FIFA World Cup 2010 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 3 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. UnExpected

UnExpected Guest

Van Persie is een geweldige speler maar heeft dit seizoen niet zo heel veel laten zien. Tuurlijk een aantal leuke oefen-interlands gespeeld maar ik begrijp de rating wel. Ik zou Robben wel hoger willen zien

2. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Maar over het algemeen, vind ik het zeker wel iemand die in het rijtje van de 'echte toppers van fifa' thuis hoort hoor. Als je zijn goals, acties en alles terugkijkt. Dan hoort hij ook gewoon 88 te zijn ofzo.

Robben in deze vorm mag inderdaad ook wel 88 zijn, Sneijder ook. Beiden zijn geniaal op het moment.

3. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Maar dat gebeurt toch niet. Anders moeten ze andere spelers in andere landen ook veel beter gaan maken, anders klopt de verhouding weer niet.

4. CRonaldo7

CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

Leuk Bevonden:
    2
    Hoezo klopt de verhouding dan niet xD als spelers goed spelen verdienen ze toch een hogere rating of niet dan?

5. StrikwerdaAjax

StrikwerdaAjax Active Member

Leuk Bevonden:
    23
    Met Oman in de Halve Finale uitgeknikkerd door Argetinië die een beetje te goed was voor mij:p verloor 3-0.

In de Groepsronde eindigde ik 2e achter Servië
    Won 2-0 van Spanje en 3-0 van Engeland
    Speelde 2-2 tegen Servië

bij de laatste 18 won ik 3-0 van Brazilië en won in de Kwartfinale weer 3-0 van Engeland.

Nu ben ik Zimbabwe, Die Benjani is super!!!

eerste wed 3-0 gewonne van Algerije en 6-5 gewonne van Nederland, maar Nederland had wel 3 Jody Bernal doelpunten en 1 doelpunt uit een corner.
    Hope dat ik de cup win:D

6. UnExpected

UnExpected Guest

Ja, maar bijvoorbeeld een Messi of Ronaldo acht ik nog wel hoger dan zouden die weer onmenselijke ratings moeten krijgen

Ik vind dat van Bommel wel naar 83-84 kan, aanvoerder Bayern München en 1 van de belangrijkste spelers daar

Laatst bewerkt door een moderator: 13 jun 2010
  7. CRonaldo7

Leuk Bevonden:
    2
    Messi en Ronaldo zijn ook onmenselijk :+ Ik vind best dat Messi wel een rating mag krijgen van 94 en Ronaldo 93.. Zijn gewoon de beste spelers van de wereld..

8. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Inderdaad, vind ik ook. Ronaldo lager als Messi weet ik niet, hij is ook nog eens sterk enzo dus rating zou ongeveer wel gelijk worden aangezien zijn schot ook wel wat beter is opzich. Qua FIFA stats zouden ze dan allebei gelijk zijn denk ik.

Van mij zou dat idd ook mogen, ze zijn allebei meesterlijk. _O_

9. CRonaldo7

Leuk Bevonden:
    2
    Weet je wat ik wel echt nep vind van de update Ronaldo en Messi? Messi is echt te langzaam gemaakt zijn acceleratie is 96 nog maar zijn top snelheid 90.. Ik bedoel wtf he Messi is gewoon 96 sprint speed hij rent iedereen er zo makkelijk uit.. Ook zijn Finishing is veelste laag kijk simpel Messi afrond ik zou Finishing 94 doen bij Messi.. En Ronaldo dan 90 Acceleratie ?! Yea right Ronaldo traint dagelijks op snelheid ik zou bij Ronaldo 94/95 acceleratie doen en sprint speed 96/97.. Misschien klinkt het wat hoog maar deze spelers zijn zo goed die verdienen het hoe vaak beslissen ze in het echt wel niet een wedstrijd?

Laatst bewerkt: 13 jun 2010
  10. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Je vergeet een belangerijk ding Dribbelen.
    Messi dribbelt vaak langs zijn tegenstander dan dat hij er voorbij sprint.
    Topsnelheid vind ik goed zo voor Messi aangezien hij vaak explosief start en daarna snel langzamer word.

Agbonlahor hebben ze wel weer te langzaam gemaakt.
    Die gast is niet veel langzamer dan Lennon.
    Van mij had snelheid gewoon rond de 93/95 mogen hangen maar de Afmaken is wel weer goed gedaan.

Laatst bewerkt: 13 jun 2010
  11. robbin92

robbin92 Atletico y Feyenoord

Leuk Bevonden:
    10
    En dan krijg je op een gegeven moment een Ronaldo en Messi die je niet kan afstoppen en waarmee iedereen vanuit alle hoeken en standen in de kruising kan schieten. Leuk:x

12. CRonaldo7

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb het over hun sprintspeed niet over afmaken.. Ze zijn wel af te stoppen hoor.. Als je gewoon een goeie speler bent dan zijn ze heus wel af te stoppen.. Dan scoren hun maar wat makkelijker das in het echt toch ook zo 8)

13. CRonaldo7

Leuk Bevonden:
    2
    Messi langzamer? Ik zie juist dat ie heel snel versnelt en dan gewoon die snelheid aanhoud dus dan blijft toch alles hetzelfde. Over Agbonlahor ben ik met je eens. Lennon is net iets sneller dus ik zou Agbonlahor 95/95 doen.

14. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Dan krijg je van die kindertjes die van 40 meter gaan schieten en dan 5 keer raak schieten uit 10 keer.

Krijg je weer die FIFA 09 tijd ....

15. robbin92

robbin92 Atletico y Feyenoord

Leuk Bevonden:
    10
    Door de sprintspeed te verhogen bij zulke spelers zal het spel voor mij persoonlijk gewoon minder leuk worden, omdat dan iedereen met deze spelers wilt spelen en je dus alleen maar tegen dezelfde teams speelt..

Ik weet ook van mezelf dat ik een goed genoege FIFA-speler ben, maar in dit spel speel ik 9 van de 10x met Nederland en als je dan Ronaldo moet verdedigen heb je met zij snelheid nu al een probleem laat staan als hij nog sneller wordt...

En ook wat Alpine zegt, het is gewoon niet leuk:)

16. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Opzich ben ik het met je eens. Ronaldo is ook sneller dan hij in het spel wordt gegeven, Messi ook. Maar als je die serieus bij elke stat waar hij zwaar goed in is 95 gaat geven, krijg je weer van die overpowerde spelers. Dat is ook saai.

17. CRonaldo7

Leuk Bevonden:
    2
    ... Ze worden alleen sneller moeilijk he lezen 8)

18. CRonaldo7

Leuk Bevonden:
    2
    Het is maar 1 speler in een team van 11.. Mij boeit het gewoon echt geen reet dat je dan vaak tegen dezelfde landen speelt dat gebeurt nu ookal.. Als mensen gaan ego'en dan met die spelers dan hoef je maar 1 mannetje aftestoppen zo moeilijk is dat niet.

19. mk katti

mk katti Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel gewoon lekker tegen max 4 sterren, geen overdreven toppers dus gewoon 11 tegen 11 vrij goeie spelers, leuker vind ik

20. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Wacht maar totdat hij door je spelers heen gaat rennen ...
    Zie je ineens 5 spelers van je op de grond liggen en heb je een Ronaldo die vrolijk door rent.
    Genoeg van die soort bullshit meegemaakt ....

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina