1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA World Cup 2010 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 3 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Jij verandert ook continue van stemming hé alpine8)
    Het ligt denk ik echt aan je eigen verbinding.. probeer daar nog eens aan te sleutelen!
     
  2. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    net brazilie in gemaakt met 10-0 :p
     
  3. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik heb een beetje een dubbel gevoel bij het niet officieel meetellen van de online world cup.
    Ranked matches zijn niet echt leuk om te spelen als je het vergelijkt met de ''spanning'' bij een online world cup. De leaderboards zijn dus niet echt aantrekkelijk (merk je hier ook ontzettend). Maar verder wel een top game, ik heb de kwalificatie in Europa,Oceanie,Azie en Afrika afgerond en ben nu bezig in Zuid-Amerika. En het blijft offline leuk om te doen.
     
  4. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    Waar is deze game het goedkoopst te halen? Wil hem toch wel denk ik, ik kom weer een beetje in een Fifa vibe.
     
  5. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Wat bedoel je hiermee? Waar kan ik deze tactiek downloaden? Wil hem zeker wel hebben! ;)
     
  6. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    Moet je naar mijn spelershub gaan en dan naar shared tactics. Daar kan je mijn tactiek downloaden.
     
  7. Reuj

    Reuj Awake

    Berichten:
    1.664
    Leuk Bevonden:
    0
    Jeuj net Online WC gewonnen door Spanje te verslaan met 3-1 in de finale. Hattrick van Robben deed 'm de das om!

    Nederland - Zweden 2-3
    Nederland - Paraguay 5-0
    Japan - Nederland 0-3

    Engeland - Nederland 0-4

    Korea Republic - Nederland 2-7

    Nederland - Honduras 3-3 (3-0 penalties)

    Nederland - Spanje 3-1
     
    Laatst bewerkt: 9 mei 2010
  8. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Geen looplijnen bij me backs maar volgens mij gemiddeld aanval en gemiddeld verdedigen. De VM's staan allebei op hoog verdedigen en 1 op laag aanval en de ander gemiddeld. Speel dus best verdedigend maar als een Rooney teveel ruimte krijgt draait ie zo weg! Kan ook zelfs zo zijn dat me backs ook op Hoog verdedigen staan.
     
  9. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    Mijn eerste Online WC is binnen met Spanje. :D
    Dacht dat het me nooit zou lukke

    Groepsfase
    Spanje 4-0 Zweden
    Spanje 4-4 Engeland
    Spanje 1-0 België

    Laatste 16
    Spanje 6-1 Nigeria

    Kwartfinale
    Spanje 6-3 Nederland

    Halve Finale
    Spanje 3-0 Rusland

    Finale
    Spanje 8-1 Frankrijk
     
  10. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ga online ook maar met 5-sterrenteams spelen. Anders kom ik volgens mij nooit door het Engelse/Spaanse geweld heen met m'n 3/4 sterren.
     
  11. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    Dat probleem had ik ook :9
    Dus ik heb mezelf voorgenomen om 1 keer met een 5 sterren team de Wereld beker te winnen. En daarna weer met mindere landen proberen :p

    Sta btw rond de 850 van de wereld.
     
  12. Lincoln10

    Lincoln10 Active Member

    Berichten:
    693
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik stop ermee dit spel online te spelen, die gasten doen alles om dat spel te verneuken. Lekker offline spelen.
     
  13. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iedereen die loopt te klagen eens ophouden om dat 10 keer te posten !! :mad: Er zijn er een paar die alleen maar lopen te zeiken. Over smaak valt niet te twisten, en over het algemeen wordt deze game goed gewaardeerd.Er wordt ook genoeg positiefs gepost natuurlijk, maar we weten nu onderhand wel eens dat Alpine een slechte verbinding heeft !! Daar heeft iedereen wel eens last van, vaak heeft je tegenstander het ook. Het spel klopt gewoon,online goeie modes en offline een superuitgebreidde mode. Ik blijf dit nog heel lang spelen, een aanrader dus :)
     
  14. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Maar mijn tegenstander heeft er bijna nooit last van ...
    Gaat nu wel beter eigenlijk en waarschijnlijk lag het gewoon omdat het in het begin nooit echt lekker gaat met een FIFA.
    Bij de release van FIFA 10 had ik ook lagg en steeds na een system update had ik ook lagg voor een weekje bij FIFA 10.

    Iedergeval sta nu weer in de finale met Montenegro :)

    Montenegro - Comoren 5-1
    Montenegro - Argentinie 3-0
    Montenegro - Ierland 4-3

    Montengro - Australie 5-1
    Montengro - Algerije 7-0 (Quitte in de 60e minuut)
    Montengro - Togo 3-2

    Tegen Togo heeft mijn beste verdediger rood gekregen dus word nog een moeilijke wedstrijd :mad:
     
  15. Scorp2111

    Scorp2111 Active Member

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    213
    Ga hem denk ik ook maar even halen vandaag. Vind de demo toch wel erg fijn spelen, leuker dan FIFA 10, ook door de hele sfeer die erin zit.
     
  16. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    Costa Rica speelt echt lekker!!

    Heb effe een vraagje: Kan je met Aanvoerder van je land ook met het hele team spelen, zoals in fifa 10?
     
  17. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.303
    Leuk Bevonden:
    363
    2010 FIFA World Cup South Africa staat voor de 2de week bovenaan in de UK software chart.

    Het mooie is, dat er hier ook een wijsneus wist te verkondigen, dat Fifa World Cup maar door weinig mensen gekocht zou gaan worden :x

    Blijft een heerlijk spel en eindelijk de 1/2 finale van online World Cup weten te bereiken, met de opstelling en de tactiek van een goede bekende hier ;) Zeker geen toeval, want ik verloor steeds na de groepsfase. Nu de opstelling een beetje staat heb ik meer controle over de wedstrijd en lijkt het spelbeeld minder op toevalligheden te berusten. Kennelijk is de juiste opstelling/tactiek nog belangrijker geworden. Met Nederland inmiddels Spanje, Engeland en Brazilië online weten te verslaan :)
     
  18. Nick.Hoeven

    Nick.Hoeven Active Member

    Berichten:
    668
    Leuk Bevonden:
    0
    Worden de opstellingen die je in het hoofdmenu instelt bij 'teammanagement' ook automatisch gebruikt als je online speelt ? Zowel de formatie als de custom tactiek.
     
  19. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Liggen de EA servers er bij jullie ook uit? Bij mij in ieder geval wel, ik kan wel gewoon op XBL enzo maar niet op de EA servers komen. Gewoon opnieuw opstarten, of wachten..?

    Waar kan je dit in FWC vinden?
     
  20. dylannk

    dylannk Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Het mooiste aan World Cup 2010 is dat Captain Your Country. Haal elke keer wel een dikke 8 of 9.4 :D. Maar weet ook iemand hoe je je personage kunt opslaan op World Cup 2010 ipv Fifa 10? Want als je een nieuwe CYC start, komt er te staan of je een nieuwe voetballer wilt aanmaken, een fifa 10 voetballer wilt importeren of als een bekende voetballer wilt spelen. Nogal jammer, maar het spel is super :) Ook de nieuwe functie van Coca Cola Zero volgens mij.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina