1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA Tournaments.be + FIFA 11 Toernooi (xbox 360)

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Jenthe, 10 okt 2010.

  1. Jenthe

    Jenthe Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey,

    Zoals iedereen wel weet is FIFA 11 weer een geweldig spel in de FIFA reeks. Vooral de online modus houdt de meeste spelers maanden zoet. Zo worden er ook af en toe toernooitjes georganiseerd op verschillende fora. Leuk natuurlijk, maar er was iets dat ik miste: een plaats waaruit alles geregeld werd, ranglijsten werden op gesteld,...enzovoorts. Met dit in het achterhoofd ben ik aan de slag gegaan en toen was FIFA Tournaments.be geboren! Ik hoop dat er hier veel getalenteerde (en misschien iets minder getalenteerde :)) FIFA spelers zijn die wel van een uitdaging houden. De site staat natuurlijk nog in zijn kinderschoenen, maar ik hoop met jullie feedback er een aangename plaats van te maken! Voorlopig is de site voorbehouden voor de Xbox 360 gebruikers, maar wie weet komt de Playstation 3 er in een latere fase ook nog bij. Feedback en vragen mag je gerust hier stellen, als je wil meedoen aan het toernooi, kan je je hier registreren. ;)
     
  2. RobinhoNL

    RobinhoNL Ik ben Fan!

    Berichten:
    542
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is geen regeristratie-tent. We hebben ons eigen forum toernooien. Wel leuke site, maar reclame mag ook in je signature
     
  3. Jenthe

    Jenthe Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn nog altijd plaatsen vrij voor onze Champions League, iedereen die meedoet maakt bovendien kans op een prijs ;)
     
  4. Jenthe

    Jenthe Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Er is nu ook een toernooi beschikbaar voor de Playstation 3 eigenaren.
     
  5. RobinhoNL

    RobinhoNL Ik ben Fan!

    Berichten:
    542
    Leuk Bevonden:
    0
    Slotje?
     
  6. Jenthe

    Jenthe Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    En waarom als ik vragen mag?
     

Deel Deze Pagina