1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Fifa Street

Discussie in 'Games' gestart door Maver21, 16 aug 2011.

  1. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Ziet er goed uit :) maar wil wel eerst even een demo spelen :) die komt er wel neem ik aan?
     
  2. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2
    WTF Tactical defending???... Dat meen je niet :'-( :F: ... Dus nu is het weer gewoon lekker het (A) knopje ingedrukt houden en de verdediger loopt perfect mee? Ik hoop dat je wel zelf moet instappen..
     
  3. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Tactical Defending is toch dat je zelf moet happen? (dat wat dit jaar nieuwe bij fifa12 was) of ben ik nu in de war
     
  4. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat Exionche zegt, tactical defending is juist ingevoerd in Fifa 12. Je moet dan zelf op het goede moment happen. Dat A inhouden was inderdaad veel te makkelijk, gelukkig kiezen nu dus gewoon voor de manier van Fifa 12.

     
  5. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2
    Lol, ja EA zegt dat je zelf moet happen, maar het is niet dat je zal MOET happen maar je KAN zelf happen.

    Ik vind deze manier net zo fake als het eerdere verdedigen, aangezien je nu alleen het (A) knopje indrukt en de verdediger zal perfect meelopen, ookal doe je trucs of wat dan ook hij loopt gewoon perfect mee, vooral in clubs is dit te merken tegen een CPU Any.

    Als je gewoon online de (A) ingedrukt houd of de (RB) knop dan zal op een gegeven moment de CPU alsnog automatisch happen als de aanvaller dichtbijkomt en dit noem ik niet zelf happen. Vorig jaar bij 11 moest je de combinatie van (LT)+(RT)+(A) gebruiken om nep te verdedigen ( ik bedoel dus dat de verdediger perfect meeloopt en jezelf geen fuck hoeft te doen) en EA heeft dus die combinatie veranderd in alleen (A)..
     
  6. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb alleen de demo van Fifa 12 gespeeld. Leek me eigenlijk wel een verbetering maar het is dus gewoon hetzelfde als vroeger als je de juiste knoppen gebruikt?

    Maar ja, straatvoetbal gaat wel veel sneller he, dus denk je verdedigend alsnog op het juiste moment moet happen, lijkt me anders beetje gaar bij pannawedstrijden. Previews zijn in ieder geval zeer positief, vind het ook gaaf dat je futsal kan spelen, gewoon met een scheidsechter etc.
     
  7. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Als ik niet hap online met fifa 12 kunnen die lui vaak/soms gewoon om mij heen lopen, dus je moet vaak wel happen (of geen (a) gebruiken en gewoon met sticky tegen de aanvaller aan knallen) ik vindhet wel een verbetering en je moet zeker wel meer doen dan in fifa 11
     
  8. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    Al is het maar een lichte verbetering, vorige Fifa's was het gewoon A(?) inhouden en wachten tot iemand de bal afpakte. Idee van happen geeft toch meer realisme en maakt verdedigen iets dat je kan leren.
     
  9. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2
    Het is idd hetzelfe alleen veranderd in 1 knop. Ik hoop gewoon dat je echt ZELF moet happen en als je alleen (A) drukt dat ie dan nooit hapt.

    Ja, je kan er wel langs lopen als iemand de hele tijd dat (A) knopje gebruikt, maar je wordt dan gedwongen om de hele tijd hetzelfde te doen:
    - Een 1 tweetje door de lucht (LB)+(A) en dan (LB)+(Y)
    - Of via de vleugel en dan de bal erin koppen met Aguero die een kopduel van Vidic wint.

    Dan vind ik gewoon stom want iemand voorbij gaan met een trucje zit er niet in aangezien de verdediger perfect meeloopt.

    Het concept is wel goed, alleen het moet flink verfijnd worden in Fifa 13. Nu is het zelfs zo al doe je niks dan (Dus echt je controller wegleggen) Dan kom je er nauwelijks doorheen..
     
  10. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Nee je kan er ook gewoon langs dribbelen omdat als je alleen maar (a) indrukt je niet dichtbij genoeg bent, tenzij je gewoon tegen de speler op loopt als aanvaller zijnde.
    En trucjes kan je nu veel beter gebruiken dan in fifa <'11 omdat de speler er toch wel 1 meter vanaf blijft staan

    Ik denk dat de balans nu wel redelijk goed is
     
  11. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2
    Pfff.. Heb je wel is clubs gespeeld? Probeer maar is een CPU Any voorbij te spelen.. Moet je is voor de grap je controller is neerleggen dan nog zal de CPU automatisch de bal afpakken..

    Als je naar binnenkapt staat de verdediger eral voor dat de truc helemaal is uitgevoerd. De Balans is nog lang niet goed. Ze moeten gewoon het verdedigen helemaal manual maken en geen hulp van de CPU.
     
  12. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Aah okee ik speel alleen online (head 2 head) wist niet dat er verschil inzat ;)
     
  13. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Heb nog nooit fifa street gespeeld. Als dit in maart uitkomt wil ik het wel proberen want ben Fifa12 wel een klein beetje zat aan het worden en andere spellen boeien me niet. Hoop dat het met 5 spelers op het veld wel leuk is om te spelen en niet teveel van hetzelfde word!
     
  14. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Bij oude Street delen (heb 1 en 2 gespeeld) werd het wel wat het zelfde maar je moet het dan ook geen hele dag achter elkaar spelen, gewoon fftjes tussendoor een uurtje ofzo en met vrienden is het gewoon sowieso altijd wel leuk. lekkere panna's maken enzo :)
     
  15. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Jammer dat de Gamebreaker er nu uitgehaald is, die was altijd wel lachen. Maar snap het ook wel omdat ze deze game wat realistischer willen maken.
     
  16. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Is die eruit :'-( dat was juist zo stoer, hadden ze beter 2 modes kunnen maken 1tje lekker overdreven en 1tje wat "realistisch"
     
  17. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ik vind het ook best jammer maarja, genoeg andere nieuwe features. Zoals 2vs2 panna. *)
     
  18. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Ik heb er nog weinig over gelezen merk ik al want dit wist ik allemaal nog niet, ga ik zo is even doen.

    Wel zin aan :)
     
  19. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Haha da's inderdaad wel tof, maar vind het wel jammer dat die gamebreaker eruit was. Was altijd wel tof, want dan moest je per se drie man dollen en dan nog scoren, om te winnen :cool:.
     
  20. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    Vind het nu ook wel vet dat het wat realistischer wordt, al vond ik die gamebreaker erg vet! Vind het ook leuk dat je verschillende modes hebt, freestyle en panna meer om te dollen en futsal is wat serieuzer en draait het ook minder om trucjes en kunnen er overtredingen gemaakt worden.

    Fifa Street 2 heb ik echt kapot gespeeld.
     

Deel Deze Pagina