1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA World Cup 2010 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 3 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CRonaldo7

CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

Leuk Bevonden:
    2
    Robben is bijna net zo goed als Messi nets iets slechter dus als Messi 90 is is Robben 89 klaar.

2. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Wat voor een update is er dan gekomen? Zijn er ook andere teams veel beter geworden? Of slechter? :D

Vind toch wel dat Diaby veel beter gemaakt moest worden, is dat ook zo?

84 voor een back is erg veel hoor. Van der Wiel is goed, maar niet zo goed. Ik zie hem niet als de beste van de wereld, of een van de beste. Hij is erg goed hoor, zeker. Maar rond de 78-80 zou beter zijn.

In deze vorm wel ja, maar ik denk dat Messi toch wel een paar niveautjes hoger ligt dan Robben hoor. Dribbelend is hij toch wel een stuk beter als Robben als je zijn goals ziet, Robben daarentegen dribbelt goed maar wel simpel. Hij komt naar binnen en schiet, of rent er op snelheid langs.

Laatst bewerkt: 12 jun 2010
  3. CRonaldo7

Leuk Bevonden:
    2
    Messi ligt echt geen paar niveautjes hoger ik denk 1 niveautje. Messi en Robben spelen precies hetzelfde maar Messi is wel beter. Ok Robben dan 88 Messi 91 :D

4. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    De update:

5. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Niet echt een boeiende update.

6. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Maar Messi is bekender.
    Als je aan kinderen van onder 15 gaat vragen wie de beste voetballer is dan zeggen ze Messi of Ronaldo.

Daarom heeft EA ze te goed hebben gemaakt omdat ze iets speciaals moeten hebben.

7. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Robben moet inderdaad gewoon 88/89 zijn, dat zou beter zijn :)

8. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    86 vind ik trouwens nog wel laag voor Van Persie, iemand met zo veel kwaliteiten. Zou van mij ook wel 87 mogen zijn.

9. Munnie

Munnie Guest

Braafheid 54?
    Dan mag bronckhorst wel 20 zijn. 8)
    En robben was eerst 82 op links/rechts mid dus in ieder geval een verbetering naar 85. :)

En gaat nu weer lekker in divisie 3. :)
    Van 0-0-3 naar 4-0-4 gegaan! :D

Laatst bewerkt door een moderator: 12 jun 2010
  10. Munnie

Munnie Guest

Op fifa world cup is Braafheid ook wel fijn...
    Mijn opstelling:

- Stekelenburg

- VD Wiel - Heitinga - Mathijssen - Braafheid

- De Jong - Van Bommel

- Robben - van Persie - Sneijder

- Kuyt

11. Deepeej

Deepeej Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heeft iemand de nieuwe shirts uit de store gedownload? Iemand enig idee welke shirt zijn aangepasT?

12. CRonaldo7

Leuk Bevonden:
    2
    Van Bronckhorst is 1000x beter dan Braafheid... In Fifa WC speel ik wel altijd met Braafheid maar meer vanwege zijn snelheid..

13. Munnie

Munnie Guest

Haha, yeah right. :lol::lol::lol:
    Bij bayern heeft ie nauwelijks gespeeld, klopt.
    Maar bij twente was hij 100000000x beter dan van Bronckworst.

14. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Braafheid was bij twente een mooi talent maar je kan niet zeggen dat hij het daarna ook waar heeft gemaakt. En van bronckhorst is kampioen van engeland en spanje geweest en heeft een CL op zn naam.

Misschien wordt het ooit nog wat met Braafheid maar voorlopig vind ik het heel begrijpelijk dat van Marwijk voor de ervaring en kwaliteit van van Bronckhorst kiest en niet een speler opstelt die een keer een aardige seizoenshelft bij Twente heeft gespeeld.

T is nu ook weer niet alsof Braafheid een talent van het kaliber van Van der Wiel was..

15. CRonaldo7

Leuk Bevonden:
    2
    Net gespeeld tegen Siemenn gewonnen met 5-0 :D het was 5-1 maar hij scoort terwijl ik mijn headset erin deed me verdediger stond gewoon stil en hij pakt hem af en scoort beetje zielig maar goed beetje jody bernal...

16. NLegendkiller

NLegendkiller Active Member

Leuk Bevonden:
    583
    Als jij middenin een spel je headset op gaat doen is dat toch niet zielig scoren, maar eerder stom van jezelf? :b:

17. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Inderdaad, trap dan de bal uit en druk op pauze oid.

18. UnExpected

UnExpected Guest

Ik zou zo niet eens willen scoren. Als iemand met zijn keeper naar een verdediger schiet (vanaf aftrap) dan scoor ik ook niet

19. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Inderdaad.

20. CRonaldo7

Leuk Bevonden:
    2
    :b::b::b::b::b: Als hij tegen mij zit te praten ingame en hij staat stil ik pakte de bal van hem af ik denk ik ga me headset opdoen omdat hij aan het praten was en als ik dan naar me beeldscherm kijk en hij schiet hem er snel in ja das zielig :b::b::b::b::b::b::b::b::b::b:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina