1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA World Cup 2010 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 3 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Munnie

    Munnie Guest

    Telt online world cup ook mee voor je divisie?
     
  2. Momus

    Momus Lionel Andrés Messi

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee..
     
  3. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Nee, hoefde bij fifa 10 ook al niet.
     
  4. Reuj

    Reuj Awake

    Berichten:
    1.664
    Leuk Bevonden:
    0
    Divisie 8 nu en het wordt steeds minder leuk online. Alleen maar Spanje en Engeland tegen en na een voorsprong rondtikken achterin :emo: Had laatst wel One Touch Pr0 verslagen in de cup :)
     
  5. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Niemand die Captain your Country speelt? Wat een heerlijke modus is dat zeg. Samen met mijn broer zijn we nu beide 82 (begint met 66) en ik speel CAM (altijd tussen 8.5 en 9.6 als match rating) en hij als LM. CAM is zo heerlijk in de modus, echt niet normaal :)

    Spelen wel op legendary dus tegen teams als Spanje ben je echt blij als je met 1-0 wint haha.
     
  6. Reuj

    Reuj Awake

    Berichten:
    1.664
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb het WK al gewonnen in CYC, niet de moeite waard om het nog een keer te doen.
     
  7. ajax93

    ajax93 Active Member

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    0
  8. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
  9. Gradekocks

    Gradekocks Gta + Fifa = Me

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb serieus echt een FANTASTISCH doelpunt gemaakt met van persie!

    Het was uit een vrije trap. Met LB geschoten. Maar ongeveer 3 meter van de cirkel. Dus echt 110/2=55 meter + cirkel is zo'n 45 meter! Echt BOEM! In de kruising. Heb er een filmpje van maar die komt later ;)
     
  10. Munnie

    Munnie Guest

    M'n eerste world cup is binnen. :cool:
    Met Brazilië 2-1 gewonnen van Duitsland.
    Ben nu bezig met Costa Rica, Ruiz = _O_
     
  11. MonkeyXXL

    MonkeyXXL Active Member

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net echt een hele raar WK gehad. Ik weet niet waarom maar ik koos Botswana (1 ster team).

    Zo ging de poule fase:
    BOTSWANA 0 - 1 CÔTE D'IVOIRE
    BOTSWANA 1 - 1 URUGUAY
    BOTSWANA 4 - 2 ENGLAND

    Tegen Engeland stond ik 2-0 achter en won uiteindelijk met 4-2. Ik had het eigenlijk al opgegeven maar op een of andere manier ging het toch nog goed8)

    Daarna kom ik tegen Malta kom ik 1-0 achter. 2de helft kom ik 5-1 te staan en toen quite mijn tegenstander.

    Kwartfinale tegen Griekenland, in de 6e minuut krijg ik al een penalty en hij rood. Uiteindelijk quite hij bij een 6-1 stand en 2 rode kaarten:'-(.

    In de halve finale moest ik tegen Equador. Ik werd er in het begin helemaal uitgelopen en hij kwam 2-0 voor. Toen kwam ik met 3-2 terug, dus hij gooit er weer een aanvaller bij. Scoort hij met die speler 2 keer, staat het 4-3 voor hem. En dan opeens staat er "You lost connection with your opponent". WTF ik heb de hele tijd niks geen lag gehad ofzo en opeens lag ik er uit.:confused:

    Nu ben ik wel weer klaar met dit spel:'-(
     
  12. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Hoeft niets met het spel te maken te hebben. Je verloor gewoon even de connectie (zat er iemand aan de router, ofzoiets, of iets anders?), hoeft ook geen lag voor te zijn. Kan in een keer uitvallen, heb ik ook meerdere keren gehad.
     
  13. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had net online een best mooie goal:
     
  14. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Die zit er lekker in!
     
  15. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Divisie 5:)
     
  16. Munnie

    Munnie Guest

    Ben zelf divisie 9 :9, maar heb nog maar 9 wedstrijden gespeelt waarvan 7 gewonnen en 2 verloren.
    Met online world cup heb ik er al wel meer gespeeld, ongeveer 35 gewonnen en 21 verloren. En 1x de cup gewonnen.
     
  17. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik verlies echt amper wedstrijden. Ben iedere keer al na 6 of 7 wedstrijden gepromoveerd.:)
     
  18. Munnie

    Munnie Guest

    Hoe zit dat eigelijk met die divisie, na hoeveel punten promoveer je?
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 16 mei 2010
  19. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Ja vind het ook een stuk fijner spelen. Vooral als ik fifa 10 erin duw, merk je echt dat het eigenlijk best kut speelt...
     
  20. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Soms echt te vaag, heb je van die wedstrijden dat je echt bij elke normale tackle een overtreding tegen krijgt, terwijl je tegenstander alles mag doen zonder dat de scheids fluit. Enfin, heb de smaak eindelijk weer een beetje te pakken, al 3x achter elkaar de groepsfase overleefd. Met Nederland, Portugal en Denemarken.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina