1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA World Cup 2010 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 28 jun 2010.

  1. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    FIFA World Cup 2010
    [​IMG]
    Vorige deel:
    http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?p=3837993&posted=1#post3837993
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Meer dan honderd gameplay aanpassingen ten opzichte van FIFA 10
    GS: What's the main aim for FIFA World Cup 2010 in terms of gameplay and AI improvements? Are there any control changes we need to know about?

    SH: The game is not just about visuals, though. The gameplay has over 100 enhancements--some major, others subtle--so players will notice a difference in how World Cup plays compared to FIFA. So here are just a few of the improvements you'll get in World Cup. We'll talk about other aspects of gameplay closer to release.

    Responsiveness:

    New chest traps that allow you to chest the ball in the direction you want to go rather than having to take midair touches after a chest to change direction.
    The ability to let a ball drop over your shoulder and move off in the direction of ball travel. Great for preserving momentum with lofted through balls.
    Improved the problem of trapping the ball too far and being "stunned," then taking too long to go and dribble the ball.
    Defensively players will now clear an aerial ball rather than do a chest trap first when you are asking for a clearance.

    Goalkeeper:

    Improved the "narrowing down the angle" logic so the keeper doesn't come out so soon and so far, making him vulnerable to the chip shot.
    Ability to change his save direction if there is a deflection.
    Added variety to punching, which results in punches sometimes not clearing the ball out of danger.

    CPU Teams:

    Added more skill moves for the CPU to use depending on a player's flair attribute or trait.
    Better understanding of game context and situation, resulting in more intelligent changes of tactics/mentality.
    Manager now looks at who he has as subs and will attempt to give star players on the bench some playing time (i.e. Fabregas for Spain; Pato for Brazil). Previously he would rely solely on match rating and fatigue, leading to unrealistic substitutions or the same one over and over again.

    Positioning:

    Teammates will now take more factors into account when looking into space inside the box when they are making a run for a cross to be delivered. I can verify how exciting this is having seen the way that Emile Heskey bulldozed his way onto the end of a cross in Andorra the other day.
    Improved marking for when the CB pushes up to the ball possessor when he shouldn't, leaving the team vulnerable to an easy through ball and 1-on-1 with the GK.

    Shooting:

    Improved the realism of where players strike the ball to give more off-center strikes leading to more swerve and variety in ball trajectory.
    Changed the chip shot to make it more challenging and also to improve the feel of it--more backspin, better trajectory.

    Passing:

    Added personality to crosses to allow better players to put in more driven crosses into the box.
    Added chest and shoulder passes.
    Lowered the amount of power you can get on backwards crosses and backwards lofted through balls, forcing you to roughly have to face the way you want to pass it to for these types of kicks to succeed.

    Set Pieces:

    Ability to trigger a teammate run on a quick free kick.
    Lowered the likelihood of the CPU scoring from FKs--they were too good.

    [​IMG]
    Review IGN:
    [yt]f-tg7k90Rlw[/yt]

    [yt]4MAeDCE5vQc[/yt]

    Schrijf je in voor het Centrum om deel te kunnen nemen aan toernooien en Golden Player award punten te krijgen:
    http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=142695


    Om iedereen te overtuigen: Deze game moet je halen!
    De sfeer is geweldig, het spel is uitdagender dan FIFA 10, Bij het Nederlands elftal is het mogelijk Timmer te selecteren en de online modus is geweldig!*

    *Het is reeds niet meer mogelijk Timmer te selecteren
     
    Laatst bewerkt: 28 jun 2010
  2. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik heb een probleem (denk ik). Gister en deze avond kan ik geen verbinding maken met de ea servers. Vanmiddag lukte het wel gewoon maar nu kan ik er niet op terwijl ik wel online ben op Xbox Live. Heeft iemand anders dit ook en is het te verhelpen?

    Edit://

    NVM
    Jojo is nog net 1 minuut 17 en hij lost het probleem al voor me op. De tijd terugzetten op je dashboard.
     
    Laatst bewerkt: 29 jun 2010
  3. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.455
    Leuk Bevonden:
    858
    Deze game ook voor het mooie prijsje weten op te pikken, net als Dj Hero voor 29 :D en vind het wel weer erg tof!

    Het is jaaaaren geleden dat ik FIFA voor het laatste echt speelde, dus moet erg wennen aan het voetbal weer :) Als de tegenstander het doet ziet het er allemaal makkelijk uit, maar ik krijg nog weinig voor elkaar!

