Lvl.100 maar volgens mij is het na 75 al niets meer aan, want dan heb je alles al uit- en vrijgespeeld. Ik zou zeggen: probeer het eens!
Aha, dankje. Ik maak namelijk best veel overtredingen, vind dat verdedigingssysteem maar bagger. Ze hadden het spel wel moeilijker mogen maken. Alleen futsal is pittig soms vanwege de goeie keepers. Maar die freestyle, panna, normale match en last man standing zijn té makkelijk op Hard.
Dan heb je nog lang niet alles uitgespeeld, op level 75 kan je alles kopen, dat wel, maar de punten ervoor krijgen is moeilijk. Ik had bij twee poppetjes pas rond de level 98 dat ik alles vrij had gespeeld, en bij sommige al bij 75, volgens krijg je meer punten als je heel veel skillpoints haalt met dat poppetje want de twee spelers die pas rond level 98 alles hadden waren verdedigers. Nog steeds nummer één, jippiejajee.
Heb vrijdag fifa street binnen gekregen, en gisteren voor het eerst eens flink gespeeld. Wel lastig in het begin, maar het begint langzaam te draaien, erg vermakelijke game!
ik verkoop mijn fifa street [ps3 ]gare spel je bent gedwongen om venue's te unlocken en om met een eigen team online te spelenje kan niet bjiv met madrid
Net in de finale stond ik vlak voor het einde 2-0 voor, leaved mijn tegenstander. Kan ik weer opnieuw en verlies ik. Zucht
Bijvoorbeeld door het forum te volgen http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=159011&page=28 Ik heb daardoor mijn preorder gecanceld. Vind het wel jammer dat EA nog steeds geen reactie heeft gegeven waarom je de panna mode niet online kan doen. Had graag de game nog op gepikt als ze het hadden gepatcht.
Inderdaad, die modes moeten ze echt online gooien, belachelijk gewoon . Geen echte teams online kan ik snappen, maar wel minder.
Hoe verander je eigenlijk de beginopstelling voor een wedstrijd in world tour? Want ik kon nu Demba Ba kiezen. En dat heb ik gedaan maar nu kan ik niet eens met hem spelen...
Ja dat vind ik ook balen. Heb nu wel Ribery en Bale. Maar wanneer ik bijvoorbeeld een event eerst op medium doe, en vervolgens op hard haal, kan ik niet weer een speler keizen. Wel jammer zeg.