1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

fifa world cup 2006

Discussie in 'Algemeen' gestart door berend, 1 mei 2006.

1. carlito

carlito Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat kan ook bij "my fifa world cup" of zoiets..

2. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    Start Fifa World Cup --> ga naar ''My Fifa World cup'' --> Ga naar ''Game Settings --> Et Voila. :)

3. Fox

Fox Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hehe zeer vreemd hoor, want dat staat er bij mij dus niet! Ik heb dvd ingestoken, mijn profiel gestart, naar fifa world cup options gegaan en daar game settings. Ik heb 3 tabbladen, maar in geen van die 3 kan ik de moeilijkheidsgraad kiezen noch de duur van een speelhelft. =(

EDIT: heb dit gevonden op een forum van EA

Laatst bewerkt: 15 mei 2006
  4. jackie brown JR

jackie brown JR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mmm... ik heb de achievement voor het halen van de world cup maar nog niet voor de kwalificatie :confused: iemand enig idee hoe dat kan, de achievement beat the host nation kreeg ik toen ik een challenge haalde kreeg ik die achievement terwijl ik duitsland ver daarvoor had verslagen.

5. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    @Fox, ik heb de (gewone) Xbox versie en ik kan dat wel allemaal aanpassen, en jij hebt waarschijnlijk de 360 versie en kan dat dus niet ;)

6. Fox

Fox Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    idd ik heb 360... vind ik wel een minpuntje aan de game, spijtig... naja veel online spelen dan maar :9

7. Fox

Fox Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hehe moesten er mensen zich nog te pletter zoeken, bij het starten van een nieuwe World cup kan je kiezen welke regio voorrondes je speelt enzo, wel daar kan je ook de moeilijkheidsgraad en duur van het spel instellen als je aan de rechter triggers trekt kom je erbij! Goed verstopt :D

8. Boxxanna

Boxxanna Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    OMG ik moet nog een stomme challenge. Namelijk die van zweden tegen brazilie. En na 2 dagen proberen vind ik het gewoon niet meer leuk. JE begint in de 80ste minuut en je staat 4-2 achter, EN je bent zweden. Ik weet bij god niet wie zoiets evrzint maar ik irriteer me er mateloos aan want het lukt maar niet. 2 doelpunten in ongv,. 2 minuutjes tegen brazilie met zweden. EN het is ook nog de laatste die ik moet, voor mn 500 gamerscore. Echt keiirritant. iemand tips?

9. MarijnB

MarijnB Special User

Leuk Bevonden:
    0
    Snel de bal veroveren, en dan meteen een goal maken als dat niet lukt meteen opnieuw opstarten die match.........anders heb je gewoon te weinig tijd. En natuurlijk de belangrijkste tip: oefenen (baart kunst:9 )

10. Speaker

Speaker Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik begin me een beetje te irrieteren aan dat rooie sterretje met het land er naast wat altijd maar in beeld staat... is er een manier op dit uit tezetten/weg te halen?? het is het zelfde sterretjuh dat je ziet als je de lande moet kiezen op de wereld... een bug misschien of gewoon een 1 malig foutje

11. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hm volgens mij zit er wel een bug in het spel, namelijk dat Duitsland altijd veel beter is, ook al zijn die stats van hun niet echt goed. Ik kan bijv. Duitsland moeilijker verslaan dan Brazilie :confused:

12. Madhouse

Madhouse Dus je doet wat...?

Leuk Bevonden:
    0
    Met dit probleem zit ik ook.... in 10min (tijd in het spel) 2 goals scoren en nog wel tegen Brazilie....echt onhaalbaar....zit er al 1,5 week mee...maarja gewoon proberen, proberen en nog eens proberen...goals vallen vanzelf wel...:confused:

Kijken wie het gaat winnen dan..ik of de controller door het raam :mad:

13. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    Tja..Ik ben daar nu ook :{ 1 goal is makkelijk haalbaar maar die 2e dat lukt gewoon niet. Brazilie gaat dan weer beter spelen en jij moet maar proberen een goede aanval op te bouwen, ik krijg dan alleen via corners nog echt kansen maar dat koppen heb ik nog steeds niet echt onder de knie :+

Deel Deze Pagina