1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Fifa Street

Discussie in 'Games' gestart door Maver21, 16 aug 2011.

  1. Banweezy

    Banweezy Kanyeezy

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    17
    Nee helaas niet. Ik ben hier wel erg benieuwd naar. Bij futsal gaat het vaak ook om snel spelen, 1 keer raken enzo. Dat is in de demo vrijwel onmogelijk. Ben dus benieuwd hoe die mode gaat uitpakken. Ik denk dat het gewoon weer een trucjes festijn wordt alleen dan in de zaal. Dat zal jammer zijn imo.
     
  2. Mennok

    Mennok Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey, Ik kan de demo fifa street 4 niet downloaden. Ten eerste als ik klik bij demo's en dan new realeses staat ie niet bij. Als ik dan ga zoeken naar het spel door gewoon de naam in te typen dan vind ie hem wel maar dan geeft ie een foutcode namelijk: status code 800700E8. ps. ik heb geen gold ligt het daar ook aan? Ik heb zelf geen idee meer hoe het kan.
     
  3. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.862
    Leuk Bevonden:
    2.060
    Daar ligt het idd aan: je moet Gold hebben de eerste week.
     
  4. Mennok

    Mennok Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    ok, jammer! Bedankt voor de snelle reactie!
     
  5. Mennok

    Mennok Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Had de demo van fifa 12 dat dan niet want die kon ik wel direct dowloaden via marketplace?
     
  6. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Huh? Hoezo kan je dan in andere locaties?

    Ik heb iets gemist.. :)
     
  7. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    World tour starten en het spreekt voor zich. ;)
     
  8. Chrisztiaan

    Chrisztiaan Shooters !

    Berichten:
    993
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik probeer ook in Shanghai te spelen, maar ik kan niet meer dan één iemand downloaden.

    Één jongen was al eerder dan mij gestart, dus die had ik toen meteen gedownload.
    Later hadden twee andere jongens ook een speler gemaakt en de World Tour dus gestart.
    Deze twee wilden ik dus gaan downloaden, maar ze staan niet in die lijst ..

    Iemand die dit ook heeft/een oplossing weet/het probleem ziet?
     
  9. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    het is een doelpuuuuuuunnnttt!!!!!
     
  10. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Haha, mijne gaat sowieso op Engels als het in het echte spel ook bij 'het is een doelpunt' en iets over 'poeier' blijft..
     
  11. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.856
    Op een gegeven moment begint ie ook over het parkeren van je auto dacht ik gehoord te hebben. Het is nog net geen Sierd de Vos. 8)
     
  12. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Haha the fuck.

    Hoorde vandaag in FIFA12 ook een mooie. Stond 3-0 voor en commentator zei: 'Jaaa, die verdediging is als de banken in Zwitserland!' of iets dergelijks. Nooit gehoord :lol:
     
  13. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
  14. Budje

    Budje Arnhem 1

    Berichten:
    440
    Leuk Bevonden:
    0
    dat vond ik meteen al irritant , had het wel leuk gevonden als ik die dwaas hoorde uit het eerste deel die dan ook echt keihard riep REWIND REWIND REWIND
     
  15. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Die panna's zijn echt enorm makkelijk tegen de CPU, omdat die blijven staan. Tegen vrienden is dat echt moeilijk, omdat de tegenstander dan continu heen en weer beweegt (moeilijk om hem dan tussen de beentjes te krijgen) of noujuist de benen dichthoudt met LT.
     
  16. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.862
    Leuk Bevonden:
    2.060
    Damn, wat verschrikkelijk, dat NLse commentaar. Heb hem meteen na een minuutje ofzo van schrik weer uitgegooid... =(

    Ongelooflijk dat je zelfs die baggertaal krijgt wanneer je de settings en locale van je 360 op Engels hebt staan...

    Ik vraag me toch af hoeveel mensen net als ik zo afschrikken door die klotenasynchronisatie dat ze meteen die demo er weer af flikkeren en daardoor ook niet straks de game halen.

    Ik zal de demo wellicht vanavond nog even downloaden op de PS3 met een US account. Ik mag toch aannemen dat die versie wel gewoon de engelse stemmen heeft.
     
  17. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ja, de hele versie heeft Engelse stemmen ;).
     
  18. Douvve

    Douvve Driwe

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, de demo is gewoon in het Engels en het commentaar niet. Het Nederlandse commentaar hoort dus volgens mij gewoon bij het veld in Amsterdam en is bedoeld om een soort sfeer te creëren. Toen ik mijn eerste wedstrijd ergens in Amerika speelde hoorde ik bijvoorbeeld een sirene en geen commentaar
     
  19. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.862
    Leuk Bevonden:
    2.060
    Dat mag je wel hopen natuurlijk, maar toch schandalig dat de demo die keus niet heeft.

    Zoals gezegd, ik vraag me af hoeveel mensen die demo even geprobeerd hebben en die stemmen hoorden, even hebben gekeken of er een optie was om dat te switchen, en vervolgens de boel meteen weer afgesloten en verwijderd hebben, omdat ze geen trek hebben in dit soort geforceerde lokalisatie onzin....
     
  20. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Dat soort mensen vinden het spel, de gameplay van FIFA Street, blijkbaar niet leuk genoeg. Anders zouden ze hem niet om zo'n belachelijke reden afsluiten. Wat Douwe zegt klopt trouwens, volgens mij. Je hebt ook filmpjes van EA met Duitse stemmen op de achtergrond.

    Leuk toch, joh.
     

Deel Deze Pagina