1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Fifa Street

Discussie in 'Games' gestart door Maver21, 16 aug 2011.

  1. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Je kan in de demo alleen Amsterdam en Shanghai inderdaad, full game veel meer natuurlijk ;)
     
  2. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ja dat snap ik. Bij de Full Game trouwens niveau direct hoger zetten, die twee potjes in WT zijn zo makkelijk. Zelfs zonder enige skills, want dat kunnen doe starters niet. Panna's zijn te makkelijk op easy.
     
  3. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    ja heb er wel zin in.. denk alleen dat je hem niet te lang en te vaak achter elkaar moet spelen want heb het nu na 2 dagen wel weer een beetje gezien, maar kan ook door het niveau komen of door dat er maar 2 spel mogelijkheden zijn..

    zitten in de demo trouwens alle tricks?
     
  4. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ik neem aan van niet, want heb heel wat tricks niet in de lijst gezien in de demo.
     
  5. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    In de demo's van de vorige FIFA Street spellen was dat ook niet zo, dus denk hier ook niet.
     
  6. tencoatie

    tencoatie Active Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    wie kan ik toevoegen in dat download player om in shanghai te kkunnen spelen
     
  7. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
  8. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
  9. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
  10. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    Zieke goal! Ook mooi dat de keeper nu ook daadwerkelijk reageert als je een nepschot doet, erg realistisch.
     
  11. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.839
    Leuk Bevonden:
    860
    Iemand die op de PS3 speelt die ik kan toevoegen voor de Shanghai challenge?
     
  12. Budje

    Budje Arnhem 1

    Berichten:
    440
    Leuk Bevonden:
    0
    Voeg mij maar toe ik heb ook niemand in mijn ps3 lijst die het speelt
    GT Budje007
     
  13. Mennok

    Mennok Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt het dat ik vandaag fifa Street demo kan downloaden met silver account?
     
  14. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2
    Probeer het uit zou ik zeggen...
     
  15. Mennok

    Mennok Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Inmiddels gedaan en hij doet het. Maar vanochtend nog niet en daarom twijfelde ik even en dacht ik, ik stel de vraag even.
     
  16. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Competities van FIFA Street met de bijbehorende teams:

    MLS: Chicago Fire, Chivas USA, Colorado Rapids, Columbus Crew, D.C. United, FC Dallas, Houston Dnamo, L.A. Galaxy, New England, NY Red Bulls, Philadelphia, Portland, Real Salt Lake, SJ Earthquakes, Sounders FC, Sporting KC, Toronto FC, Whitecaps FC.

    Barclays Premier League: Arsenal, Aston Villa, Blackburn Rovers, Bolton, Chelsea, Everton, Fulham, Liverpool, Manchester City, Manchester United, Newcastle United, Norwich, QPR, Spurs, Stoke City, Sunderland, Swansea, West Brom, Wigan, Wolves.

    Ligue 1: AC Ajaccio, AJ Auxerre, AS Nancy, Bordeaux, Dijon FCO, Evian Thonon FC, FC Lorient, FC Sochaux, LOSC Lille, Marseille, Montpellier HSC, OGC Nice, Oympique Lyon, PSG, Saint-Etienne, SM Caen, Stade Brest, Stade Rennes,Toulouse FC, Valenciennes FC.

    Bundesliga: 1. FC K’lautern,1. FC Koln, 1. FC Nurnberg, 1. FSV Mainz 05, 1899 Hoffenheim, Bayern Leverkusen, Bayern Munich, Borusia Dortmund, Borrusia M’gladbach, FC Augsburg, FC Shalke 04, Hamburger SV, Hannover 96, Hertha BSC, SC Freiburg, VfB Stuttgart, VfL Wolfsburg Werder Bremen.

    Seria A: Atalanta, Bologna, Cagliari, Catania, Cesena, Chievo Verona, Fiorentina, Genoa, Inter, Juventus, Lazio, Lecce, Milan, Napoli, Novara, Palermo, Parma, Roma, Siena, Udinese.

    Liga BBVA: Athletic Bilbao, Athletico Madrid, CA Osasuna, FC Barcelona, Getafe CF, Granada CF, Levante UD, Malaga CF, Racing Club, Rayo Vallecano, RCD Espanyol, RCD Mallorca, Real Betis, Real Madrid, Real Sociedad, Real Sporting, Real Zaragoza, Sevila FC, Valencia CF, Villareal CF.

    International: Argentina, Australia, Austria, Brazil, Chile, Colombia, Cote d’Ivoire, England, France, Germany, Italy, Korea Republic, Mexico, Netherlands, Portugal, Spain, Sweden, Switzerland, United States, Uruguay.

    FIFA Street bezit tevens nog een aantal overige teams, die worden vrijgespeeld in de World Tour mode.

    African All Stars: Complete the Venice 5-A-Side event in stage 3 of World Tour on Silver Difficulty.

    Asia All Stars: Complete the Barcelona Freestylin’ event in stage 3 of World Tour on Silver Difficulty.

    Euro All Stars: Complete the Notre Dame 5-A-Side event in stage 3 of World Tour on Silver Difficulty.

    N.A. All Stars: Complete the Berlin Futsal event in stage 3 of World Tour on Silver Difficulty.

    S.A. All Stars: Complete the London European Championship event in stage 3 of World Tour on Silver Difficulty.

    Street Ballers: Complete the Freestylin’ Dublin event in stage 3 of World Tour on Silver Difficulty.

    Street Kings: Complete the 5 To Win In Amsterdam event in stage 3 of World Tour on Silver Difficulty.

    Street Stars: Complete the Munich Panna! event in stage 3 of World Tour on Silver Difficulty.

    Street Stylers: Complete the Last Man Standing: Aberdeen event in stage 3 of World Tour on Silver Difficulty.

    Street Swirl: Complete the Adidas Z5 event in stage 3 of World Tour on Silver Difficulty.

    Street Wizards: Complete the Freestylin’ Dubrovnik event in stage 3 of World Tour on Silver Difficulty.

    Classic Team: Complete the New York 6′s event in stage 4 of World Tour on Gold Difficulty.
     
  17. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ik wil echt weten wie er in het Classic Team zitten, zullen hier oude bazen zoals Zidane inzitten? *)
     
  18. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.856
    Maar dus geen random teams zoals die Adidas Allstar? Vind ik veel leuker dan al die clubs imo.
     
  19. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Waarom in hemelsnaam de mls er in?

    @ hierboven,

    Dat is een preorder bonus.
     
  20. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Vind je die random teams leuker dan clubs? Ik niet, bah.
     

Deel Deze Pagina