1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Fifa Street

Discussie in 'Games' gestart door Maver21, 16 aug 2011.

  1. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    Er staat een preview op gamekings.nl, zit op me mobiel dus zelf nog niet gechecked. Ik dacht geef even de heads up. :)
     
  2. Chrisztiaan

    Chrisztiaan Shooters !

    Berichten:
    993
    Leuk Bevonden:
    1
    Die man zegt steeds Fifa Street 3 van GameKings
     
  3. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Klopt, falers :+.

    Wel tof om te horen dat het dit jaar dieper is, meer richting FIFA dan eerdere FIFA Streets. :cool:
     
  4. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    Vond het wel een beetje een kutpreview, volgens hun kan je alleen maar 4 tegen 4 en 5 tegen 5 spelen.

    Je kan van 1 tegen 1 tot 6 tegen 6. Ik vond overigens Fifa Street 2 helemaal niet zo ''over de top'' als zei zeggen, veel van die trucjes kan je ook gewoon in echt doen, alleen het theatrale als je een panna maakte was wel een beetje overdreven.

    Vind het wel lekker dat er iets anders komt dan een standaard voetbalgame als Fifa/PES. Lijkt me dat dit minder snel verveelt en er zijn ook genoeg modes.
     
  5. Budje

    Budje Arnhem 1

    Berichten:
    440
    Leuk Bevonden:
    0
    je moet de preview van gamekings ook niet zo serieus nemen aangezien JJ geen eens weet welk deel eraan komt
     
  6. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb je gelijk in. Wel gek dat ze ''professionals'' zijn, dan ga je er toch vanuit dat je wel weet wel deeltje er aan komt.
     
  7. Budje

    Budje Arnhem 1

    Berichten:
    440
    Leuk Bevonden:
    0
    je mag tenminste aannemen dat een dat die heeft gegoogled naar eerdere games in de reeks maar zelfs dat vond die blijkbaar teveel maarja neem ze gelukkigh niet zo serieus want ze hebben wel vaken revieuws waar ik van denk dat ze niet helemaal objectief zijn .
    Maar ontopic

    Kan niet wachten op de game vond fifa 12 niet zo veel aan en heb mijn hoop herop gezet en vooral tegen maten lijkt me cool
     
  8. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    Zelfde hier, Fifa sprak me niet aan en PES is het ook niet geworden wat ik er van had verwacht. Ik vind het ook wel leuk dat er een voetbalgame komt die wat minder serieus wordt.
     
  9. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2
    Echt he?! Ik dacht ook al waar heeft die gozer het over? Fifa Street 2 was juist masterlijk.. Fifa street 3 was over de top en fucking saai. Ach als je als professionele gamereviewer niet eens weet dat dit deeltje 4 is in de serie, dan ben je sowieso al niet meer echt serieus te nemen, vind ik.
     
  10. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    Interview met één van de makers, met de eerste gameplay stukken ertussen!



    Op sommige momenten lijkt het wel of de bal iets teveel aan de voet blijft kleven.
     
  11. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Bal ziet er best nep uit, maar dat komt nog wel goed denk ik. ;€
     
  12. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Vind het ook een beetje nep hoe ze steeds zo lijken te 'vallen' zo van woow wat gebeurt hier nadat je ze voorbij bent gespeeld.
     
  13. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    Inderdaad, je kan trouwens ook de camera ook achter je hebben, dus meer First Person. Lijkt me wel wat leuker. Dat slepen ziet er echt een beetje nep uit, die akka panna in het begin was wel erg nice.
     
  14. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Ja dat was ook erg opvallend in de vorige Street delen. Hoop dat het niet te makkelijk wordt om degelijke truckjes uit te voeren.
     
  15. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    Precies, hoop dat je ook nog wel een beetje kan verdedigen en dat het niet panna's aan de lopende band zijn.
     
  16. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Die slepen zijn lelijk, bv bij:
    0:41 - 0:43
    1:04
    1:12 van kaka die sleep achteruit tot 1:26 met David Silva die allemaal sleept.

    De engine is wel tof though, het ziet er veel soepeler en strakker uit. Ook die FIFA12 engine een beetje, met dat beweeglijke; ziet er tof uit vergeleken met eerdere FIFA streets.
     
  17. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.856
    Ziet er wel goed uit, eerst maar eens wat trucjes leren zodra ik de game heb. Kon destijds als ik FIFA speelde echt niet omgaan met de stick om trucjes te doen, dus vrees het ergste. :+
     
  18. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    Inderdaad, dat slepen klopt niet helemaal. Maar ja, hoeft geen gamebreaker te zijn. Maar ja, er komt ook nog een demo he, dus tijd zat om te kijken of het echt zo erg is.
     
  19. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ik vind het er al best vet uit zien, door de nieuwe engines. Veel vrijer dan dat standaard dribbelen bij eerdere FS versies.
     
  20. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Het ziet er zeker goed uit met hier en daar wat rare bewegingen. Game is nog niet af dus misschien doen ze er nog wat aan. Iemand die misschien weet wanneer de demo komt ?

    Actie op 1:55 is trouwens baas!
     
    Laatst bewerkt: 31 jan 2012

Deel Deze Pagina