3 v 3 of meer spelers niet te passen en te scoren vind ik gewoon gaar. En ja het is vast anders met 1 v 1 pAnaAaaaZzzz in het echt, maar dat is ook niet het aspect wat me trekt in de game.

    Veldvoetbal haat ik voorzetten, koppen en inworpen. Zaalvoetbal of voetbal op een court met muren heeft juist de charme waar je supersnel kan tikken, hier en daar een schijnbeweging of een truc doen en die briljante pass geven. Niet 1000 jaar met een bal achter je lichaam bewegen en keer op keer dezelfde tegenstander proberen uit te spelen wat je al 30 keer gedaan hebt, omdat je telkens weer teruguit gaat lopen.

    But hey, that's me. Blijft een game die fun gaat zijn met een paar maten op de bank.
     
  12. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    briljante passes geef je juist met veldvoetbal. steekballetjes ens. Net als een super strakke voorzet en vervolgens de spits hem er in schiet/kopt.
     
  13. Budje

    Budje Arnhem 1

    Berichten:
    440
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoop alleen niet dat de trucjes echt moeilijk worden want ben met de gewone fifa games nooit zo goed met trucjes .
    Dan liggen mijn benen vaak in de knoop en anders wel mijn vingers met het indrukken van de knoppen
     
  14. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    Als je de filmpjes hebt bekeken, is het niet zo moeilijk hoor. Je hoeft maar een paar knoppen in te drukken.
     
  15. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat je met zaalvoetbal gewoon schiet kan ik nog wel begrijpen, maar als je gewoon 1 tegen op een panna veldje of gewoon zonder keeper speelt en dan zo lame gaat scoren, dan moet je Fifa 12 blijven spelen.. Ook als je niet snapt waarom mensen niet gewoon op een open goal schieten, dan moet je ook geen Fifa Street kopen..
     
  16. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik ga vooral zaalvoetbal spelen. Doe het zelf en je hoeft niet zoveel trucjes te doen. En je mag scoren voor open doel ;)
     
  17. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    Even een paar vragen die gister zijn beantwoord, zitten wel wat leuke dingen bij.

     
  18. HaRrIeHaKkEr

    HaRrIeHaKkEr PSN: Zwaarface

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer komt de Demo ?
     
  19. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    Volgende week dinsdag!
     
  20. Budje

    Budje Arnhem 1

    Berichten:
    440
    Leuk Bevonden:
    0
    krijg met de dag meer zin in de game
     

Deel Deze Pagina