Wtf.. Scroll 4 reactie's omhoog en zie de laatste video.. Of zoek is op youtube/google naar Fifa Street Futsal
Wat ik me afvraag, hoe maak je dit keer de trucjes? Voorgaande delen moest je dit doen door de Y/driehoek-knopje en had je ook de mogelijkheid om het met de rechteranaloog te doen. Het ziet ernaar uit dat het dit jaar alleen de rechteranaloog wordt, of zie ik dit verkeerd?
Ja, er zijn meerdere video's op het internet en daar zeggen ze dat je nu alleen de rechterstick gebruikt, dus je hoeft geen LT erbij te doen zoals met Fifa 12.
Dat omvallen wanneer spelers uitgespeeld worden bij echt iedere actie is wel super hinderlijk. Ga ik me echt heel erg aan irriteren denk ik. Verder ziet het er wel nice uit.
Ergens vind ik het ook wel jammer, maar dat zat ook in Fifa Street 1 en 2 en daar heb me niet echt aan geërgerd. Denk dat ze het hebben gedaan zodat er wat momentum ontstaat na een panna of een actie.
Aktie is op 0:45 is echt dik. Heel vet dat je in dit deel veel grond freestyles kan doen. Nog maar een paar weekjes.
Gaaf dat Afellay en Elia er ook inzitten. 13 Nederlandse spelers, geen hele selecties dus (duh). Vind ik ook. Denk dat het ook zeker iets is waar ik me wel eens aan ga ergeren.