Ik heb er nog niets officieels over gehoord maar op fifasoccerblog staat het bij de reacties op de nieuwe screens. Wat wou ik graag nieuwe screens zien en info lezen maar nu ik meer te weten ben gekomen heb ik er bijna spijt van dat ik ze bekeken en gelezen heb. Man wat wordt deze fifa street vet zeg, ik kan echt niet wachten tot ik hem in handen heb.
Mag toch wel hopen dat de game offline co-op heeft gewoon? Plaça de Catalunya is preorder exclusive, denk dat ik hem maar bestel. Normale footies kunnen me niet zo meer boeien, maar dit lijkt me weer awesome.
Ik wil gameplay! Screens zien er gewoon goed uit, maar wil graag zien hoe het bewegend eruit ziet. Ga je pre-orderen? Krijg je inderdaad wel dat bazenteam en zo'n pleintje van Messi ofzo? Ga er wel vanuit dat er co-op komt, je kan ook tegen elkaar spelen, dan ook bji elkaar (hoop ik).
Dit spel staat bij mij al lang op de pre-order. Spel lijkt me gewoon keihard. En voor de mensen met EA Season ticket kunnen de game 3 dagen eerder downloaden en spelen
zit wel co-op in offline want ik zag filmpjes en daar hadden journalisten het erover dat ze tegen elkaar speelde en even later in het filmpje zeiden ze dat er niks online bekeken kon worden dus dan moeten het wel Zo even bij bol.com pre-orderen met die codes (20 euro voor 10 euro )
[yt]CJDbaMiey4c[/yt] Lijkt zo makkelijk als hij dat doet Deze tricks komen trouwens in de winkelversie van Fifa street. Hij heeft EA geholpen om ze via motion capture in de game te krijgen. Heel nice!!!
Screens zien er goed uit, gewoon goede graphics. Kan me nog herinneren dat FIFA Street er eerst altijd lelijker uitzag dan de normale FIFA.
Had je korting ofzo? Zo niet, dan haal ik hem wel uit Singapore ofzo. Dan heb je alle spelen voor zo'n €35.
Heb je dit topic gemist ofzo? Zodra ik mijn codes heb ook maar bestellen. Naast Mass Effect 3 een toffe game om erbij te hebben in Maart.
Met fifa 12 kon je het hele spel 5 dage lang spelen voor de release met de ea ticket nu zeggen sommige,mensen dat je met die ticket fifa street ook kan spelen voordat ie uit is weet iemand hier miss meer over?? Verstuurd van mijn GT-I9001 met Tapatalk
http://uk.ign.com/videos/2012/01/26/fifa-street-free-your-style nieuw filmpje (ik had hem iig nog niet gezien)
Exionche welke webshop heb jij 'm gekocht? Never mind, zie het al (pas). Is inderdaad een nieuw filmpje, erg nice! Graphics vind ik wel mooier dan Fifa 12, tenminste de kleuren. Ziet er gelikt uit.
[yt]Wf2sEuHq7zQ&feature=g-all-lik&context=G21b6939FAAAAAAAABAA[/yt] Youtube versie Panna vanaf 0:25 Acties in de game zien er echt heel goed uit. Kan niet wachten