1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Fifa Street

Discussie in 'Games' gestart door Maver21, 16 aug 2011.

  1. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.862
    Leuk Bevonden:
    2.060
    Best veel teams :)

    Alleen jammer dat Japan niet bij de nationale teams zit, gezien de geweldige spelers dat team heeft.
     
  2. Budje

    Budje Arnhem 1

    Berichten:
    440
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat vraag ik me ook af want die gasten wten geloof ik nog steeds niet dat je voetbal met je voeten doet, en ze noemen het soccer .
    En zeggen ook nog dat het een gay sport is , hadden ze beter een paar andere europe clubs erin kunnen doen
     
  3. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.862
    Leuk Bevonden:
    2.060
    Mjah, de yankees houden wel van de 'Street' games, en hoewel ze gewoon voetbal waarschijnlijk te saai vinden, zou dit dus wel iets kunnen zijn wat ze tof vinden. Ze houden meestal wel van die Xtreme shit.

    Daarnaast is het natuurlijk een hele belangrijke afzetmarkt, dus de voetballiefhebbers daar zullen dan toch wel willen dat de eigen league en lokaties erin zitten.
     
  4. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2
    Jaja, houten klaas als Mike Havenaar.. Hahaha!
     
  5. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Ik vind dit ook veel leuker, als ik met clubs wil spelen speel ik wel fifa 12. vind clubs niet zo tof op street
     
  6. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.856
    Precies, was in voorgaande games ook altijd gewoon random. Heel leuk dat er veel complete competities inzitten maar zie mezelf niet Wigan tegen Wolves spelen bijvoorbeeld. Dan liever gewoon random teams met wat slechte spelers en een paar goede erin.
     
  7. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ja, ik snap wel wat jullie bedoelen. In die World Tour, zal je daar niet tegen van die Mix Teams moeten?
     
  8. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Vorige delen waren het idd wel mix teams. Weet alleen niet of het landen of clubs waren.

    Maar denk dat je bij world tour geen mixed teams krijgt. Is nu in de demo ook niet het geval. Je speelt gewoon tegen de clubs. Maar zou het leuker vinden tegen de landen. Kijk tegen man u, barca enz is het wel leuk maar een wedstrijd tegen bv Aston villa heb ik geen zin in.

    Wat is de release date eigenlijk? Twijfel om hem te halen namelijk. Ben bang dat ik snel verveeld raak en het te nep ga vinden. Begrijp me niet verkeerd, hou van tricks en zaalvoetbal. Maar wil het wel een beetje realistisch. Niet dat Vidic in ene pannas en moeilijke tricks gaat doen.
     
  9. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Bij de spelers staat een TRICKS bar, in de demo kan iedere speler tricks (iedere speler heeft een volle TRI-bar). Ik denk echter dat in het spel de verdedigers hier minder voor zullen hebben dan technische dribbelaars. Tenminste, anders zou ik niet weten waarom die 'rating' erbij staat?

    14 maart, ik ga hem 100% zeker halen. Geweldig om met z'n tweeën of met vrienden te spelen, en daarnaast zorgt de World Tour ook voor veel single-player plezier! :D

    In de World Tour speel je toch juist niet tegen clubs, maar tegen Adidas All Stars?
     
  10. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Echt een heel leuk spelletje :), zeker dat deze hier komt, alleen moet nog wel even oefenen met panna's maken.
     
  11. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Adidas all star team is een preorder bonus. De word tour speelt zich echt tegen clubs af.

    In het begin onbekende clubs maar daarna tegen de grote teams.

    http://www.fifabenelux.com/fifastreet/fifa-street-world-tour-mode/
     
  12. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1


    Nederland op 19:35 ongeveer!
     
  13. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Hoe heet het nummer vanaf 19:25 :eek:
     
  14. knakkieworst

    knakkieworst Gearhead

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo te zien is de 'trick-bar' bij elke (nationale-)speler helemaal vol, ook spelers als Nigel de Jong, Dirk Kuyt en Johnny Heitinga.. jammer.
     
  15. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Denzal Park - I'm a Drum-Machine [Original Mix]
     
  16. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Inderdaad raar, ik neem aan dat TRI voor tricks staat of iets dergelijks. Ik heb het even nagevraagd op Twitter, hoop op antwoord.
     
  17. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    ik kan even niet vinden waar ik die filmpjes kan terug kijken die je hebt geupload. Iemand?
     
  18. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Laatst bewerkt: 9 mrt 2012
  19. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Als Dirk Kuyt alleen al aan een trucje denkt struikelt hij al..
     
  20. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2
    Is het nou zo dat je morgen al Fifa Street kan downloaded als je een ea season pass hebt?
     

Deel Deze Pagina