1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA World Cup 2010 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 3 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kamden

Kamden Guest

Is wel onzin, scripted zijn momenten in een spel die niet te veranderen zijn. Dus dat er ergens in een level een boom omvalt of dergelijk. Daarbij heb ik niet met Ronaldo gespeeld maar met Mali.

En dat ik scoor op dezelfde manier betekent niet dat dat komt door het spel maar dat doe ik zelf. Ik schiet gewoon niet als ik niet in de positie kom waar ik mezelf kansrijk acht. Dat is gewoon slim. Danny scoorde ook 3x uit een voorzet uit 4 doelpunten dus kan net zo goed zeggen dat dat altijd hetzelfde gaat.

2. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Dus jij hebt met fifa het gevoel dat je alle controle over de spelers hebt, en dat je zelf bepaalt waar je pass komt? Ik zie gewoon zoveel spelmomenten die ik veel te vaak tegen kom, en je vaak al kunt voorspellen hoe iets afloopt.

3. Kamden

Kamden Guest

Moet je de computer hulp uitschakelen

4. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Dat veranderd nog altijd niets aan de spelmomenten die vaak te voorspellen zijn.

5. jaimss

jaimss Member

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad spelers als Ronaldo en Rooney lopen dwars door je heen,ieder duel is voor hun, maar zo vind ik dat heel het Engelse team makkelijker duels wint(beetje fake dus.)

6. DeadlyEnding

DeadlyEnding Rockster

Leuk Bevonden:
    0
    Aan de ene kant vrij logisch dat ze makkelijker duels winnen, komt omdat ze gewoon beter zijn :p

7. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Nee oke, verschil moet er zijn en dat is ook het probleem niet. Probleem is echter wel dat ze zelfs een duel winnen als je de bal gewoon weg kunt koppen, en een Ronaldo opeens binnen een halve seconde zich omdraait en nog een meter naar links springt, en dan ook nog het duel wint. Dat slaat gewoon nergens op.

8. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    3x uit een voorzet is wel knap hoor want meestal lukt het me niet ;).

Ik vind het gewoon goed hoe jij speelt dat zeg ik nergens. Maar de leukheid gaat er vanaf omdat iedereen zo gaat spelen omdat het het effectiefst is. Want het gaat er eigenlijk om dat je een speler in de 16M kan aanspelen en dan kan je wegdraaien of gaat ie vaak in de kluts mee (dat gebeurd vaak tegen mij). En daar baal ik van want ik weet 3 passes van te voren al vaak wat diegene wil doen maar dan kan ik er niks aan doen. Scoor ook vaak zat lucky doelpunten maar veel lol heb ik er niks van als ik 3-1 win met 2 klutsdoelpunten uit de 16. Dus er is werk aan de winkel voor EA want ik ga dit jaar PES ook weer een serieuze kans geven want die hebben veel veranderd dit jaar als je de verhalen mag geloven!

9. DeadlyEnding

DeadlyEnding Rockster

Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, das waar. Klopt niet echt nee, maar een game is gewoon niet zoals in het "echt", en bij een voetbal game heb je daar dan last van... Maar we kunnen er over klagen en hopen dat het grotendeels verholpen word. Of je kunt nu gewoon er door heen kijken en er van genieten!

10. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Oh ik geniet er ook wel van hoor.:p
    Duidelijk is wel dat er veel veranderd moet worden, want dit jaar ga ik net zoals Danny, PES weer de kans geven.

11. Kamden

Kamden Guest

Dus ik maakte in jouw opinie 17 klutsdoelpunten in 3 wedstrijden?

12. Munnie

Munnie Guest

Sta nu met Congo (2 sterren team) in de kwartfinale. :)

13. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Nice, Nice! Kreeg het voor elkaar met Botswana 2 dagen terug!

Frusterend als mensen alle tussen shots en herhalingen gaan bekijken... Flikte een duitser net tegen mij. Tot overmaat van ramp kwam hij 2-1 voor, en ging hij zo rond ballen zonder een aanval op te zetten! Kun je er beetje achteraan hobbelen.
    ZO FRUSTEREND 8)

14. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Ik scoor vrijwel altijd uit voorzetten.. Ligt er natuurlijk ook aan wat je team en formatie is. Bij mij is dat deze:

--------------------Stekelenburg-----------------------
    ------------Mathijssen-----------Heitinga---------------
    VdWiel---------------------------------------Braafheid-
    --------------------De Jong---------------------------
    -------------------------vBommel----------------------
    -------------------------------------------------------
    -----Robben-------------------------------------------
    ------------------------Sneijder-----------------------
    -------------------------------------------vPersie-----
    -------------------------Kuyt--------------------------

Als wissels breng ik vaak Elia voor vPersie en soms Huntelaar voor Kuyt
    Vrijwel al mijn doelpunten worden door Kuyt gemaakt uit voorzetten van Robben of vPersie. Hij kan ook goed koppen:)

15. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Dat zeg ik toch niet?!?! Heb het hoe het meestal gaat. Jij scoorde 14x door je goed in de 16M te positioneren en draaien en scoren. Heel knap wat ik ook 1000x heb gezegd alleen het spel word er niet leuker op zoals je zelf zegt scoor je de meeste doelpunten zo. En als je altijd zo kan scoren is dat toch een beetje de fout van fifa en ook wel de fout van mij :p. En op een gegeven moment zat ik er niet meer geconcentreerd in. Moet toegeven dat ik nooit zoveel tegendoelpunten heb gehad en dat je wel erg goed ben. Maar vind toch dat fifa nog erg veel mag veranderen om het spel leuker te maken en niet dat elke wedstrijd op de vorige lijkt!

@Viktor, ik scoor ook wel vaak uit voorzetten. Maar het niet het effectiefst is fifa. De beste spelers die proberen het niet eens omdat in de 16 een speler aanspelen meer rendement heeft.

Laatst bewerkt: 22 jun 2010
  16. Munnie

Munnie Guest

En lig eruit met Congo in de halve finale. :mad:
    Verloren van een mof met duitsland, 1-0.
    We gingen ongeveer gelijk op...

Ben nu Mexico, vela heeft al mn doelpunten in de groepsfase gescoort en dat waren er 7 uit 2 wedstrijden. ;)
    Mexico is echt wel een chill team. :)

Laatst bewerkt door een moderator: 22 jun 2010
  17. Kamden

Kamden Guest

Iedereen heeft een andere definitie van 'leuk'. Ik vind het leuk om gewoon bij 'de beste' te horen en zoveel mogelijk winnen en zo min mogelijk verliezen. Dat is in het echt net zo, ik ben erg fanatiek ingesteld met zulke dingen. En als ik al snel door heb dat ik er weinig van bak dan zal ik er ook snel mee stoppen. Vandaar dat ik eigenlijk alleen Fifa speel en een beetje CoD, de enige spellen waar ik aardig in kan meedraaien.

18. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Lijkt me toch redelijk kwetsbaar op links of laat je van Persie mee verdedigen ?

19. Reuj

Reuj Awake

Leuk Bevonden:
    0
    Beter zet je Van Persie in de spits en Elia op de plek van Van Persie ;)

20. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Kan hier echt alles vol gaan liggen schelden... |:-
    Gewoon 4-3 verloren in de finale met Nederland. Heb de World Cup dus nog steeds niet online kunnen winnen!
    Lukt het eindelijk eens met Nederland, en dan blijkt toch écht de zwakte achterin te liggen. Koppen is helemaal een drama met de verdedigers van Nederland. Nu maar slapen, en het binnenkort maar weer eens proberen!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina