1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Fifa Street

Discussie in 'Games' gestart door Maver21, 16 aug 2011.

  1. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    FIFA Street 2 op de PlayStation 2 _O_.

    Dat je zo'n 'Ultimate Team' kon maken met spelers die je dan won als je tegen hun speelde, met Cafu enzo nog :cool:. Was zo bazig. Met Ronaldinho en Adriano (beest) _O_.
     
  2. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja dat was zo baas! Je begon dat met zo'n kut team en je ging dan tegen steeds betere tegenstanders spelen, als je won kreeg je dan zo'n speler van het andere team toch? Op zich was het nog best realistisch, wel beetje scripted en panna's waren bijna onmogelijk te verdedigen.

    Ik hoop dat deze Fifa Street hetzelfde wordt, heb al wel gelezen dat je ook weer echt een team moet opbouwen en je heel de wereld door 'reist' en je steeds betere spelers krijgt.

    Online lijkt mij deze game ook baas, hopelijk krijgen we snel iets van echte gameplay te zien, ben beniewd hoe het eruit ziet.
     
  3. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Zin in! :cool:
     
  4. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    Officiele release date van Fifa Street is bekend, 13 maart.

    Release date

    Panna's met elkaar delen, erg leuk.:cool:
     
  5. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
  6. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2
    Vergeet vooral niet dat je gewoon kan zaalvoetballen!! Dat lijkt me helemaal baas! Hopelijk is het wel flink uitgebreid, dus dat je gewoon toernooitjes kan doen enzo! Met fans etc :D
     
  7. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Zaalvoetbal is godse vet, en in fifa dus ook :)
    denk dat ik dat met vrienden veel ga spelen ;)
     
  8. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja, zaalvoetbal is ook wat serieuzer en je hebt wat minder aan skill moves, ook goed voor de afwisseling. Heb in een podcast gehoord dat die zaalvoetbal arena's er echt heel mooi uitzien, qua presentatie en dergelijke.
     
  9. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    Dit is echt zo een game die je ook met vrienden moet spelen, dat je iemand een panna geeft en daarna scoort, geweldig.:cool:
     
  10. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Ja hoop alleen niet dat het een kwestie van geluk gaat worden om een panna te geven (dus niet dat je gewoon op je stickje ramt als een gek en soms een panna scoort) dat er wat meer tacktiek enzo bij komt ook met verdedigen

    [vaag uitgelegd maar denk dat je wel begrijpt wat ik bedoel]
     
  11. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Weet iemand hoe het zit met publiek tijdens de straatvoetbal wedstrijden? gaan die ook een juichen/joelen bij een panna enzo.. of staan ze een beetje dood langs de kant (wat in de trailer zo leek)
     
  12. Ch®is

    Ch®is '

    Berichten:
    1.190
    Leuk Bevonden:
    70
    Boeie als het publiek niet reageerd op een panna. Je maten op de bank zullen dat vast en zeker overstemmen. Dat's wel het laatste waar ik me bij deze game druk over zou maken. Hier ook menig uurtje Fifa Street op de Xbox 1 gedaan met vrienden. Al was ik toen wat meer into voetbal dan nu. :+
     
  13. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    In een podcast over Fifa Street zeiden ze dat de presentatie tijdens de zaalvoetbalwedstrijden echt heel erg goed was, ook qua publiek en dergelijke. Ik weet niet hoe het is tijdens straatvoetbal maar er zullen echt wel iets van reacties zijn, hoort er toch wel een beetje bij.
     
  14. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Okee, welke podcast? dan hoef ik het niet steeds te vragen :9
     
  15. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    Podcast

    Is wel een podcast van meer dan een uurtje, ook hebben ze een zwaar brits accent, maar zitten wel leuke dingen in om te weten! :thumbs:
     
  16. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Zaalvoetbal lijkt me geweldig. Kan niet wachten. Iemand een idee of er in februari al een demo komt toevallig?
     
  17. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    Nog niks bekend over een demo. Maar EA kennende zal er zeker wel een demo komen, zeker omdat heel anders is dan een 'normale' Fifa game. Marketing technisch gezien zou het dus logisch zijn dat ze de markt warm willen maken voor deze game.
     
  18. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    Paar nieuwe screens, niet heel veel bijzonder maar post ze toch maar even:

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 24 jan 2012
  19. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Zaalvoetbalveld ziet er best groot uit :)
     
  20. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij valt die screen niet onder futsal, weet het niet zeker hoor. Maar omdat er bij de mode ´hit the streets´ staat denk ik dat het meer een aparte mode is, er is ook boarding en het is in New York dus dat is altijd wat fancier. In een trailer komt er ook een echt zaalvoetbaldoeltje voorbij en die is wat groter. ;)

    Maar ziet er alsnog nice uit, ook lekker veel ruimte inderdaad. :D
     

Deel Deze Pagina