Hij komt tussen 9:00 en 11:00 online, het is alleen maar een indicatie wanneer die online komt. Al geef ik toe, dat het wel behoorlijk vaag is neergezet op die site, maar ga er maar vanuit dat ie gewoon op de marketplace blijft staan zoals alle andere demo's.
Ach, had ik opzich nog wel kunnen begrijpen, niet echt over nagedacht. Trouwens, schiet me net te binnen. Bij die 'uitleg' filmpjes, hebben ze ook een stuk over Hit the Streets. Hierbij hebben ze het over dat je vrienden in je team kunnen of iets dergelijks. Wat bedoelen ze hiermee? Bedoelen ze dat de poppetjes die je vrienden maken, in jou team terecht komen of zo iets?
Op het Ea Fifa Street forum hebben ze het allemaal over vandaag hoor, er stond al een bericht van Xbox Dashboard over de demo alleen die banner werkte nog niet goed
Klopt, ik zie nu ook allemaal berichten voorbij komen met mensen die hem nu aan het downloaden zijn. Maar ik ben weer zo iemand die hem niet kan vinden [EDIT] Gevonden, maar nog even wachten tot de error weg is..
ff upc router opnieuw opstarten doet wonderen, ineens 80%, haha, ik heb 60MBIT maar ik ging net testen toen kwam ik niet eens boven 10mbit, dus ff router opnieuw opgestart
Arggggh, zat de hele tijd op de Nederlandse site en daar gebeurde er niets als je op de link klikte. Nu ben ik hem aan het downloaden, bedankt Fiasco !! 3%, dit wordt een snelle zie ik
Wat wordt bedoelt met wachten tot het naar xbox gedownload wordt. zit op dit moment namelijk op school