Resetten? Ik zat hele tijd vast op level 3, totdat ik de tweede vriend downloadde en en in Shanghai ging spelen. Daarna kon ik ineens level 4 worden.
Is er iemand die mij even wil toevoegen zodat ik naar Shangai kan? Ik heb er 1 nodig. Gamertag is DinoDouwe
Tering.. hele avond gespeeld eerste poosje dat oefenveldje toen tegen vriend, merkte dat ik vanmiddag als een debiel op zat te rammen en te draaien maar zit al veel meer denkwerk achter mijn tricks een van de weinige games waar ik zit te joelen en te lachen als miijn tegen stander scoort hahaa vind dat toernooi in China wel fucking dope trouwens.. echt benieuwd hoe alle andere game modes zijn straks
Ja. Hoe komen jullie zo snel omhoog met level van je zelfgemaakte character? Want hij kan nog geen enkele truc en dus je kan alleen wat met LT proberen en scoren voor wat punten, maar veel levert je dat ook niet echt op.
Als je hier op 0:50 kijkt, zie je dat hij een panna uitdeelt door een roulette (hij valt door de block, maar anders was het gewoon een panna) http://www.youtube.com/watch?v=k6i_Lwy7F98&feature=relmfu
Vorige edities had je echt de ziekte panna's. Met spelers en hun eigen tricks. Ik hoop dat er nog wel meer soorten panna's zijn, want ik vind die standaard panna met LT, LS en RS niet tof.
Volgens mij zijn de andere panna's ook gewoon meer geluk. Die LT panna kun je zelf timen en altijd proberen. Bij die anderen moet de speler er toevallig staan (roulette, flipflap).
Speelt wel echt heerlijk, nu bezig met World Tour. Wat een panna's zeg . Moet wel trucjes echt leren.
Bij WT kan je alleen A'dam en Shanghai? Jammer, hoopte op meer eigenlijk. Zin in de full game! Gebeurt er trouwens iets met de VP's van anderen als ik die gebruik? Ik heb van allemaal xbw'ers haha.