    Ik las iets over verdedigen met LT? wat doet dat precies? En ik zie soms ook iemand de bal met een klein lopje langs de speler meenemen. hoe doe je zulke truukjes?

    thanks :) :thumbs:
     
  4. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Dat verdedigen met LT zorgt dat je verdediger wat praktischer mee loopt, en de aanvaller je niet zomaar voorbij loopt... Hoe je truukjes doet begin ik nu te twijfelen :p Alles is automatisme geworden. Volgens mij is het hier ook linker trekker in houden, en dan de beweging met je rechter pookje maken. Afhankelijk van de beweging met je rechter pookje, doet je speler een truukie ;)
     
  5. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.455
    Leuk Bevonden:
    858
    Ah oke, thanks! Zal het vanavond gelijk eens proberen, die LT is me geheel ontgaan vooralsnog :)
     
  6. sjalevaeger

    sjalevaeger Active Member

    Berichten:
    230
    Leuk Bevonden:
    0
    Dank je
     
  7. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.761
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Wat zijn jullie instellingen voor passing enzo, want het is nu voornamelijk frustrerend, want te vaak lever je de bal in omdat een pass ergens heen gaat waar je helemaal niet mikt |:-

    Echt heel frustrerend. De meeste tegengoals komen ook uit dom balverlies enzo.

    Ook vandaag al meerdere keren meegemaakt dat een tegenspeler 3 groene streepjes heeft voor een 'goede verbinding', en het echt rampzalig speelt qua lag... echt te irritant voor woorden, want je kunt dan echt helemaal niets fatsoenlijks meer doen. 8)
     
  8. Robben

    Robben Guest

    Iemand vandaag nog een potje, moet hard oefenen!

    Voeg toe: I 11 I Robben
     
  9. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Heb je toegevoegd. Ben vanavond na het eten waarschijnlijk wel online...
    Probeer die Online World Cup te winnen met Nederland, maar het gaat continue fout in de halve finale. Zoals Yi-long al aangaf, lijkt het met de passing dan in eens fout te gaan. En met name in de halve finale valt het op!! :'-(
    Maar we geven niet op, en blijven het proberen om de cup online te winnen.
    Ben dan wel super blij als het lukt \o/

    En er staan getallen rechts onder in beeld! Wanneer je wint krijg je punten ofso daarbij... Maar wat kun je met die punten? En wat stellen ze voor? Eerste getallen serie en dan een / teken en dan weer een getallen reeks die meer is dan de voorgaande. Wat kan ik daarmee?
     
  10. Robben

    Robben Guest

    Ben nu even voetbal aan het kijken, dalijk waarschijnlijk penaltiesss. :cool:
     
  11. MonkeyXXL

    MonkeyXXL Active Member

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je inlogt op easports.com dan kan je dingen kopen voor je avatar met je punten, stelt vrij weinig voor. Geen idee of je er meer mee kan doen.

    En dat van Nederland klinkt bekend, in de kwart finale win ik 8-1 van Spanje. Elia sprintte echt de hele verdediging eruit en in de halve finale en finale mislukt alles. Ook zijn alle duels, 2de ballen en schoten raak voor mijn tegenstander:'-( Maar gelukkig heb ik al een paar keer de finale gewonnen met Nederland.:p
     
  12. Heeft ook geen reet met de landen te maken maar met de spelers die je tegenkomt
     
  13. RobinhoNL

    RobinhoNL Ik ben Fan!

    Berichten:
    542
    Leuk Bevonden:
    0
    ik twijfel tussen MW2 en deze game. ik heb fifa 10, speel dat echt heel vaak online en ik vind het helemaal geweldig. Maar nu ik dit topic zo zie EN hoor, voel ik de kriebels al aardig komen. Echt, ziet er goed uit allemaal.
     
  14. Dit spel is nog een stuk beter dan Fifa 10 naar mijn mening en zeker wel je geld weld. Maar er is geen vergelijking mogelijk met MW2, totaal ander spel. Ik heb ze ook beide maar alleen dit spel blijft in me Xbox
     
  15. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Zelf zou ik voor Fifa World Cup gaan, puur omdat ik een voetbal fan ben...
    Als je alleen geld hebt voor 1 spel, kun je beter MW2 nu halen. En voor Fifa 11 sparen, zodat je die kunt halen :D
     
  16. Duurt nog best lang hoor, oktober pas.
     
  17. Lincoln10

    Lincoln10 Active Member

    Berichten:
    693
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of deze vraag al eerder gesteld is..

    Iedere x als ik een nieuwe gedownloade uitdaging wil spelen loopt mijn game vast, hoe kan ik dit verhelpen??
     
  18. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Bij mij liep mijn xbox altijd vast wanneer ik de nieuwste updates wilde downloaden (bij 100%). Wat ik deed was de squads resetten en dan de nieuwste update weer downloaden, alles ging weer vloeiend.

    Miss moet je dat ook eens proberen.
     
  19. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Tering, Brazilië is ook veel te goed..

    Sowieso maar dom dat mensen met andere landen spelen. Snap best dat je wel eens wilt proberen om met minder goede teams te spelen, maar ik kom echt alleen maar Brazilië,Spanje en Engeland tegen. Speel verdomme met je eigen land..
     
  20. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2

Deel Deze Pagina