1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Fifa Street

Discussie in 'Games' gestart door Maver21, 16 aug 2011.

  1. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2
    Het zal er nog wel beter uit komen te zien. Ik neem aan dat ze in deze video wel de panna's expres lieten zien, dus dat het wel wat moeilijker is om iemand door de benen te spelen. Ze moeten gewoon doen dat als je verdedigt dat je zelf kan kiezen of je instapt en daar kan je als aanvaller op anticiperen, dus als je ziet dat hij instapt dan een akka panna zetten ofzo :p.
     
  2. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Demo zal denk ik gewoon 1 á 2 weken voor de release komen.
     
  3. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Bal blijft imo ook iets kleven enzo maar verder ziet het er goed uit :)
     
  4. kerzhakov1986

    kerzhakov1986 Active Member

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    Nieuw filmpje

     
  5. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Is al gepost ;).
     
  6. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Ziet er veelbelovend uit, heb er zin in!
     
  7. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    [yt]vQpX-ijDMUs&feature=g-all-lik&context=G21b6939FAAAAAAAABAA[/yt]

    Zin in!
     
  8. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Sommige delen zien er echt gruwelijk uit, andere tof en enkele actie beetje lame. Dat slepen is al niet zo duidelijk, alleen een aantal pannas zijn gay. Die acties aan de bal, dat 'uitlokken' alla Ronaldo steeds scharen en achter je standbeen langs halen etc ziet er wel gruwelijk uit. En die schijnschoten ook, met zo'n footroll. Vet!
     
  9. planckie

    planckie Morcion

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    Lekkerrrrrr!
     
  10. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    Ziet er goed uit!

    Wel beetje jammer dat als je iemand een panna geeft of langs hem gaat die tegenstander automatisch uit zijn evenwicht is, tenminste dat zie je in bijna al die filmpjes.
     
  11. Budje

    Budje Arnhem 1

    Berichten:
    440
    Leuk Bevonden:
    0
    muhahahah de ultieme game om je maten tezieken deze komt er dus zeker
     
  12. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Futsall word zo gaaf volgens mij. En ik ga gewoon wedstrijden spelen en niet van die rare modus dat je veel punten krijgt als je met trucjes scoort.

    Jammer idd dat de spelers wel erg vaak uit balans gaan. Zoals het er nu uitziet ga ik hem zeker halen.
     
  13. Budje

    Budje Arnhem 1

    Berichten:
    440
    Leuk Bevonden:
    0
    dat die spelers uit balans zijn na een trucje zit er volgens mij al in vanaf het eerste deel komt me namelijk erg bekend voor
     
  14. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Alleen de panna's vind ik gay, dat je hem er zo makkelijk doorheen 'loopt'. Maar de rest is echt gruwelijk!
     
  15. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    Ligt eraan hoe makkelijk je een panna kan geven, ik hoop dat er wel variatie is qua panna's en trucjes. Dus dat ze ook misschien kunnen mislukken of dat een panna tegen iemands been gaat of gewoon helemaal mis. Anders wordt het denk ik wel erg makkelijk.

    Ben wel benieuwd wanneer de demo annoucement komt, kan niet meer lang duren denk ik.
     
  16. Budje

    Budje Arnhem 1

    Berichten:
    440
    Leuk Bevonden:
    0
    je hebt nog niks gezien van de verdediging he maar wat er altijd inzat is dat je de tegenstander echt helemaal doormidden kon zagen met een overtreding aangezien er geen scheids is .
    En dan zal je om er voorbij tekomen echt op het goeie moment de actie moeten maken anders lig je er en is de tegenstander even met een man meer
     
  17. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    Daar heb je wel gelijk in. Die trailers laten ook alleen maar het aanvallende gedeelte zien.

    Heb er wel zin in!
     
  18. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    In de zaal heb je hopelijk wel een scheids toch? :D
     
  19. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Dit jaar zit er in bepaalde gamemodes een scheids in om dit tegen te gaan. Maar vorige jaren kon je door goed te timen een actie verdedigen. Dan moest je op het moment dat de actie gemaakt werd op (B) drukken of iets dergelijks.

    Heb er zin in!
     
  20. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    Jaja! Alleen tijdens Futsal (zaalvoetbal) geloof ik. Vind het wel vet en ben benieuwd hoe ze dit gaan dit hebben geïmplementeerd met penalty's enzo.

    En online lijkt me dit ook echt vet!
     

Deel Deze Pagina