1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA World Cup 2010 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 3 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Tja, begon erg geforceerd te spelen. volgende keer beter! 8)

Ik ben nu de Nederlandse Antillen, 0.5 ster geloof ik. Op het nippertje de groepsfase overleeft, en daarna de eerste wedstrijd van de laatste 16 gewonnen tegen Australië in verlenging met 3-2! Ik was zoooooooo blij toen ik scoorde! Gaat nog een hele opgave worden om de finale te bereiken. Iedereen pakt toch alle top landen.

2. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Er zitten hier toch ook weer van die World XI (ofzoiets) teams in met allerlei grote spelers van het verleden en 1 zo'n goed team met spelers van nu?

Welke 2 (of meerdere misschien) zijn dit, en wil iemand zo vriendelijk zijn om van beide teams de spelers (+ wisselspelers) te posten met bijbehorende ratings? O-) Daar ben ik altijd wel benieuwd naar.

3. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Ik vind het switchen nog steeds beroerd.
    Vooral bij corners en dan echt altijd bij de afvallende ballen.
    Wil jij die gast zijn die bij de 16 staat waar de bal naar toe staat kan je pas switchen als de bal de grond heeft geraakt en ben je dan pas de speler als je de bal al voorbij zijn neus is gegaan.

Ik ben nu bezig met Thailand voor die 1 ster cup win achievement.
    Heb de Groepsfase overleeft van Zuid-Afrika (3-0) , Duitsland (2-1) en Engeland (2-2).

Ben nu in de Kwartfinale nadat in de 1/8e finale van Kazachstan won met 3-0.

4. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Er zijn een paar spelers bijgekomen maar ze hebben dezelfde ratings als in FIFA.

Iedereen is abnormaal snel en sterk en kunnen hard schieten.

5. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Als in Fifa 10 bedoel je dus?

6. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Ja alleen zitten hier meer spelers in van andere continenten.
    Spelers die er waarschijnlijk bij zijn gekomen :

(V) Onopko [90]
    (V) Fachetti [89]
    (M) Rivellino [90]
    (A) Bum Kum Cha [88]
    (A) Butragueno [90]
    (A) Roger Milla [90]
    (DM) Claudio Taffarel [90]
    (V) Carlos Albverto [90]
    (M) Abedi Pele [88]
    (DM) PreudHomme [89]
    (A) Sanchez [90]
    (M) Leonardo [87]
    (V) Tresor [91]
    (A) Amancio [88]
    (A) Krankl [90]
    (DM) Campos [88]
    (V) Brehme [84]
    (V) Lalas [87]

Edit : Laat maar ik kap er mee met die kut achievement ...
    Altijd heb ik een wedstrijd gewoon pech en dan verlies je die gewoon.
    Scheidsrechter die bij mij niet eens de moeite neemt om de bal te ontwijken waardoor ik 2 tegen goals krijg.
    En als hij richting de scheids speelt ontwijkt hij hem wel ...

Laatst bewerkt: 27 jun 2010
  7. Robben

Robben Guest

Wilt iemand misschien een potje, heb de game gister gehaald en wil oefenen.
    Zo ja, voeg toe:

I 11 I Robben

:)

Laatst bewerkt door een moderator: 27 jun 2010
  8. Munnie

Munnie Guest

Zo, gepromoveerd naar divisie 1! :)
    Nu nog proberen er in te blijven.. ;)

Laatst bewerkt door een moderator: 27 jun 2010
  9. Robben

Robben Guest

Gewoon nooit meer spelen, makkelijk toch? :p

10. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Haha, dat is een manier ja. Wel een tikkie saai! ;)

Is het trouwens ook zo dat je in de Divisie 1 meer punten nodig hebt om te blijven? Of dat niet?

En als je nou 18 punten hebt, begin je dan weer opnieuw en blijf je in dezelfde competitie? Of mag je gewoon door blijven spelen tot de 10?

11. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik kom alleen maar de beste ploegen tegen.. Duitsland, Engeland, Spanje, Brazilië, Argentinië enzovoort.

Helaas verloren in de kwart finale met Nederlandse Antillen, rot wedstrijd. Toen begonnen met Nederland en in één keer de finale behaald.. speel ik tegen Duitsland!

4-3 gewonnen, stond nog wel 4-0 voor.

12. Tis een makkie om in divisie 1 te blijven, spelen dezelfde kneuzen als in divisie 2/3/4/5/6/7/8/9/10 alleen de meeste hebben zoveel gespeeld dat ze een beetje goed zijn.

Als je nu 18 punten haalt krijg je een league titel en kan je de cup finals spelen

13. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ik kom net over van Fifa 09 naar deze game. Game is anders.... Meer dan ik verwacht had.
    • Lijkt sneller te zijn? Ik heb tenminste het idee dat je minder tijd hebt om de bal aan te nemen en daarna door te spelen. Alles moet in 1 keer. Dus of de handelingssnelheid van de spelers is lager óf de ze rennen sneller waardoor iedereen sneller bij me is. :+
    • In de paal zitten magneten.
    • Verdedigen lijkt een stuk moeilijker te zijn geworden. Waar ik in 09 natuurlijk ook regelmatig goals tegen kreeg (ben geen pro Fifa spelert) was ik nooit bang voor aanvallen; ook niet tegen spelers die een veel beter team of level dan mij hadden. Ik had er meestal wel het vertrouwen in dat ik het kon opvangen. :cool: Hier kan ik tot nu toe alleen maar hopen op een verkeerde pass of mislukt schot van de aanvallers. =( Hopelijk kan ik me nog aanpassen, want dit is niet leuk spelen.
    • De hardheid van je schoten/passes lijkt anders te zijn? Gisteren tikkie terug op mijn keeper om daarna met (X) het metertje vol te laten lopen (zoals ik ook wel eens in 09 deed), en ipv dat ie de bal het veld over ramt is het een heel lullig balletje wat een paar meter verderop recht in de voeten van de tegenstander beland. Het metertje was vol, dan ram die bal ook weg! :mad:
    • Spelers hebben ook magneten; ik pass en schiet erg vaak tegen spelers aan. Al zal dat ook wel aan mij liggen, maar het gebeurde me nauwelijks bij 09

Ik zou toch wel eens willen dat een Fifa game een tutorial heeft. Er zijn dingen die al jaren geleden ingevoerd zijn, maar die ik nog steeds niet fatsoenlijk onder de knie heb.
    • Koppen. 9/10 duels verlies ik.
    • Vrije trappen. Hoe werkt dat in godsnaam? 8) Is er een magic knop om de bal na het schieten nog te laten zakken ofzo? Of ik schiet in de muur, of ik schiet hoog over.
    • Een fatsoenlijke voorzet.

Dat dan gevraagd wordt dat je de actie wat ze je willen leren 5x goed uitvoert.

Penalty's zijn tenminste wel goed uitgelegd doordat je op het trainingsveld een extra hulpstuk krijgt. Zo weet je tenminste wat er achter de schermen gebeurt, en kun je daarop oefenen. (had ik maar op penalty's getraind vóórdat ik online ging. Dan wist ik misschien dat je tegenwoordig moet duiken met (RS)) O-) Waarom veranderen ze dat nou weer.

Ik hoop trouwens wel dat ik gisteren gewoon pech heb gehad en dat er eigenlijk maar weinig quitters zijn. Geen enkele wedstrijd legit gewonnen omdat ze al quitten bij een 1-0 achterstand. :emo:

14. JoJo

JoJo ☆☆☆

Leuk Bevonden:
    0
    Zo, het meeste heb ik geprobeerd te antwoorden.

15. Reuj

Reuj Awake

Leuk Bevonden:
    0
    Zo na Spanje, Nederland, Portugal en Kroatië heb ik de Online WC nu gewonnen met Brazilië. Veruit het makkelijkste tot nu toe. Finale tegen Duitsland, na 40 minuten 4-0 en hij quit. Nu maar eens met een 3 sterren land proberen.

16. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Tof, ik ga straks beginnen met Uruguay, misschien komen we elkaar nog tegen! :b:

17. Reuj

Reuj Awake

Leuk Bevonden:
    0
    Haha misschien wel :9 Ga het proberen met Congo DR. Heb net even 1 wedstrijd alvast gespeeld, 3-0 winst tegen Ivoorkust. Had makkelijk met 8-0 kunnen winnen, wat was die gast slecht zeg :9

18. Net tegen een Nederland (Zlatantje09) met zijn record van 130 w en 30 l met 8-2 gewonnen. Had meer kunnen wezen als hij niet in de 70e minuut er al vandoor ging :+

19. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    thnx :thumbs:

Net even wat potjes gedaan en het ging gelukkig al wat beter. Helaas wel quitters, maar dat kwam natuurlijk doordat ik zo awesome speelde. :+

Het verdedigen met (LT) deed ik al, maar ik heb het idee dat je nu meer zelf moet bijsturen dan dat het in 09 moest. Even wennen dus. Maar dat ging net ook al beter. :9

20. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina