1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA World Cup 2010 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 3 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Dit heb ik nou precies bijna elke wedstrijd.
    Heb liever lagg die je wel ziet omdat ik dan voor me gevoel meer kans heb om de wedstrijd nog te winnen en waarschijnlijk heeft de tegenstander er ook last van hebt.
     
  2. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Zo net m'n eerste drie potjes gespeeld, eerste potje met 5-1 gewonnen tegen Engeland (quitte in '80). Tweede met 2-0. Derde met 5-2 (quitte in '88)..

    Lekker begin, nog drie winnen en ben zoiezo gepromoveerd naar Division 9.
    Wat een noobs hier in D10 x3
     
  3. UnExpected

    UnExpected Guest

    Ja, divisie 10 gaat nergens over. Kon geen wedstrijd afmaken omdat ze er allemaal vandoor gingen :emo:
     
  4. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    Ik ben een uitdaging}:]
    Maar weet niet wanneer ik kan.
     
  5. UnExpected

    UnExpected Guest

    Net nog even voetbal les gekregen in de cup rondes van divisie 3, hij had een custom formatie waar gewoon niet doorheen te komen was :confused:

    Nu divisie 2 en heb de 1e wedstrijd in ieder geval gewonnen.
     
  6. Munnie

    Munnie Guest

    Gelukkig, ben in divisie 4 gebleven. Met 3-2-5.
    Daarna net niet de cup gewonnen...
    Met online world cup sta ik nu in de finale met NL.
    Maar dat is echt een stuk makkelijker dan in div 4 spelen.
     
  7. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Even een vraagje. Bij Fifa WC heb ik vaak dat iedereen wel online speelt maar dat ik geen verbinding met de ea servers kan maken. Met fifa 10 heb ik altijd online gespeeld. Nu zegt ie 50% van de tijd dat ik online ben dat de servers niet beschikbaar zijn?

    Heb volgens mij wel wat verkeerde instellingen in me router want kan bij beide spellen met veel spelers ook geen verbinding maken. Iemand die weet waardoor dit kan komen? Als je online ben moet ie toch gewoon verbinding met de ea server kunnen maken. Word er een beetje gek van!
     
  8. UnExpected

    UnExpected Guest

    Moet je eens even kijken bij netwerk testen en kijken of daar uitkomt of je NAT strict of moderate is.

    Overigens nu in divisie 2 met 5-0-0 dus ik zit al zo goed als in divisie 1 :)_O_
     
  9. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Iemand hier een potje spelen ?
    Volgens mij zijn me potjes gelukkig weer lagvrij aangezien ik net 2 wedstrijden heb gespeeld waar ik geen lagg had.

    Ben wel erg uit vorm :mad:
    Scoor opeens heel erg moeilijk waarvan ik bij FIFA 10 juist makkelijk het net vond en krijg nu ook steeds domme tegen goals tegen.

    Krijg steeds rond de 17-23 kansen bij Divisie 10 en rond de 4 tegen en als nog win ik maar met 1 doelpunt verschil waar ik bij FIFA 10 met 5-8 goals verschil zou winnen
     
  10. UnExpected

    UnExpected Guest

    Ja, wij spelen nog wel een pot.

    Inmiddels gepromoveerd naar divisie 1 met 6-0-0 :)
     
  11. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Voeg je wel ff toe kan gewoon weer met me normalem account spelen na 2 jaar.

    Pff moet echt oefenen op me afmaken :confused:
    Vroeger nooit problemen mee gehad maar nu mis steeds maar me kansen.
    Dus verloor ik onnodig een wedstrijd met 2-1 waar hij 2x op doel had geschoten met Rooney en de bal met 200 km/uur in het midden van doel zeilt ...
     
  12. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2
    Heb je mij al toegevoegd ik ben al lange tijd opzoek naar iemand met niveau :cool:
     
  13. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Net tegen zn zielige chap gespeeld die Spanje koos.
    Ben de hele wedstrijd de bovenliggende partij scoort die gast 3x stomme kut goaltjes uit 3 kansen ...
    Sta ik met 0-3 achter in de rust verander ik ff Controller Instellingen.
    Passen naar Semi,Steekpass naar Handmatig,Voorzetten naar Semi en Lobpass naar Handmatig.

    Gaat eindelijk alles een stuk beter en sta ik binnen 15 minuten van de 2e helft voor met 4-3 gaat hij weg ...

    Eerst blij doen 0-3 voor alle cutscenes kijken en sloom drukken tijdens de pauze

    4-0-1 nu in Divisie 10 moet makkelijke naar Divisie 3/4 gaan zonder moeilijkheden te krijgen.
     
  14. UnExpected

    UnExpected Guest

    Net tegen Santillo gespeeld

    5-0 gewonnen
    3-2 gewonnen
    3-4 verloren ):
     
  15. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Zo 15-0 gewonnen ...
    Ben die 10e Divisie nu wel zat hoef gelukkig nog maar 1x te winnen nadat ik naar de 9e Divisie mag.
    Denk dat ik over een week wel in Divisie 6/5 zit.
     
  16. UnExpected

    UnExpected Guest

    Al die divisies zijn makkelijk. Heb 3-4 moeilijke wedstrijden gehad en met twee vingers in me neus eigenlijk naar divisie 1
     
  17. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2
    Santino lul xD Maare ik kan alleen concluderen dat deze gozer de beste fifa speler van XBW zoiezo is xD

    1ste wedstrijd ik onderschatte hem vreselijk en ja verdiend verloren
    2de wedstrijd besloot ik agressiever te spelen wat ook werkte ik veel meer kansen maar zijn snelle counters en een portie geluk verloor ik alsnog\
    3de wedstrijd ik stond 3-1 achter besloot net als hem met 5 verdedigers te spelen en toen won ik alsnog met 4-3 was wel lol :D
     
  18. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Ja dat wel was met me vorige account in Divisie 5 beland waar ik alsnog met 8-1 won en dat soort uitslagen.
    Zelfs mensen in Divisie 1 laat ik zelfs kansloos achter.
    Leaderboards zeggen helemaal niks want Soldeagle die 4e staat op de Algemene Klassement liet ik kansloos achter met 4-1/5-1.

    Nu maar hopen dat de matches lagg vrije blijven en dat ik haast geen spelers tegen kom die met 7/8 verdedigers lopen te spelen.
     
  19. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    Haha, het enige potje dat ik ook echt kansen had om te winnen van hem was toen ik ook met 5 verdedigers ging spelen:+.
     
  20. UnExpected

    UnExpected Guest

    Ik ken SoldEagle wel, erg goede speler. Stond op Fifa 08/09/10 en wc2010 allemaal bovenaan aan de leaderbords. Dus hij ken er wel wat van

    En bedankt Santino voor het compliment. Ook al verloor ik die laatste wedstrijd alsnog het is natuurlijk een compliment als je daarvoor mijn tactiek over moest nemen. Je bent overigens ook de enige tot nu toe die van me won nadat ik 2 doelpunten voor stond :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina