1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA World Cup 2010 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 3 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Munnie

Munnie Guest

Gepromoveerd naar divisie 2, moet nog wel paar wedstrijden spelen maar heb er nu 6 gewonnen en 1 verloren dus 18 punten. :)
    Op naar divisie 1!!

2. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Kwam gisteren in het online wk tot de halve finales met Marokko. Had van Nederland en Spanje gewonnen wat ik niet verwacht had. Kreeg natuurlijk een heel mooi berichtje van de Nederlander :emo: Uiteindelijk verloren van Engeland.

Nu ga ik het met Turkije proberen :)

3. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Yeah me 5e cuppie in me 5e seizoen te pakken :)
    En gepromoveerd naar de 5e divisie.

Maar de games lagged nog steeds heel erg vies.

4. AC/DC

AC/DC Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is het echt heel anders dan FIFA10? Ik overweeg om dit te kopen en met de nieuwe gameplay tot en met FIFA11 te spelen.

5. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    FIFA10 = bal aan Rooney of een andere ster speler geven en je bent weg.

De nadruk bij deze game ligt toch ECHT meer op het ROND tikken van de bal en je mensen vrij te spelen. Heb de game nu gespeeld en hij's echt ECHT lastig. Eerste potje verloor ik met 4-0 :+

Bovendien kan je zowat met elke verdediger ( mits je GOED verdedigd ) personen van de bal afzetten ...

6. Kamden

Kamden Guest

De verschillen zijn klein maar het verhelpt alle irritatie punten die bij Fifa 10 zaten. Ik heb ook geen behoefte meer om dat spel te spelen en het is in mijn ogen zijn geld gewoon waard.

Al blijf ik het jammer vinden dat je zo snel promoveert. Ik heb eigenlijk nergens meer om voor te spelen

7. mk katti

mk katti Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt toch proberen met een minder team in de div te blijven ? problem solved. Of ben jij ook zo'n 5 sterren gozert ?

8. Kamden

Kamden Guest

Nee hoor, speel vaak zat met Mali/Nigeria/Cameroon etc.

9. mk katti

mk katti Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mali _O_ Heerlijk

10. Kamden

Kamden Guest

Grote spelers vooral :+

11. (T)r@cer

(T)r@cer X-box owner

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien een domme vraag, maar ik heb de game vandaag bij de Mediamarkt pas gekocht voor €19,-. Ik meen gelezen te hebben dat je het toernooi in single-player kon spelen gekoppeld aan de echte wedstrijden op het WK? De uitslagen van het echte WK worden dan gekoppeld aan het toernooi dat je zelf speelt. Iemand enig idee waar je dit kan kiezen? Als ik het WK speel dan zijn er alleen fictieve uitslagen en zo speel ik in de 8e finale gewoon tegen Italie i.p.v. Slowakije. :-(

12. Munnie

Munnie Guest

Wacht maar tot dat je in een nog hogere divisie komt, dan win je niet alles kan ik je verzekeren. ;)

13. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Niet de echte uitslagen natuurlijk.
    Maar je begint in de poule gewoon tegen Denemarken,Japen en Kameroen

14. Kamden

Kamden Guest

Ik zit al een tijd in Divisie 1 hoor, ik ben UnExpected. 8 league titels en 7 bekers geloof ik uit 18 seizoenen

Laatst bewerkt door een moderator: 26 jun 2010
  15. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Hoe win je een League Title want die heb ik nog niet.
    Heb nu 5 bekers uit 5 seizoenen.

16. Kamden

Kamden Guest

Een league titel win je als je in divisie 1 een bepaald aantal punten haalt

17. Munnie

Munnie Guest

Oh haha, gebannt ofzo?
    Dacht ook al want er zijn er maar weinig die zo goed zijn. :9

18. Kamden

Kamden Guest

Ja, maar dat blijf ik altijd houden. UnExpected was ook al een andere account. En nu dit weer open ligt zal deze ook niet lang open blijven :+

Heb deze week niet zoveel gespeeld omdat ik me er best aan erger dat het soms (te) lang duurt voordat je iemand vindt.

19. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag deze game gescoord voor 19 euro bij de MM. Nu al 6 potjes gespeeld waarvan 5 gewonnen en 1 op het nippertje verloren (telkens paal/lat etc.) wat een heerlijke game!_O_ Wel jammer dat je meteen begint tegen enorme noobs, aangezien ik zelf al wat meer ervaring heb doordat ik veel Fifa 10 enzo heb gespeeld win ik nu telkens met 8-0. Maar dit zal wel veranderen als ik in hogere divisies kom.:D

Btw Robben is echt een beest!:9

20. Kamden

Kamden Guest

19 euro?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina